En als dat niet het geval is, is het goed? Ik denk dat hij doelt op doemverhalen als dat het licht uit gaat in Europa en Frankrijk en Duitsland weer met elkaar in oorlog raken als bedrijven verplicht worden genetische modificatie op hun etiketten te vermelden.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
De doemverhalen komen voornamelijk van het tegenkamp. Iedereen gaat per direct door aan kanker met TTIP.
Of je leest het artikel in The Guardian even en komt weer terug op de Aarde.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
De doemverhalen komen voornamelijk van het tegenkamp. Iedereen gaat per direct door aan kanker met TTIP.
quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja, dat is slim. Doen alsof er niets aan de hand is en dat het tegenkamp overdrijft.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou net iets soortgelijks zeggen.
Ja, er zijn zat doemverhalen gekomen uit het EU-fiele kamp. Veel meer dan uit het EU-sceptische kamp.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En als dat niet het geval is, is het goed? Ik denk dat hij doelt op doemverhalen als dat het licht uit gaat in Europa en Frankrijk en Duitsland weer met elkaar in oorlog raken als bedrijven verplicht worden genetische modificatie op hun etiketten te vermelden.
Tenzij wij het stoppen door onze eigen politici af te rekenen op het ondertekenen van dit verdrag. Niets houdt ons tegen om op de PVV en de SP te stemmen, laat hen maar het land regeren en per direct het verdrag opzeggen en desnoods de stekker uit de EU trekken als het nodig is!quote:Op maandag 19 oktober 2015 08:13 schreef laforest het volgende:
http://www.theguardian.co(...)-food-standards-gmos
EU negotiators will resume controversial trade talks with the US on Monday amid claims that multinational companies have jumped the gun in advance of any agreement to import goods that are currently banned – including genetically modified crops and chemically washed beef – into European markets.
But now Nick Dearden, director of anti-poverty group Global Justice Now, says the EU's chief trade counsellor, Damien Levie, has let slip that free trade means undermining current minimum standards agreed by the EU.
Dearden says that according to a report in the newsletter Washington Trade Daily, Levie told a conference held by US free market thinktank the Cato Institute that genetically modified crops and chemically washed beef carcasses were being allowed into the EU ahead of a deal.
"TTIP is already letting big business interests dictate our laws for the worse. This week an EU negotiator has let slip that negotiations on TTIP have helped speed up entry of GMOs and chemically washed beef into the EU market. In our briefing released today we found an example of US officials bullying the EU into dropping plans to ban 31 dangerous pesticides with ingredients that have been shown to cause cancer.
TTIP gaat er komen, hoe dan ook.
Ik heb een stuk gelezen waarin staat dat als het vedrag ondertekend en geratificeerd is dat het legaal gezien onmogelijk is voor een land binnen de EU om er uit te stappen (TTIP)quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja, er zijn zat doemverhalen gekomen uit het EU-fiele kamp. Veel meer dan uit het EU-sceptische kamp.
[..]
Tenzij wij het stoppen door onze eigen politici af te rekenen op het ondertekenen van dit verdrag. Niets houdt ons tegen om op de PVV en de SP te stemmen, laat hen maar het land regeren en per direct het verdrag opzeggen en desnoods de stekker uit de EU trekken als het nodig is!
Al die bangmakerij volgens de EU-fielen is op dit moment heel erg concreet aan het worden. Ik waarschuwde hier meer dan een jaar geleden al voor het toestaan van meer pesticiden. En voilá, het is nu zo ver.
We kunnen wellicht niet het voortijdig toelaten van die giftige troep tegenhouden, we kunnen wel de journalisten aanzetten om de duimschroeven aan te blijven draaien op onze politici en de politieke partijen die dit toestaan straffen.
Daarom vind ik dat een land zoals Nederland het op een gegeven moment heel erg hard moet gaan spelen. Dreig maar je lidmaatschap van de EU op te zeggen, daar zit de EU echt niet op te wachten. Een van de founding fathers die de stekker eruit trekt. Wie volgt er dan? Duitsland ook? Je hoeft er maar mee te dreigen, dat volstaat.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:45 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb een stuk gelezen waarin staat dat als het vedrag ondertekend en geratificeerd is dat het legaal gezien onmogelijk is voor een land binnen de EU om er uit te stappen (TTIP)
Overall, FTAs involve irreversible commitments made at a level of international trade law that trumps national law: once signed, it is almost impossible for a national government to cancel an FTA, or withdraw some of the commitments made. In other words, FTAs give far-reaching rights to transnational corporations while severely undermining the power of democratically elected governments and our national sovereignty..
Oke.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:15 schreef laforest het volgende:
Iedereen jankt over TTIP, maar niemand klaagt over Agenda 2030, onze nieuwe world order government.![]()
Lees je eens in, agenda 2030 is net aangenomen met daarin een wereldwijd plan waar alle landen (is unaniem bij de VN besloten) aan ondergeschikt zijn het en dit uit te voeren.quote:
Oke.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Lees je eens in, agenda 2030 is net aangenomen met daarin een wereldwijd plan waar alle landen (is unaniem bij de VN besloten) aan ondergeschikt zijn het en dit uit te voeren.
Maar de kwaliteit van de kleding is dan ook fors er op achteruit gegaan. Ik sprak iemand die zowel nieuwe kleding verkocht als vintage en zij gaf duidelijk aan dat hedendaagse kleding kwalitatief beduidend minder is als vroeger.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom vroeger de kleding zoveel meer werd gebruikt om aan te geven tot welke economische klasse je behoorde terwijl tegenwoordig kleding vooral wordt gebruikt om aan te geven tot welke sociale klasse je behoort (op wat mensen die een Italiaans maatpak dragen na).
Ik heb het ook veel gehoord van oudere mensen. Mij valt op dat het tegenwoordig heel erg normaal is dat je bij nieuwe kleding al loszittende draadjes hebt, ik heb ook een paar keer een miskoop gedaan, kleding die snel stuk gaat (gat wat je er in krijgt, knoop wat los gaat of iets dergelijks). Het is normaal dat kleding op een gegeven moment slijt maar de snelheid waarmee het gebeurt roept vraagtekens op. Mijn ervaring is dat duurdere kleding zeker niet per se kwalitatief beter is, ik ken goedkope merken waarvan je weet dat het lang meegaat en dure merken die snel slijten, maar ook dure merken waarvan je weet dat het lang meegaat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:51 schreef drexciya het volgende:
[..]
Maar de kwaliteit van de kleding is dan ook fors er op achteruit gegaan. Ik sprak iemand die zowel nieuwe kleding verkocht als vintage en zij gaf duidelijk aan dat hedendaagse kleding kwalitatief beduidend minder is als vroeger.
Jij negeert nu dan weer de CETA (wellicht wist je er wel van, dat weet ik niet), het achterdeurtje voor als er geen ISDS in de TTIP komt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:15 schreef laforest het volgende:
Iedereen jankt over TTIP, maar niemand klaagt over Agenda 2030, onze nieuwe world order government.![]()
quote:“This pill has a small chip inside of it with a switch,” said Dugan. “It also has what amounts to an inside out potato battery. When you swallow it, the acids in your stomach serve as the electrolyte and that powers it up. And the switch goes on and off and creates an 18 bit ECG wide signal in your body and essentially your entire body becomes your authentication token.”
Klopt, als Amerikaanse bedrijven zich in Canada vestigen dan is TTIP niet meer nodig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij negeert nu dan weer de CETA (wellicht wist je er wel van, dat weet ik niet), het achterdeurtje voor als er geen ISDS in de TTIP komt.
Bottomline: van alle kanten proberen niet-overheden (EU, UN) verdragen te sluiten waar overheden aan gebonden zijn. Best gek: niemand van hen is gekozen maar wij zijn er wel aan gebonden aangezien onze overheden zichzelf en de wetgeving van het volk wier belangen ze moeten behartigen ondergeschikt hebben verklaard aan deze organisaties.
Wat betreft de Bilderberg, iedereen moet zijn/haar eigen conclusies trekken maar voor de sceptici is dit wel een aardig filmpje: Een hoop speculatie natuurlijk maar speculeren is alles wat we kunnen doen, dat ligt aan de organisator van die conferentie en soortgelijke conferenties.
Het zou me niet verbazen als ze achter de schermen proberen toe te werken naar een wereldregering (interessant voor de generaties mensen die WOII heeft meegemaakt), je zou de UN als een eerste stap kunnen zien. In welke mate de Bilderbergconferentie hierbij betrokken is weten enkel bepaalde insiders. Het is enkel 'informeel' overleg maar wel informeel overleg tussen de machtigste en meest invloedrijke mensen, en bepaalde intellectuelen. Het zou niet raar zijn als het fundament van officiële besluiten daar ligt. Dat hoeft niet per se slecht te zijn maar het is dan wel essentiëel dat die besluiten voor een democratisch gekozen en voldoende representatieve volksvertegenwoordiging worden verdedigd en dat die volksvertegenwoordigingen het laatste woord hebben. Helaas ontbreekt die transparantie vaak en dan is het wel een probleem dat iets op zo'n conferentie wordt besloten. Ik vind het vreemd dat die Kissinger nog steeds zo veel invloed heeft op die Bilderbergconferentie.
Het feit dat Regina Dugan (DARPA, nu Google, identificatiepil) werd uitgenodigd stelt mensen niet bepaald gerust.
[..]
Dat heeft een reden: kleding wordt veel minder lang gedragen. Het zou juist een verspilling van materiaal zijn om betere kleding te maken, als die toch voordat de kleding kapot gaat, wordt weggegooid.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:51 schreef drexciya het volgende:
[..]
Maar de kwaliteit van de kleding is dan ook fors er op achteruit gegaan. Ik sprak iemand die zowel nieuwe kleding verkocht als vintage en zij gaf duidelijk aan dat hedendaagse kleding kwalitatief beduidend minder is als vroeger.
Er zal een dag komen, wanneer de schellen van je ogen vallen, en je wat minder vertrouwen zal gaan hebben in de politiek en de overheid.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Bottomline: van alle kanten proberen niet-overheden (EU, UN) verdragen te sluiten waar overheden aan gebonden zijn. Best gek: niemand van hen is gekozen maar wij zijn er wel aan gebonden aangezien onze overheden zichzelf en de wetgeving van het volk wier belangen ze moeten behartigen ondergeschikt hebben verklaard aan deze organisaties.
Welke verdragen sluit de VN exact azonder instemming van nationale regeringen?quote:Bottomline: van alle kanten proberen niet-overheden (EU, UN) verdragen te sluiten waar overheden aan gebonden zijn. Best gek: niemand van hen is gekozen maar wij zijn er wel aan gebonden aangezien onze overheden zichzelf en de wetgeving van het volk wier belangen ze moeten behartigen ondergeschikt hebben verklaard aan deze organisaties.
Dat is een beetje kip-ei verhaal natuurlijk; was er eerst fast fashion of is die trend bedacht omdat kleding snel kapot gaat (of veel mensen dat niet zelf willen.kunnen repareren)?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:01 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat heeft een reden: kleding wordt veel minder lang gedragen. Het zou juist een verspilling van materiaal zijn om betere kleding te maken, als die toch voordat de kleding kapot gaat, wordt weggegooid.
Domme source, maar agenda 2030 gaat je nog veel problemen bezorgen. TTIP en CETA zijn er niets bij.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 10:24 schreef Kaas- het volgende:
http://xandernieuws.punt.(...)-voor-wereldregering
Ook een wonderbaarlijk fenomeen, een paar modebaronnen die voorschrijven wat de mode is en het gepeupel wat het slaafs volgt en elk jaar nieuwe kleding koopt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:01 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat heeft een reden: kleding wordt veel minder lang gedragen. Het zou juist een verspilling van materiaal zijn om betere kleding te maken, als die toch voordat de kleding kapot gaat, wordt weggegooid.
Die dag is allang aangebroken. Alleen is er geen zinvol alternatief voor de democratie. Het probleem van onze huidige overheden is dat ze onvoldoende democratisch zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:02 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Er zal een dag komen, wanneer de schellen van je ogen vallen, en je wat minder vertrouwen zal gaan hebben in de politiek en de overheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |