Zal nog wel behoorlijk oplopenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:34 schreef hans1985 het volgende:
SUV, drukke winkelstraat, 100 km per uur en maar 2 doden.
Das een prestatie op zich.
Hoeveel mannetjes, vrouwtjes en kindjes moeten er nog gaan voor we auto's verbieden?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:43 schreef 11en30 het volgende:
7-jarig kindje en een vrouw dood.
http://www.kleinezeitung.(...)se-fordert-zwei-Tote
ca 50 gewonden
Het zou mij niks verbazen als we over een paar uur Wildersje erbij kunnen betrekken.quote:
Het kan ook aan je monitor liggen, maar ik zie daar groen in.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:45 schreef crystal_meth het volgende:
Ben ik kleurenblind of is dit meer blauw dan groen?
[ afbeelding ]
Het gebruik van een mes doet wel vermoeden....quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als we over een paar uur Wildersje erbij kunnen betrekken.
quote:Soeben wurde bekannt: Der für heute angesetzte Multikultiball ist wegen des schrecklichen Unglücks abgesagt!
Of het nou een tweede Breivikje is of een zoveelste booslimpje, het is altijd prijsschieten.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:46 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Het gebruik van een mes doet wel vermoeden....
Groen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:45 schreef crystal_meth het volgende:
[ afbeelding ]
2 (of meer) doden, tientallen gewonden, en meneer vindt dat het een blauwe auto is.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:45 schreef crystal_meth het volgende:
[ afbeelding ]
groen, ik zou een andere monitor kopen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:45 schreef crystal_meth het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt eraan hoe de zon erop schijnt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:45 schreef crystal_meth het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is meer blauw dan groenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:45 schreef crystal_meth het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILER: meer blauw dan groenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]Lekker belangrijkSPOILER: meer blauw dan groenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is gewoon turquoisequote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:52 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
nope, net gecheckt, bevat (iets) meer blauw dan groen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]Kun je dit ook doen met deze foto?SPOILER: meer blauw dan groenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder ontopic: treurig nieuws weer
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
De burgermeester was snel ter plekke. Even keren met de zündapp.quote:De burgemeester van Graz, Siegfried Nagl, was getuige van het incident. Hij zag volgens lokale media in de achteruitkijkspiegel van zijn brommer hoe de auto op de mensen inreed.
3 doden, 11 in kritieke toestandtwitter:oe3newsflash twitterde op zaterdag 20-06-2015 om 15:07:55Amokfahrt in #Graz forderte 3 Tote und 34 Verletzte, bestätigt der steirische Landeshauptmann Schützenhöfer. reageer retweet
Ye, maar ik snap wat je bedoeltquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:10 schreef Falco het volgende:
[..]
Kun je dit ook doen met deze foto?
[ afbeelding ]
Verder ontopic: treurig nieuws weer
Over twintig jaar zorgt de autosoftware er voor dat dit soort dingen niet meer kunnen gebeurenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:23 schreef OEM het volgende:
Koreaanse auto's verbieden. Al die Aziatisch auto's staan niet bekend om hun voetgangersveiligheid, dan krijg je dit.
Eerder al, maar dan heb je nog steeds oude auto's rondrijden die deze techniek niet hebben.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:23 schreef Falco het volgende:
[..]
Over twintig jaar zorgt de autosoftware er voor dat dit soort dingen niet meer kunnen gebeuren.
Wollaars volgt persco.twitter:wol twitterde op zaterdag 20-06-2015 om 15:25:08Oostenrijkse media: de Bosnisch-Oostenrijkse dader zou geen religieus motief hebben gehad. Had psychose na "familie-aangelegenheid" #Graz reageer retweet
Geen Kreidler ?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De burgermeester was snel ter plekke. Even keren met de zündapp.
Geen terrorisme dus.quote:15.25 Uhr: Laut Polizei handelt es sich beim Täter um einen 26-jährigen Österreicher und es soll sich um keinen Terrorakt handeln. Er soll aufgrund familiärer Probleme (Wegweisung) unter eine Psychose leiden.
quote:Wolla
Volgens ooggetuigen wel:quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had gehoord dat de man uitstapte en ook nog met een mes zwaaide ofzo....
quote:Zahlreiche Passanten befanden sich zum Zeitpunkt der Fahrt, die sich gegen 12.30 Uhr ereignete, in der Innenstadt. "Die Leute schrien in Panik und rannten in die umliegenden Geschäfte, um sich in Sicherheit zu bringen", schilderte die Zeugin. Als man sich wieder in Sicherheit wog und zurück auf die Straße ging, erblickte man an die fünf Personen die leblos am Boden lagen: "Ein Mann lag mitten auf dem Hauptplatz", sagte die Augenzeugin. Von den Messerattacken auf Passanten, die der Lenker nach seiner Tat versucht haben soll, sahen die beiden nichts.
twitter:paulfrench99 twitterde op zaterdag 20-06-2015 om 15:38:25@NBCNews The Islamist Muslim Brotherhood moved their European HQ from London to #Graz in 2014. reageer retweet
Maar die zijn voor 99% zeer gematigd.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Komt best veel voor daar hoor. 55% zelfs volgens wiki.
Daar zei ik dan ook niks over. Maar het leek alsof hij niet wist dat er Moslims in Bosnië wonen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:46 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Maar die zijn voor 99% zeer gematigd.
Alsof een aanslag door een niet-verwarde man bestaat.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Een aanslag van een verwarde man.
Dikke onzin.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:46 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Maar die zijn voor 99% zeer gematigd.
Dader is een 26 jarige oostenrijker...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:46 schreef Zipportal het volgende:
Tijd om de grenzen weer te sluiten. Geïmporteerd volk.
Ja, Mohammed van de hoek is ook een "Nederlander".quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:48 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dader is een 26 jarige oostenrijker...
Ja, mét Bosnische achtergrond.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:48 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dader is een 26 jarige oostenrijker...
Dat hoeft niet perse, maar dat is een andere discussie.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:47 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Alsof een aanslag door een niet-verwarde man bestaat.
Als het een psychose was snap ik wel dat ze die hele vermoeiende discussie willen vermijden.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:49 schreef 11en30 het volgende:
Als het geen moslim was geweest had dat al lang met grote letters boven alle berichten gestaan.
of een kaarsje op facebook, godsdekoloere, wat wqs dat erg...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:59 schreef RingBewoner het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgen we dit ook weer hoor
Of een lintje voor een vliegtuig, een kleurtje voor de aanslagen op Koninginnedag, Charlie Ehbdo en ga maar door.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:00 schreef hans1985 het volgende:
[..]
of een kaarsje op facebook, godsdekoloere, wat wqs dat erg...
Nou ik denk eerder dat ze van gekkigheid niet meer weten hoe ze het nu weer moeten verdoezelen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als het een psychose was snap ik wel dat ze die hele vermoeiende discussie willen vermijden.
Misschien omdat het niet met elkaar te maken lijkt te hebben.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:09 schreef crystal_meth het volgende:
Vraag me af waarom hij die tweet verwijderd heeft..
[ afbeelding ]
Georg Mayer (MEP voor de FPÖ)
Zoals ze het verdoezelden in Parijs, of bij de arrestaties in Luik, of in Merseyside, of in Wolfsburg, of in Oostende, ...?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:12 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Nou ik denk eerder dat ze van gekkigheid niet meer weten hoe ze het nu weer moeten verdoezelen.
Serviërs bedoel jequote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:47 schreef poemojn het volgende:
De dader zou een Bosniër zijn, en ze zijn daar al niet zo op Bosniërs gesteld dacht ik.
Als het je baan is om naar zoveel mogelijk ellende te gaan dan is lachen heel gezond.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Deze mevrouw vindt het allemaal hartstikke leuk.
Of ze is Kroaat de haat leeft nog steeds bij vele ex Joegoslaven.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:34 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als het je baan is om naar zoveel mogelijk ellende te gaan dan is lachen heel gezond.
Of een Suzuki Swift........quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:46 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Toyota RAV4 de schade valt mee wat als hij een Land Cruiser V8 had gebruikt?
Toen ook al een psychose?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:22 schreef crystal_meth het volgende:
De man had onlangs een contactverbod (Wegweisung) opgelegd gekregen. Maw was uit huis gezet.
Jij lacht nooit tijdens je werk?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Deze mevrouw vindt het allemaal hartstikke leuk.
Zoiets kan je vaker overkomen. Zeker als je er erg gevoelig voor bent.quote:
Kroaten zijn van oudsher bondgenoten van de Duitstalige Oostenrijkersquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:55 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Of ze is Kroaat de haat leeft nog steeds bij vele ex Joegoslaven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
Toyota RAV4 ja?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:46 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Toyota RAV4 de schade valt mee wat als hij een Land Cruiser V8 had gebruikt?
Nee, Bosniërs. FPÖ is de derde partij toch? En Bosniërs zijn vaker moslim dan Serviërs. Oostenrijk is nogal katholiek..quote:
Servië en Oostenrijk waren pakweg 100 jaar geleden niet de beste vrienden, daar doelde ik op...quote:Op maandag 22 juni 2015 00:03 schreef poemojn het volgende:
[..]
Nee, Bosniërs. FPÖ is de derde partij toch? En Bosniërs zijn vaker moslim dan Serviërs. Oostenrijk is nogal katholiek..
Dit was wel een van de eerste.]quote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:33 schreef Perrin het volgende:
Er zijn zoveel van dit soort aanvallen tegenwoordig, deze was ik alweer vergeten
In Wenen was er ook weer eentje een paar dagen geleden.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:33 schreef Perrin het volgende:
Er zijn zoveel van dit soort aanvallen tegenwoordig, deze was ik alweer vergeten
Beetje lullig om omhoog te schoppen derhalve.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:33 schreef Perrin het volgende:
Waarom lullig?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Beetje lullig om omhoog te schoppen derhalve.
Omdat je als je het ziet meteen denkt, wat mis ik....quote:
Een noodzakelijk kwaad. Het is ook wel eens fijn om te weten hoe een verhaal afgelopen is. Je leest zo vaak nieuws, verdiep je erin en weet vaak niet hoe het afloopt. Nu ik daar aan denk, moet nog steeds eens zoeken hoe dat verhaal met die Nazitrein is afgelopen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat je als je het ziet meteen denkt, wat mis ik....
Oude zaak dit.
Hebben al weer een tijdje geen aanslagen gehad, dus je schrikt gewoon weer.
Klopt, je mist wel vaak de afloop in de media idd.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een noodzakelijk kwaad. Het is ook wel eens fijn om te weten hoe een verhaal afgelopen is. Je leest zo vaak nieuws, verdiep je erin en weet vaak niet hoe het afloopt. Nu ik daar aan denk, moet nog steeds eens zoeken hoe dat verhaal met die Nazitrein is afgelopen.
Om verwarring te voorkomen (we hebben al genoeg problemen met verwarde mensenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 01:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, je mist wel vaak de afloop in de media idd.
Bij meerdere ook hiermee ongerelateerde zaken.
'Geen motief.'quote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In Wenen was er ook weer eentje een paar dagen geleden.
Chaos in Wenen: man rijdt in op menigte en roept “allahu akbar”, geen motief te bekennen.
http://www.dagelijksestan(...)-motief-te-bekennen/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |