Jammer genoeg DAT ie het redtquote:
Punten + beter.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Op basis van?
En kom niet aan met punten
iig niet door raikonenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:19 schreef Syntix het volgende:
De rest doet nog rustig aan en Sainz en Max geven alles. Die worden zometeen wel even op hun plaats gezet.
mwah tot aan 2005 kon Kimi dat an sich wel, jammer dat ie sinds 2006 er maar weinig van baktquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Raikkonen is nooit zo'n regengod geweest, jammer van Hamilton.
Ik denk dat ze aardig gelijkwaardig zijn, is toch niet zo makkelijk te zeggen?quote:
Denk ik inderdaad ook, maar Sainz wordt wel onderschat door alle aandacht voor Max.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze aardig gelijkwaardig zijn, is toch niet zo makkelijk te zeggen?
Zometeen is het te droog...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:22 schreef smegmanus het volgende:
Poe, als ze dit kunnen doorzetten bij Torro Rosso dan belooft dat wat.
Ook terwijl Hulkenberg nog even dik in de top 10 reedquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:21 schreef Syntix het volgende:
Perez trouwens ook gewoon eruitOngelofelijk met een Mercedes motor.
Dit was meer een loterij, op juiste moment een vrije ronde kunnen doen. Hamilton en Kimi zaten bijv in verkeer en Perez ook.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:21 schreef Syntix het volgende:
Perez trouwens ook gewoon eruitOngelofelijk met een Mercedes motor.
Het blijft relatief koud toch?quote:
Laat er maar regen komen nu.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:22 schreef smegmanus het volgende:
Poe, als ze dit kunnen doorzetten bij Torro Rosso dan belooft dat wat voor morgen.
Vanaf de parkeerplaats onderhandquote:
Precies. Erg slecht van Perez.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Ook terwijl Hulkenberg nog even dik in de top 10 reed
Die plotselinge en onwaarschijnlijke verandering in zijn talent is mij ontgaan, op een kletsnatte baan was het altijd hooguit redelijk, en in wisselende omstandigheden matig.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah tot aan 2005 kon Kimi dat an sich wel, jammer dat ie sinds 2006 er maar weinig van bakt
In Brazilie toen ie nota bene fucking Fisichella liet inhalenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die plotselinge en onwaarschijnlijke verandering in zijn talent is mij ontgaan, op een kletsnatte baan was het altijd hooguit redelijk, en in wisselende omstandigheden matig.
Zal wel Bottasquote:
Doet het idd ook niet verkeerd die Grosjean.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal wel Bottasworden maar ik hoop op GRSJN
Een Franse kut hoort niet bij Ferrariquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal wel Bottasworden maar ik hoop op GRSJN
Grosjean lijkt me het enige alternatief. Hulkenberg geef ik geen kans, daar zijn ze volgens mij gewoon niet van gecharmeerd.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Botti.
Geen alternatief mogelijk, volgens mij.
Zou je willen ophouden met het beledigen van Jeanquote:
De Hülk heeft zijn lengte niet meequote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Grosjean lijkt me het enige alternatief. Hulkenberg geef ik geen kans, daar zijn ze volgens mij gewoon niet van gecharmeerd.
Hij maakt net wat teveel domme fouten, Bottas is iets netter maar heeft denk ik net wat minder basissnelheid.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Doet het idd ook niet verkeerd die Grosjean.
Als er ineens iemand met een bus het circuit op komt zullen we het melden.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:28 schreef KingRadler het volgende:
offtopic: net een aanslag gepleegd in Oostenrijk. security zal verhoogd worden voor morgen tijdens de Race.
Grosjean is natuurlijk nauwelijks een verbetering tov Raikkonen. Waarschijnlijk willen ze ook niet een al te grote verbetering, maar gewoon een tweede rijder. Er zijn zoveel mogelijk grote talenten dat de verleiding om een ander te nemen erg groot is.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Grosjean lijkt me het enige alternatief. Hulkenberg geef ik geen kans, daar zijn ze volgens mij gewoon niet van gecharmeerd.
Tussen plaats 7-9 starten moet te doen zijn voor TR.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:30 schreef opreis het volgende:
TR's doen het beter dan de RB's en dan hebben de RB's ook nog eens die straffen.
Grosjean reed in zijn tijd bij Lotus alleen Raikkonen niet zoek omdat ie niet erg netjes was in zijn rijstijl. In de qualifying battles versloeg hij Kimi in zijn eerste seizoen volgens mij. Daarna even niet omdat zijn rijstijl aanpassen hem wat snelheid kostte, maar in de tweede helft van 2013 liet hij zienveel beter te zijn dan Kimiquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Grosjean is natuurlijk nauwelijks een verbetering tov Raikkonen. Waarschijnlijk willen ze ook niet een al te grote verbetering, maar gewoon een tweede rijder. Er zijn zoveel mogelijk grote talenten dat de verleiding om een ander te nemen erg groot is.
Dan heb je niet goed gekeken toen ze teamgenoten waren.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:30 schreef Fer het volgende:
Grosjean? Is amper sneller dan Raikkonen.
Maar er zijn wel mooie Italiaanse termen voor het uitschakelen van het halve veld in de eerste bocht.
Gheghe...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Zit nog een peukie te roken met Arrivabene
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:36 schreef opreis het volgende:
De regen maakt het aan de ene kant wel leuk, maar aan de andere kant lijkt het de kansen van Ferrari dit weekend te verkloten. Dit was er ook eentje waar ze leuk met mercedes hadden kunnen vechten
Vettel kan nog steeds hoor, alleen Kimi verneukte hetquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:36 schreef opreis het volgende:
De regen maakt het aan de ene kant wel leuk, maar aan de andere kant lijkt het de kansen van Ferrari dit weekend te verkloten. Dit was er ook eentje waar ze leuk met mercedes hadden kunnen vechten
Grosjean heeft het natuurlijk ook een tijdje moeilijk gehad, dan komen de kwalificatietijden ook niet, maar ik denk dat Lotus bijna een half seizoen misschien wel de allersnelste auto heeft gehad. Grosjean kon niet echt loskomen van Raikkonen, dan lijkt het me niet waarschijnlijk dat hij dan ineens heel dicht op Vettel zou komen te zitten.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Grosjean reed in zijn tijd bij Lotus alleen Raikkonen niet zoek omdat ie niet erg netjes was in zijn rijstijl. In de qualifying battles versloeg hij Kimi in zijn eerste seizoen volgens mij. Daarna even niet omdat zijn rijstijl aanpassen hem wat snelheid kostte, maar in de tweede helft van 2013 liet hij zienveel beter te zijn dan Kimi
Nee dat geloof ik ook niet. Hij is minder dan Vettel maar beter dan Raikkonen. Dat is toch ook gewoon het profiel dat ze zoeken?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Grosjean heeft het natuurlijk ook een tijdje moeilijk gehad, dan komen de kwalificatietijden ook niet, maar ik denk dat Lotus bijna een half seizoen misschien wel de allersnelste auto heeft gehad. Grosjean kon niet echt loskomen van Raikkonen, dan lijkt het me niet waarschijnlijk dat hij dan ineens heel dicht op Vettel zou komen te zitten.
Dat lijkt me wel, maar ik denk dat ze er ook eentje uit een paar kunnen kiezen die er dichter op zit.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik ook niet. Hij is minder dan Vettel maar beter dan Raikkonen. Dat is toch ook gewoon het profiel dat ze zoeken?
U zit dus niet?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:42 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Yoooo, als ik op een stoel zou zitten dan zou ik op het puntje zitten...
zelfde als toen Froome de Tour won, de rest deed rustig aanquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:41 schreef Syntix het volgende:
Sainz doet het rustig aan en Max stijgt boven zichzelf uit.
De tourquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:42 schreef franklop het volgende:
[..]
zelfde als toen Froome de Tour won, de rest deed rustig aan
Uhuh, rustig aan doen als je al te langzaam bentquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:41 schreef Syntix het volgende:
Sainz doet het rustig aan en Max stijgt boven zichzelf uit.
Hier nog op ingaanquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Nope, de rest moest janken omdat Froome zo goed was.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:42 schreef franklop het volgende:
[..]
kon het niet latenquote:
Asociaalquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:43 schreef SoldMayor het volgende:
NWS / Man rijdt mensen dood in winkelstraat Oostenrijk
En ondertussen in Oostenrijk
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:43 schreef SoldMayor het volgende:
NWS / Man rijdt mensen dood in winkelstraat Oostenrijk
En ondertussen in Oostenrijk
Hele weekend al, dit is echt een kans voor Ros of Vetquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:47 schreef Peterselieman het volgende:
Rosberg lijkt in deze kwali toch een streepje voor te hebben op Lewis
Zo slecht is die wagen niet, ericson is ruk en Nasr heeft uitschieters naar boven en benedenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:51 schreef Peterselieman het volgende:
Verrassing in Q3 mag Nasr toch wel heten. Sauber zit er nu een keer goed bij
banden sparenquote:
7e maximaal denk ikquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:55 schreef Yaku het volgende:
Inderdaad, is hij banden geld aan het sparen?
Heeft Ferrari hier wat ideeën van overgenomen?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:55 schreef Jigzoz het volgende:
Volgens Mollie heeft Vettel een pijnlijk gat.
2, wel op zelfde banden. Maar Hamilton zette zijn tijd ook in 2e rondequote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:56 schreef opreis het volgende:
Wel lef maar 1 timed lap, maarja, kvyat gaat nog naar achter en Grojean problemen blijkbaar, dus valt niet veel te verliezen
Nope, op de Q2 bandenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:02 schreef franklop het volgende:
ze hoeven zeker niet op deze banden te starten?
nuh had alles uit die ene ronde gehaald volges mijquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:02 schreef opreis het volgende:
Max nog geel gehad, daarom niet kunnen verbeteren?
nee, die van de snelste tijd uit Q2quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:02 schreef franklop het volgende:
ze hoeven zeker niet op deze banden te starten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |