Zal nog wel behoorlijk oplopenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:34 schreef hans1985 het volgende:
SUV, drukke winkelstraat, 100 km per uur en maar 2 doden.
Das een prestatie op zich.
Hoeveel mannetjes, vrouwtjes en kindjes moeten er nog gaan voor we auto's verbieden?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:43 schreef 11en30 het volgende:
7-jarig kindje en een vrouw dood.
http://www.kleinezeitung.(...)se-fordert-zwei-Tote
ca 50 gewonden
Het zou mij niks verbazen als we over een paar uur Wildersje erbij kunnen betrekken.quote:
Het kan ook aan je monitor liggen, maar ik zie daar groen in.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:45 schreef crystal_meth het volgende:
Ben ik kleurenblind of is dit meer blauw dan groen?
[ afbeelding ]
Het gebruik van een mes doet wel vermoeden....quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als we over een paar uur Wildersje erbij kunnen betrekken.
quote:Soeben wurde bekannt: Der für heute angesetzte Multikultiball ist wegen des schrecklichen Unglücks abgesagt!
Of het nou een tweede Breivikje is of een zoveelste booslimpje, het is altijd prijsschieten.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:46 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Het gebruik van een mes doet wel vermoeden....
Groen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:45 schreef crystal_meth het volgende:
[ afbeelding ]
2 (of meer) doden, tientallen gewonden, en meneer vindt dat het een blauwe auto is.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:45 schreef crystal_meth het volgende:
[ afbeelding ]
groen, ik zou een andere monitor kopen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:45 schreef crystal_meth het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |