Zal nog wel behoorlijk oplopenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:34 schreef hans1985 het volgende:
SUV, drukke winkelstraat, 100 km per uur en maar 2 doden.
Das een prestatie op zich.
Hoeveel mannetjes, vrouwtjes en kindjes moeten er nog gaan voor we auto's verbieden?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:43 schreef 11en30 het volgende:
7-jarig kindje en een vrouw dood.
http://www.kleinezeitung.(...)se-fordert-zwei-Tote
ca 50 gewonden
Het zou mij niks verbazen als we over een paar uur Wildersje erbij kunnen betrekken.quote:
Het kan ook aan je monitor liggen, maar ik zie daar groen in.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:45 schreef crystal_meth het volgende:
Ben ik kleurenblind of is dit meer blauw dan groen?
[ afbeelding ]
Het gebruik van een mes doet wel vermoeden....quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als we over een paar uur Wildersje erbij kunnen betrekken.
quote:Soeben wurde bekannt: Der für heute angesetzte Multikultiball ist wegen des schrecklichen Unglücks abgesagt!
Of het nou een tweede Breivikje is of een zoveelste booslimpje, het is altijd prijsschieten.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:46 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Het gebruik van een mes doet wel vermoeden....
Groen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:45 schreef crystal_meth het volgende:
[ afbeelding ]
2 (of meer) doden, tientallen gewonden, en meneer vindt dat het een blauwe auto is.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:45 schreef crystal_meth het volgende:
[ afbeelding ]
groen, ik zou een andere monitor kopen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:45 schreef crystal_meth het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt eraan hoe de zon erop schijnt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:45 schreef crystal_meth het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is meer blauw dan groenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:45 schreef crystal_meth het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILER: meer blauw dan groenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]Lekker belangrijkSPOILER: meer blauw dan groenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is gewoon turquoisequote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:52 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
nope, net gecheckt, bevat (iets) meer blauw dan groen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]Kun je dit ook doen met deze foto?SPOILER: meer blauw dan groenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder ontopic: treurig nieuws weer
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
De burgermeester was snel ter plekke. Even keren met de zündapp.quote:De burgemeester van Graz, Siegfried Nagl, was getuige van het incident. Hij zag volgens lokale media in de achteruitkijkspiegel van zijn brommer hoe de auto op de mensen inreed.
3 doden, 11 in kritieke toestandtwitter:oe3newsflash twitterde op zaterdag 20-06-2015 om 15:07:55Amokfahrt in #Graz forderte 3 Tote und 34 Verletzte, bestätigt der steirische Landeshauptmann Schützenhöfer. reageer retweet
Ye, maar ik snap wat je bedoeltquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:10 schreef Falco het volgende:
[..]
Kun je dit ook doen met deze foto?
[ afbeelding ]
Verder ontopic: treurig nieuws weer
Over twintig jaar zorgt de autosoftware er voor dat dit soort dingen niet meer kunnen gebeurenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:23 schreef OEM het volgende:
Koreaanse auto's verbieden. Al die Aziatisch auto's staan niet bekend om hun voetgangersveiligheid, dan krijg je dit.
Eerder al, maar dan heb je nog steeds oude auto's rondrijden die deze techniek niet hebben.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:23 schreef Falco het volgende:
[..]
Over twintig jaar zorgt de autosoftware er voor dat dit soort dingen niet meer kunnen gebeuren.
Wollaars volgt persco.twitter:wol twitterde op zaterdag 20-06-2015 om 15:25:08Oostenrijkse media: de Bosnisch-Oostenrijkse dader zou geen religieus motief hebben gehad. Had psychose na "familie-aangelegenheid" #Graz reageer retweet
Geen Kreidler ?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De burgermeester was snel ter plekke. Even keren met de zündapp.
Geen terrorisme dus.quote:15.25 Uhr: Laut Polizei handelt es sich beim Täter um einen 26-jährigen Österreicher und es soll sich um keinen Terrorakt handeln. Er soll aufgrund familiärer Probleme (Wegweisung) unter eine Psychose leiden.
quote:Wolla
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |