Ik wel, gouden strepen zijn kut. Zowel thuis als uitshirt weten ze te verneuken, toch knapquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Het nieuwe Feyenoord thuisshirt trouwens:
[ afbeelding ]
Kraagje wel oké, maar gouden Adidas strepen op het thuisshirt, ik weet niet wat ik ervan moet vinden...
Helemaal mee eens, maar die hebben we nu dan ook.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Een goede spits is een vereiste, een matige spits en je bent kansloos
Ja daar zijn ze goed in, snap niet hoe ze dat kunnen doen. Als ze een beetje overleggen met de supporters wat zij willen en dat vervolgens toepassen, zullen ze ook meer shirts verkopen lijkt mequote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik wel, gouden strepen zijn kut. Zowel thuis als uitshirt weten ze te verneuken, toch knap![]()
Uitshirt van komend seizoen is het lelijkste shirt in jaren, maar wordt beter dan ooit verkocht ..quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja daar zijn ze goed in, snap niet hoe ze dat kunnen doen. Als ze een beetje overleggen met de supporters wat zij willen en dat vervolgens toepassen, zullen ze ook meer shirts verkopen lijkt me
Milik.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar die hebben we nu dan ook.
Zeker in vergelijkjng met Ajax en PSV valt het wel mee. Fischer, de Jong en Kuyt. En als back-ups, Siggy, Locadia en Achachbar
Zoveel verschilt het allemaal niet.
Daar waar PSV nu Willems en Poulsen heeft voor de linksback positie en wij Nelom en Woudenberg, nou dan weet ik wel waar ik vervanging zou willen
Ik denk dat je De Jong dan iets of wat onderschat.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar die hebben we nu dan ook.
Zeker in vergelijkjng met Ajax en PSV valt het wel mee. Fischer, de Jong en Kuyt. En als back-ups, Siggy, Locadia en Achachbar
Zoveel verschilt het allemaal niet.
Daar waar PSV nu Willems en Poulsen heeft voor de linksback positie en wij Nelom en Woudenberg, nou dan weet ik wel waar ik vervanging zou willen
Ok.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:34 schreef Henrys het volgende:
Cherry 1 miljoen en Jakinshabash 2 miljoen kosten samen net zo veel als Vejinovic
Ik moet zeggen dat ik jullie uitshirt niet lelijk vind, maar samen met dat felle broekje lijken spelers wel net zuurstokken jaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:28 schreef PIETR het volgende:
[..]
Uitshirt van komend seizoen is het lelijkste shirt in jaren, maar wordt beter dan ooit verkocht ..
3.000.000 hamburgers bij de Mac kosten evenveel als Vejinovic.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:34 schreef Henrys het volgende:
Cherry 1 miljoen en Jakinshabash 2 miljoen kosten samen net zo veel als Vejinovic
Dat klopt wel ja, vind het eigenlijk ook best een prima uitshirt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik jullie uitshirt niet lelijk vind, maar samen met dat felle broekje lijken spelers wel net zuurstokken ja
Typische voetballer die het in de provincie goed doet maar zal falen bij de top-3 ja.quote:
Misschien kunnen we er ook een paar sterren bij op plakken.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:34 schreef Grifte het volgende:
Gelukkig matcht dat goud wel met de prestaties van Feijenoord
Overschat bedoel je?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat je De Jong dan iets of wat onderschat.
Lekker origineel (2011)quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Het nieuwe Feyenoord thuisshirt trouwens:
[ afbeelding ]
Kraagje wel oké, maar gouden Adidas strepen op het thuisshirt, ik weet niet wat ik ervan moet vinden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |