twitter:VerstappenNL twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 10:58:14Verstappen slides over the track, reporting: "I don’t know what’s happening but the car is unbelievable hard to drive." #FP1 #AustrianGP #FB reageer retweet
Toch nu een kleine verbetering in tijd.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
twitter:VerstappenNL twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 10:58:14Verstappen slides over the track, reporting: "I don’t know what’s happening but the car is unbelievable hard to drive." #FP1 #AustrianGP #FB reageer retweet
http://cricfree.sx/motor-sports-live-streamingquote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:00 schreef Nattekat het volgende:
Mis ik nog wat? 40 actieve peers maar 0% prebuffer...
Ook al vanwege de vervanging van motor en 2 andere componenten. (10 + 5 + 5).quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:40 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Als motor vijf nu ook al kapot is wel ja.
quote:08:58 BEN ANDERSON: I'm beginning to think Maldonado is simply using the Turn 8 run-off as part of his normal racing line...
a6192e7122c79a02346f674f7f9d964e713f8194quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:11 schreef tralalala het volgende:
Iemand die ene Ace stream ID? Ik kan hem niet meer vinden.
Dat is GP2quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
a6192e7122c79a02346f674f7f9d964e713f8194
Voor mij is die stuk, misschien heb jij meer mazzel
Denk het nietquote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:22 schreef Beach het volgende:
okee bedankt
heeft dat nog consequenties voor de race?
Supersoft.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:23 schreef opreis het volgende:
Met welke banden rijden ze dit weekend, soft en?
Dan rijdt Mercedes ook nog gewoon weg vooraan.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus beide RB's ook al aan hun vijfde motor. Dit is toch wel een van de slechtste F1-seizoenen ooit. Hopelijk kan een stortbui dat zondag redden.
Ik ben er bang voor jaquote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan rijdt Mercedes ook nog gewoon weg vooraan.
Explain, waarom is het zo slecht? b.v. slechter dan afgelopen jaar?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus beide RB's ook al aan hun vijfde motor. Dit is toch wel een van de slechtste F1-seizoenen ooit. Hopelijk kan een stortbui dat zondag redden.
Ik kan er heel simpel in zijn waarom het slechter is dan vorig jaar: Vorig jaar kon je niet zo gemakkelijk de top zes invullen. Toen waren het alleen de Mercedessen die wegreden (waar wonderwel ook nog eens een stuk of zes races iets aan kapot ging) en that's it. Daarachter was het veel spannender. Magnussen werd 2e in Australie en de 3e plaats van Perez in Bahrein is ook het waard om te benoemen. Alonso kon met zijn kwaliteiten die walgelijke Ferrari nog eens op het podium gooien en de strijd tussen Williams en RB was ook best spannend: Williams was goed op de snelle banen maar op Spa wist Ricciardo toch te winnen na het falen van Williamsquote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:28 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Explain, waarom is het zo slecht? b.v. slechter dan afgelopen jaar?
Dat is voor mijn gevoel dus echt schijnconcurrentie. In Maleisie kwamen die goed voor de dag, maar ik heb nog altijd het idee dat Mercedes daar de motor gewoon wat PK omlaag heeft gegooid zodat niemand meer ging zeiken.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:33 schreef sasquatsch het volgende:
Snap ik ook niet. Het is beter dan vorig jaar omdat er meer concurrentie (in de vorm van Ferrari) is voor Mercedes. Alleen Renault heeft het verkloot waardoor een team als Red Bull minder goed voor de dag komt.
"ke duidelijk verhaal!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan er heel simpel in zijn waarom het slechter is dan vorig jaar: Vorig jaar kon je niet zo gemakkelijk de top zes invullen. Toen waren het alleen de Mercedessen die wegreden (waar wonderwel ook nog eens een stuk of zes races iets aan kapot ging) en that's it. Daarachter was het veel spannender. Magnussen werd 2e in Australie en de 3e plaats van Perez in Bahrein is ook het waard om te benoemen. Alonso kon met zijn kwaliteiten die walgelijke Ferrari nog eens op het podium gooien en de strijd tussen Williams en RB was ook best spannend: Williams was goed op de snelle banen maar op Spa wist Ricciardo toch te winnen na het falen van Williams
Daarnaast heb ik nu het gevoel dat Rosberg echt een 2e rijder is geworden. Dat gelukje in Monaco maakt de strijd tussen hem en Lewis nog een beetje spannend, maar ik heb niet het idee dat Rosberg een serieuze kans maakt op het kampioenschap. Vorig jaar was dat anders.
[..]
Dat is voor mijn gevoel dus echt schijnconcurrentie. In Maleisie kwamen die goed voor de dag, maar ik heb nog altijd het idee dat Mercedes daar de motor gewoon wat PK omlaag heeft gegooid zodat niemand meer ging zeiken.
De andere topposities kwamen door foutjes of niet helemaal goed lopende Mercedessen. Williams heeft op haar beurt weer alleen kans op podia als Ferrari de boel goed verneukt (zoals in Canada dus). Het gat Ferrari - Williams is bijna net zo groot als Mercedes - Ferrari, en het gat Williams - de rest is helemaal vreselijk groot..
Vorig jaar was zeker niet het leukste seizoen, maar ik kan me herinneren zeker een aantal keer wel genoten te hebben van de race of me in ieder geval verbaasd te hebben over de uitslag. Nu is dat sinds de eerste 2 races niet echt meer gebeurd. Wel een paar aardige races gezien (Canada en China), maar daarvoor moet ik echt graven..quote:
Pos | Coureur | Team | Tijd | Verschil | Ronden |
1 | N. Rosberg | Mercedes | 1:10.401 | 36 | |
2 | L. Hamilton | Mercedes | 1:10.709 | +0:00.308 | 28 |
3 | K. Räikkönen | Ferrari | 1:11.028 | +0:00.627 | 22 |
4 | V. Bottas | Williams | 1:11.452 | +0:01.051 | 26 |
5 | F. Nasr | Sauber | 1:11.633 | +0:01.232 | 28 |
6 | D. Kvyat | Red Bull | 1:11.642 | +0:01.241 | 31 |
7 | D. Ricciardo | Red Bull | 1:11.724 | +0:01.323 | 29 |
8 | M. Verstappen | Toro Rosso | 1:11.825 | +0:01.424 | 38 |
9 | F. Massa | Williams | 1:11.890 | +0:01.489 | 29 |
10 | S. Perez | Force India | 1:11.905 | +0:01.504 | 37 |
11 | C. Sainz | Toro Rosso | 1:11.948 | +0:01.547 | 32 |
12 | P. Maldonado | Lotus | 1:12.004 | +0:01.603 | 34 |
13 | N. Hülkenberg | Force India | 1:12.031 | +0:01.630 | 36 |
14 | J. Palmer | Lotus | 1:12.050 | +0:01.649 | 27 |
15 | M. Ericsson | Sauber | 1:12.159 | +0:01.758 | 30 |
16 | J. Button | McLaren | 1:12.920 | +0:02.519 | 30 |
17 | F. Alonso | McLaren | 1:13.272 | +0:02.871 | 10 |
18 | W. Stevens | Manor-Marussia | 1:13.937 | +0:03.536 | 29 |
19 | R. Merhi | Manor-Marussia | 1:15.459 | +0:05.058 | 11 |
20 | S. Vettel | Ferrari | 1:15.684 | +0:05.283 | 4 |
eerste training op de ' thuisbaan' verliezen van je directe teamgenoot, dan sta je toch echt 10-0 achterquote:
Gelukkig stond hij nog 13-2 voor, maar het wordt wel spannenderquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:17 schreef franklop het volgende:
[..]
eerste training op de ' thuisbaan' verliezen van je directe teamgenoot, dan sta je toch echt 10-0 achter
lol, je was me net voor. Lees overigens dat Verstappen op Twitter iets had gezet (en weer verwijderd?) over hoe kut de afstelling is..quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig stond hij nog 13-2 voor, maar het wordt wel spannender
Ik heb maar weinig gridbakken gezien, alleen maar coureurs die over grote lappen asfalt buiten de baan redenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:18 schreef Beach het volgende:
Wacht maar, zondag staat Max in de grindbak en pakt Sainz punten.
Meestal als Sainz punten pakt is Max de race uit gerookt of had hij trek in Franse stokbrood.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:18 schreef Beach het volgende:
Wacht maar, zondag staat Max in de grindbak en pakt Sainz punten.
Misschien moet ie wat meer Red Bull drinken. Krijgt ie vleugels vanquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:17 schreef franklop het volgende:
[..]
eerste training op de ' thuisbaan' verliezen van je directe teamgenoot, dan sta je toch echt 10-0 achter
Carlos houdt gewoon zijn mond naar buiten en zegt intern wat er niet aan schort (zoals het hoort) en heeft ook niet overal een excuus voor nodig waarom het toch vooral niet zijn schuld is (zoals een bepaalde andere rijder wel elke keer heeft).quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:26 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Die Carlos toch, even kijken wat voor smoes ie weer heeft om het goed te praten
Button?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:42 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Carlos houdt gewoon zijn mond naar buiten en zegt intern wat er niet aan schort (zoals het hoort) en heeft ook niet overal een excuus voor nodig waarom het toch vooral niet zijn schuld is (zoals een bepaalde andere rijder wel elke keer heeft).
Gelukkig welquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:10 schreef opreis het volgende:
Max voorlopig best of the rest en ferarri zit er lekker bij
Vooral de regen is een factor, de kleinere tijdsverschillen zijn vrij makkelijk te verklaren doordat het circuit relatief kort isquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:48 schreef opreis het volgende:
Voorlopig belooft het best een leuke race te worden
-tijden zitten dicht op elkaar
-er worden foutjes gemaakt
-kans op regen aanwezig
Helaas dat ik dit weekend waarschijnlijk op een brakke stream moet kijken
Je bent niet de enige met dat probleemquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:52 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Iedereen geen beeld meer? Heb een betaald abonnement van Sport 1, netjes via de app aan het kijken maar geen beeld/geluid meer?
Gewoon betalen voor sport1.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:52 schreef tralalala het volgende:
Nog een lastige keuze: Of via een brakke stream kijken, of RTL+ waarvan je maar maximaal de helft van de race te zien krijgt door reclames.
Ja en dan moet je het met commentaar van Mol doen. Tis maar waar je zin in hebt. Ik wil Sky.quote:
Ja haha een Maldonadograp.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:52 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ah, Sport1 issue dus, Maldonado tegen de Sport1 tv vrachtwagen gereden zeker.
Nah, naast Copa América op onmogelijke tijden ook geen voetbal meer.quote:
Combobreaker!!!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als we grappen maken over Verstappen in de grindbak is het topic te klein, maar we mogen constant roepen dat Maldonado overal en nergens tegenaan crasht.
Dit jaar heeft ie nog niet 1x zelf schuld gehad aan 1 van zijn uitvalbeurten volgens mij, al spinde hij wel 1x zelf
Copa America is heerlijk manquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nah, naast Copa América op onmogelijke tijden ook geen voetbal meer.
Ik ga mij wel lekker ergeren aan de reclames
Hij laat bij vlagen wat moois zien maar de hoeveelheid uitstapjes buiten de baan zijn wel een stuk hoger dan bij andere coureursquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als we grappen maken over Verstappen in de grindbak is het topic te klein, maar we mogen constant roepen dat Maldonado overal en nergens tegenaan crasht.
Dit jaar heeft ie nog niet 1x zelf schuld gehad aan 1 van zijn uitvalbeurten volgens mij, al spinde hij wel 1x zelf
Grappen over Max in de grindbak kan ik wel hebben, en daarbij een grapje moet toch kunnen ook over Max. Alleen soms slaan mensen teveel door, maar hier heb ik 2 weken geleden een discussie over gevoerd en daar heb ik eerlijk gezegd geen zin meer in, ik geniet gewoon van dit weekend en negeer de Max hatersquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit volgens mij nog pas op zijn 2e of 3e, de enige met de Renault motor die niet zoveel last heeft van defecte motors. Zijn geluk tot nu toe. En daar zal hij de rest van het seizoen ook wel geen last van hebben omdat de motoren nu betrouwbaarder zijn, gewoon de pech van Kyvat, Riccardo en Max.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:57 schreef opreis het volgende:
[..]
Verbaasd me eigenlijk dat Sainz er nog geen nieuwe in heeft
Ach F1 heeft meer Malledonna's nodig, zie 100x liever hem dan weer 60 parade rondjes van Hamilton.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:57 schreef opreis het volgende:
[..]
Hij laat bij vlagen wat moois zien maar de hoeveelheid uitstapjes buiten de baan zijn wel een stuk hoger dan bij andere coureurs
Allemaal Hamiltons. Zullen lange kettingen wordenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:00 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ach F1 heeft meer Malledonna's nodig, zie 100x liever hem dan weer 60 parade rondjes van Hamilton.
Als een treintje rijden, hoef je de race niet te kijken. De kwalificatie is je eindresultaat, haalt toch nooit een drol in als hij niet 1e startquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Allemaal Hamiltons. Zullen lange kettingen worden
nah, met vijf plaatsen straf zal Vettel alsnog van P8 kunnen vertrekkenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:06 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Gaat echt druk worden achteraan de grid zondag.
Zal je net zien dat ie nu een pole rijdtquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nah, met vijf plaatsen straf zal Vettel alsnog van P8 kunnen vertrekken
Hij mag op maandag startenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien moeten ze hem bij voorbaat maar gewoon +1 lap geven
Toeval bestaat nietquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:18 schreef franklop het volgende:
Alle renault-coureurs hebben linksvoor een probleem. Toeval?
Als je gebrek aan vermogen moet compenseren met hogere bochtsnelheid kan dat ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:18 schreef franklop het volgende:
Alle renault-coureurs hebben linksvoor een probleem. Toeval?
Gewoon zondag op Eurosport afstemmen voor de World Superbikes, twee races met spektakel.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:20 schreef opreis het volgende:
Allemaal lange stints ook op de SS, saaie 1 stopper dus.
Het is ook nooit goed. Als de banden niet zo lang meegaan klaagt men dat ze niet voluit kunnen racen en als ze wel lang meegaan is het weer te saai.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:20 schreef opreis het volgende:
Allemaal lange stints ook op de SS, saaie 1 stopper dus.
Misschien moeten ze maar gewoon zonder banden gaan rijdenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed. Als de banden niet zo lang meegaan klaagt men dat ze niet voluit kunnen racen en als ze wel lang meegaan is het weer te saai.
2 verplichte pitstops inlassen dus.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed. Als de banden niet zo lang meegaan klaagt men dat ze niet voluit kunnen racen en als ze wel lang meegaan is het weer te saai.
Will Stevens polequote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:06 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Gaat echt druk worden achteraan de grid zondag.
Voluit gaan kunnen ze ook niet door het brandstofverbruik.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Eensquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 verplichte pitstops inlassen dus.
Maldonado grappen incomingquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 verplichte pitstops inlassen dus.
Vind beide redbulls tegenvallen, niet dat ze top 4 moeten staan, maar toch wel boven Max en Sainz. Torro Rosso heeft het beter voor elkaar tot nu toe.quote:
Hoe genereus van jequote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Maldonado een fout maakt mag dat best gezegd worden hoor
De pace van Max lijkt duidelijk beter dan die van Ricciardo momenteel.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:29 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Vind beide redbulls tegenvallen, niet dat ze top 4 moeten staan, maar toch wel boven Max en Sainz. Torro Rosso heeft het beter voor elkaar tot nu toe.
Lotus en FI lijken er dit weekend ook weer goed bij te zittenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:29 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Vind beide redbulls tegenvallen, niet dat ze top 4 moeten staan, maar toch wel boven Max en Sainz. Torro Rosso heeft het beter voor elkaar tot nu toe.
Ach al maak ik grapjes over hem, ik zie hem graag rijden. Beter dan die ideale schoonzoon rijders waar de F1 er teveel van heeft. Laat hem maar lekker wild rijden, zolang er geen grote ongelukken gebeurenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Maldonado een fout maakt mag dat best gezegd worden hoor
Word toch weer Ham en Ros 1+2 met kwalificatie en race, ik heb het gevoel dat Ham gewoon deze vrije training rustig aangedaan heeft om wat zand in de ogen van Ferrari te strooien om ze morgen weer op 1sec te zetten in de kwalificatie.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:29 schreef opreis het volgende:
[..]
Lotus en FI lijken er dit weekend ook weer goed bij te zitten
Snelste tijd in FP2 nu is een tiende langzamer dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:31 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Word toch weer Ham en Ros 1+2 met kwalificatie en race, ik heb het gevoel dat Ham gewoon deze vrije training rustig aangedaan heeft om wat zand in de ogen van Ferrari te strooien om ze morgen weer op 1sec te zetten in de kwalificatie.
Williams ook op Soft, als die op SS rijden dan heb je grote kans dat ze er toch wat tienden vanaf snoepen en staan ze zo weer in de top 6quote:
Het kan ook een gek zijn maar hij leert wel wat en durft watquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:30 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ach al maak ik grapjes over hem, ik zie hem graag rijden. Beter dan die ideale schoonzoon rijders waar de F1 er teveel van heeft. Laat hem maar lekker wild rijden, zolang er geen grote ongelukken gebeuren
Check gewoon de OPquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:33 schreef VacaLoca het volgende:
Is het dit weekend weer op BBC? Wordt beetje gek van die commentator van Sport 1 die verschil van 7 tiende heel klein noemt.
Deze man doet alleen de FP's.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:33 schreef VacaLoca het volgende:
Is het dit weekend weer op BBC? Wordt beetje gek van die commentator van Sport 1 die verschil van 7 tiende heel klein noemt.
dat missen de sport1 mensen allemaalquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:34 schreef Peterselieman het volgende:
Het handtasje van Verstappen
Die kende ik nog niet
En daarom zie ik Max en Maldonado graag, tenminste 2 smaakmakers in de F1. Ik houd een beetje van actie en spanning, dat saaie parade rondje van Hamilton gaat ook vervelen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het kan ook een gek zijn maar hij leert wel wat en durft wat
Als Vettel met een goede wagen in staat is om met Hamilton te concurreren dan moet Hamilton zich ook pushen, dan wordt het leuk. Nu rijdt hij vanaf ronde 1 op kop dan is het niet gek dat het saai eruit zietquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:35 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
En daarom zie ik Max en Maldonado graag, tenminste 2 smaakmakers in de F1. Ik houd een beetje van actie en spanning, dat saaie parade rondje van Hamilton gaat ook vervelen.
Als Max in de Mercedes zou zitten, zou hij ook een stuk netter kunnen rijden.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:35 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
En daarom zie ik Max en Maldonado graag, tenminste 2 smaakmakers in de F1. Ik houd een beetje van actie en spanning, dat saaie parade rondje van Hamilton gaat ook vervelen.
Maar dan leert hij niet veel, hij leert dan een beetje pushen, de auto handelen etc en achterliggend verkeer inhalen. Hij kan zich meer bewijzen bij een midden/sub team dan bij Mercedes. Zal niet zeggen dat Ham geen goede coureur is, maar wereldkampioen word hij door zijn auto, niet door zijn driving skills, want de enige concurrent die hij heeft is zijn teamgenoot. En met misschien Vettel, Max, Alonso, Button etc in dezelfde auto werd hij 5e in het kampioenschap. Moeilijk te vergelijken.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:37 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Als Max in de Mercedes zou zitten, zou hij ook een stuk netter kunnen rijden.
Kwam op Sky een klein stukje voorbij dat Verstappen voor het seizoen een belofte had gedaan dat hij een handtas voor zijn zusje zou kopen als hij punten zou behalen. Dat gebeurde in Maleisië en het eerste dat door zijn hoofd schoot was dat hij dat tasje daadwerkelijk moest kopenquote:
Ik bedoelde meer dat Hamilton geen actie en spanning hoeft te laten zien, omdat zijn auto veruit de beste is.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:40 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Maar dan leert hij niet veel, hij leert dan een beetje pushen, de auto handelen etc en achterliggend verkeer inhalen. Hij kan zich meer bewijzen bij een midden/sub team dan bij Mercedes. Zal niet zeggen dat Ham geen goede coureur is, maar wereldkampioen word hij door zijn auto, niet door zijn driving skills, want de enige concurrent die hij heeft is zijn teamgenoot. En met misschien Vettel, Max, Alonso, Button etc in dezelfde auto werd hij 5e in het kampioenschap. Moeilijk te vergelijken.
Niet op alle circuits (zoals Canada) maar op de meeste circuits is het met de huidige settings niet echt een probleem als ze de auto volgooien (100kg).quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:26 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Voluit gaan kunnen ze ook niet door het brandstofverbruik.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:40 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Zal niet zeggen dat Ham geen goede coureur is, maar wereldkampioen word hij door zijn auto, niet door zijn driving skills, want de enige concurrent die hij heeft is zijn teamgenoot. En met misschien Vettel, Max, Alonso, Button etc in dezelfde auto werd hij 5e in het kampioenschap.
Die kunnen 2015 echt beter laten varen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
McLaren is weer droevig dit weekend
ga dan de Olympische spelen kijkenof meedoen....quote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:03 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Meedoen is belangrijker dan winnen of punten behalen.
Hij start dus op het circuit van Hockenheim?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:50 schreef Spatzmann het volgende:
Ik lees net een 25 gridpenalty voor Jensen.. Misschien kan hij gewoon beter een dag later starten oid
https://twitter.com/croftyf1
Zoals het hele seizoen al?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:02 schreef Jigzoz het volgende:
McLaren kan er beter een veredelde testsessie van maken.
Hij had al een snelle ronde op supersoft gedaan toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:31 schreef Jigzoz het volgende:
Jammer dat VES net in z'n snelle ronde zat.
Damon Hill (links), andere is Johnny Herbertquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:07 schreef vaarsuvius het volgende:
wie is die man met grijs baardje bij sky?
Ook erg benieuwd naar, die tijden met supersoft/soft zeggen op zo'n moment niks meer.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:10 schreef Coelho het volgende:
Iemand de betaalde live timing met een regentijden update?
Klopt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:13 schreef remlof het volgende:
Red Bull Ring? Dat is toch gewoon de A1-ring?
Ah yep, ik lees het al, het circuit zit in z'n derde reïncarnatie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Red_Bull_Ringquote:
Nee, de Osterreichring.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:13 schreef remlof het volgende:
Red Bull Ring? Dat is toch gewoon de A1-ring?
wat een flop was BAR in 99 zeg. Hoogtepunt: Villeneuve eraf in Eau Rougequote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:32 schreef King_Merc het volgende:
Die heeft nog meer problemen dan het hele BAR team in 1999....
Als jij een echt serieuze zak geld meebrengt, heet het volgend jaar RemlofRingquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja Österreichring > A1-Ring > Red Bull Ring
Noem 'm dan CockRing.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:18 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Als jij een echt serieuze zak geld meebrengt, heet het volgend jaar RemlofRing
doe dan een crowdfunding voor de FOK!-Ring. Kunnen we er zelf kartwedstrijdjes organiseren.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:18 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Als jij een echt serieuze zak geld meebrengt, heet het volgend jaar RemlofRing
Die auto was niet zo traag maar kon niet finishenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat een flop was BAR in 99 zeg. Hoogtepunt: Villeneuve eraf in Eau Rouge
Weer een klein Tilke baantje dus.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Remlof's CockRing
En dan het circuit laten verbouwen in de vorm van m'n piemel.
Mickey Mouse-baantje?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Remlof's CockRing
En dan het circuit laten verbouwen in de vorm van m'n piemel.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:26 schreef S95Sedan het volgende:
Man man man, Ricciardo en Kyvat 10 plaatsen naar achter, Alonso 20 en Button 25
Nog even en ze moeten vanuit het vorige circuit starten.
Die crash van Zonta was nog beterquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat een flop was BAR in 99 zeg. Hoogtepunt: Villeneuve eraf in Eau Rouge
Dan heeft het hele veld zoveel straf dat de race een kwartiertje later begint.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:33 schreef Jigzoz het volgende:
Aan het einde van het seizoen wordt dit helemaal extreem.
twitter:adamcooperF1 twitterde op zaterdag 20-06-2015 om 12:28:25A gearbox change adds to @alo_oficial's woes and brings his cumulative grid penalty up to 25 places. reageer retweet
Fantastisch systeem, dat limiteren van motorenwissels. Echt waar..twitter:adamcooperF1 twitterde op zaterdag 20-06-2015 om 12:39:51Official confirmation of @JensonButton's changes - 6th turbo (10 places), 5th ICE (5 places), 6th MGU-H (5 places), 5th MGU-K (5 places) reageer retweet
Ja precies, daarmee kan je letterlijk het kampioenschap voor iemand verpesten.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:53 schreef Niox het volgende:
twitter:adamcooperF1 twitterde op zaterdag 20-06-2015 om 12:28:25A gearbox change adds to @alo_oficial's woes and brings his cumulative grid penalty up to 25 places. reageer retweet
Fantastisch systeem, dat limiteren van motorenwissels. Echt waar..twitter:adamcooperF1 twitterde op zaterdag 20-06-2015 om 12:39:51Official confirmation of @JensonButton's changes - 6th turbo (10 places), 5th ICE (5 places), 6th MGU-H (5 places), 5th MGU-K (5 places) reageer retweet
Mercedes en Williams als voorprogramma voor de hoofdrace die aansluitend plaatsvindt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan heeft het hele veld zoveel straf dat de race een kwartiertje later begint.
Via livetiming van sport1go is er geen goed overzicht, maar het leek er wel op dat Sainz net wat sneller was. Verstappen zat wel in meer verkeer.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:10 schreef nils7 het volgende:
Iemand de tijden van Max bij gehouden in de regen in vergelijking met de rest?
Denk niet dat dat met het huidige bestuur en eikelsteen gaat gebeuren. Zonde want ze kunnen het zo mooi maken.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:30 schreef Toekito het volgende:
[..]regels slaan nu enorm door.
Ik ben voor het idee om de sport voor meer teams toegankelijk te maken. En financieel plafond maar dit gaat echt te ver.
Gebruik deze, alleen even in een .html zettenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:39 schreef Fer het volgende:
Ik kijk dit de hele ochtend a1afab567f9c3badc850b90823054f2d8d8b01a4 helaas geen hd
1 | <center><iframe data-src="http://www.ustream.tv/embed/20701813?v=3&wmode=direct" style="visibility:hidden;" scrolling="no" style="border: 0px none transparent;" frameborder="0" height="720" width="1280"></iframe></center> |
Die loopt 30 seconden achter, dat weet je?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gebruik deze, alleen even in een .html zetten
[ code verwijderd ]
Ik wil niet in een browser kijken.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gebruik deze, alleen even in een .html zetten
[ code verwijderd ]
Niet zon problemen mee. Liever dat dan allerlei vage programmas installeren.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die loopt 30 seconden achter, dat weet je?
Dan is dat niet handig neequote:
Was een engineer van Sauber volgens mijquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie wordt er geinterviewd op Sport1?
Helder.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Was een engineer van Sauber volgens mij
Zit je weer onder de plak?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helder.
Ik dacht even dat het misschien Eric van der Poele was ofzo maar ik vond hem daarvoor te jong
Even Q1 kijken, daarna andere prioriteiten
Ja. Achja het is de quali maar.quote:
ik! (via een stream)quote:
Sainz en Alonso moeten even 2 en 3 worden.quote:
Sainz nu één, hij luistert slecht.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sainz en Alonso moeten even 2 en 3 worden.
nu weer 2quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Sainz nu één, hij luistert slecht.
En Vettelquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:08 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Goed hoor, maar daar komt Sainz weer.
Die is overrated zeg.quote:
Bottas is by far de meest underrated coureur van allemaal. Bottas > verstappenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is overrated zeg.
Tijd voor slicks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |