Minimum afname van één brood per post in het topic.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:03 schreef Isegrim het volgende:
Ja, we sturen iedereen in dit topic nog een factuur voor alle tijd die we eraan kwijt zijn.
wordt een lang scooterritje danquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:38 schreef Fixers het volgende:
[..]
Minimum afname van één brood per post in het topic.
Dan kan ik nog een keer hier gratis postenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:38 schreef Fixers het volgende:
Goed plan!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:38 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik heb de tel met het deegmaken niet exact bijgehouden, maar rond de 70 a 80. En dan minder zakelijke afname, en ik verwacht iets meer drukte in de winkelquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:59 schreef komrad het volgende:
Dus bijna 80 broden verkocht vandaag
Hoeveel bak je er morgen?
5.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:01 schreef Isegrim het volgende:
Er zijn zeker drie fokkers in de winkel geweest vandaag!
Er zit een lunchroom in de pijpleiding.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:09 schreef komrad het volgende:
Zou mooi zijn als jullie nog wat extra zakelijke afnemers erbij kunnen krijgen voor hogere gegarandeerde afzet.
Pijnackerplein Bluegrass Festival, sponsordeal (wij leveren brood - deels voor omwonende, zij reclame). Zit vlak om de hoek. Erg leuk festival trouwens.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:13 schreef computergirl het volgende:
op jullie site stond volgens mij ook iets over een festival deze week?
http://www.jeroenbaktbrood.nl/weekquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vraagje: als ik morgenvroeg kom, uit wat voor brood heb ik dan de keuze?
Ja, die had ik gelezen. Maar omdat ik niet gereserveerd heb, was ik bang dat de beste broden al vergeven waren.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
http://www.jeroenbaktbrood.nl/week
Tenzij iets al is uitverkocht natuurlijk.
kamperen voor de deur danquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, die had ik gelezen. Maar omdat ik niet gereserveerd heb, was ik bang dat de beste broden al vergeven waren.
Ik hoopte op of een spelt bruin of een wit met vijgen en walnoten
Als ik niet te laat wakker word, dan zal ik een van de eerste klanten zijn.quote:
Je kunt alsnog reserveren hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, die had ik gelezen. Maar omdat ik niet gereserveerd heb, was ik bang dat de beste broden al vergeven waren.
Ik hoopte op of een spelt bruin of een wit met vijgen en walnoten
Ik moet denken aan een verhaal van Paul Hollywood toen hij nog in de zaak van zijn vader werkte. Als hij maar 1 brood tegelijk maakte dan werd hij maar voor de helft betaaldquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Meneer Klootwijk doet er twee tegelijk. Maar dat lukte LHO niet.
[..]
Beetje.Maar het is zo leuk dat het niet erg is.
Nou, dat scheelt, wij zijn eigen baas!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:26 schreef n0a het volgende:
[..]
Ik moet denken aan een verhaal van Paul Hollywood toen hij nog in de zaak van zijn vader werkte. Als hij maar 1 brood tegelijk maakte dan werd hij maar voor de helft betaald.
Dan wordt ik vast te laat wakker. Ik kom wel gewoon langs voor een wit met vijgen en walnoten als ik op tijd ben. Maar toch bedanktquote:
Okee!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan wordt ik vast te laat wakker. Ik kom wel gewoon langs voor een wit met vijgen en walnoten als ik op tijd ben. Maar toch bedankt
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 08:38 schreef Isegrim het volgende:
Net twee kindjes hier die er door hun ouders in pyjama op uitgestuurd waren ('zonder onderbroek aan te trekken!') om een brood te kopen. Want papa en mama hadden geen zin om hun kleren aan te trekken.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 08:49 schreef Maraca het volgende:
Volgende stap is een hond met geld en een een briefje in z'n halsband
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:27 schreef Erasmo het volgende:
Moet je het brood wel goed verpakken anders komt ie met een lege zak terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |