Ja leuk, het alleenrecht op de man van de straat komen.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:10 schreef 729Sinistra het volgende:
Kom eens een keer uit die grachtengordel-flat en begeef je eens onder de mensen svp. Je bent net zo wereldvreemd als buikspreekpop van een Pechtold...
Ik zie 0ne_of_the_few al als afdelingshoofd van de verbrandingsovens naast zo'n vuilnisbelt staan.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja leuk, het alleenrecht op de man van de straat komen.
Je blaat wat, doet allerlei beweringen en qua onderbouwing daarvan moet de ander maar de straat op.
Griekse manier van argumenteren![]()
En ik heb nog op een vuilnisbelt gewerkt, dus bitch please met je wereldvreemdheid.
Was er veel oud koper te vinden op dat belt in die tijd?quote:Op maandag 22 juni 2015 01:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En ik heb nog op een vuilnisbelt gewerkt, dus bitch please met je wereldvreemdheid.
Doe die oogkleppen af zeg ik je.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja leuk, het alleenrecht op de man van de straat komen.
Je blaat wat, doet allerlei beweringen en qua onderbouwing daarvan moet de ander maar de straat op.
Griekse manier van argumenteren![]()
Italië heeft juist door die vluchtelingen de EU meer dan ooit nodig.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:26 schreef john2406 het volgende:
Stel Griekenland stapt eruit wie zou de volgende zijn dan Italy schijnt ook niet blij te zijn met al die vluchtelingen heb ik me horen vertellen.
Spanje zal dan ook wel erachteraan willen komen denk ik en wellicht Engeland?
Volgens de regels van de EU moet italy ze toch inschrijven of niet?quote:Op maandag 22 juni 2015 01:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Italië heeft juist door die vluchtelingen de EU meer dan ooit nodig.
Formuleer je vraag eens opnieuw, wellicht begrijp ik het dan.quote:Op maandag 22 juni 2015 01:32 schreef john2406 het volgende:
[..]
Volgens de regels van de EU moet italy ze toch inschrijven of niet?
Zijn ze er niet in zetten ze ze dan niet gewoon over de grens af?
Voor deze ene keer dan, het land waar de vluchtelingen aankomen moet ze toch registreren of niet?quote:Op maandag 22 juni 2015 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Formuleer je vraag eens opnieuw, wellicht begrijp ik het dan.
Denken dat ik van d66 benquote:Op maandag 22 juni 2015 01:33 schreef 729Sinistra het volgende:
De aluhoedjes???Vent toch, je weet geen mallemoer af van wat er zich bij jouw om de hoek afspeelt. Studeren op kosten van mammie en pappie en uitgaan, champagne drinken en coke snuiven met je D66-vrienden is mss wel leuk maar je krijgt een vertekend beeld dat het allemaal wel heel reuze meevalt. Ga gewoon eens een dagje wandelen in Amsterdamse achterbuurten zoals Zuid-oost of naar de voedselbanken. Krijg je meteen de waanzin van het EU-beleid onder ogen of weet je wat nog beter bezoek Calais eens een keer met die honderden immigranten die wanhopig en met agressieve vechtlust Groot-Brittannië proberen te bereiken. Welkom in Europa... de dictatuur in wording!!1
quote:Op maandag 22 juni 2015 02:03 schreef 729Sinistra het volgende:
Schultenbrau? Ik drink wel wat anders hoor op een maandagmorgen. Uitkering? Ik heb in heel men werkcarriere in totaal nog geen maand uitkering genoten. Nou, da,s wat anders nietwaar beste eurofiel? het feit alleen al dat je eurosceptici ziet als werkloze paupers doet mij vermoeden dat je een of ander elitair studentje bent waarschijnlijk uit Utrecht of Amsterdam (mss afkomend uit de koeienstront van het donkerrode Friese Appelscha) die een lekker leventje leidt op de centjes van pappie en mammie. Ikzelf heb zelfs een redelijk hoog salaris, ga ook wel eens naar het concert en draag zoals vele intellectuelen een kunststof design-brilletje van Hugo Boss. Maar ik ben ondanks dat nog steeds geen eurofiel...
Werkt helemaal niet want er bestaat in tegenstelling tot de USA helemaal geen Europees volk!quote:Op zondag 21 juni 2015 23:39 schreef KoosVogels het volgende:
De EU werkt prima. Ja, er zijn problemen, maar dat komt door de economische crisis. En nee, die crisis is niet veroorzaakt door de EU.
Ook maar minder. Internationale handel is binnen de EU veel eenvoudiger en dus aantrekkelijker geworden.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waar ze het voorheen ook aan verdienden b.v.?
Niemand hangt het volgens mij op aan de Euro. Het gaat om de interne markt waar een gezamenlijke munt een redelijk logisch uitvloeisel is.quote:Op maandag 22 juni 2015 00:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Halve waarheid mijn beste. Ook voor de gezamenlijke munt was er natuurlijk al volop handel.
De euro is in een jaar tijd een heel stuk duurder geworden ten opzichte van de dollar.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:21 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ja, iedereen met een werkend brein wist dat in 2010 natuurlijk al. Maar ondertussen pompt die export van de Duitsers wel lekker door, met die lage euro.
Als dat op basis van gelijkheid is zou dat misschien nog te verdedigen zijn, echter als landen wel willen meedoen, maar niet aan de spelregels houden moet je ze er uit trappen en niet pappen en nat houden met nog meer geld. Daarnaast is een eigen munt voor een land een belangrijk middel om concurrerend te zijn.quote:Op maandag 22 juni 2015 07:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niemand hangt het volgens mij op aan de Euro. Het gaat om de interne markt waar een gezamenlijke munt een redelijk logisch uitvloeisel is.
Juni 2010 was de euro nog 1.45, zakte toen af naar de koers van Aug 2012 op iets meer dan 1,20, steeg toen weer tot net geen 1,40 in voorjaar 2014 en klapte naar 1,05 een paar maanden terug, staat nu op 1,13 nogwatquote:Op maandag 22 juni 2015 08:08 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De euro is in een jaar tijd een heel stuk duurder geworden ten opzichte van de dollar.
Integendeel juist.quote:Op maandag 22 juni 2015 08:08 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De euro is in een jaar tijd een heel stuk duurder geworden ten opzichte van de dollar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |