Haha, nee ok jullie hebben wel een puntquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ergens heeft hij wel gelijk, Scherpbier (hulde voor die naam trouwens) is nou niet bepaald de grootste dorp in de meest dichtbebouwde omgeving
Nicequote:Op woensdag 24 juni 2015 09:52 schreef KaBuf het volgende:
Mocht tie er maandag nog liggen, kan ik hem wel weer een slinger richting de bewoonde wereld geven.
Moet eind vd middag die kant op, ga wel even checkenquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:15 schreef Nattekat het volgende:
Kijken ze wel goed?
Anders kan ik nu wel zeggen dat ze het hele bord gestolen hebben, onvindbaar op Maps...
Ik ga daar sowieso niet naartoe; pinpoint doorgeven kan altijd nog als iemand het echt niet kan vinden. Ik heb niet erg mijn best gedaan, dus geen nood.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:37 schreef nachtzuster het volgende:
@ Nattekat Oooh inderdaad geen bord te vinden op maps, had nog niet gekeken.
Moet ik pp nog doorgeven dan?
Was niet echt moeilijk, Kruispunt Scherpbier, Maaidijk, 2e Hogendijkquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga daar sowieso niet naartoe; pinpoint doorgeven kan altijd nog als iemand het echt niet kan vinden. Ik heb niet erg mijn best gedaan, dus geen nood.
Gisteren @ 16.08uur lag hij er nog vredig bijquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is er al meer duidelijk over het lot van de FOK!stok?
Dan ga ik eens kijken of hij er morgen rond half 6 nog ligt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:13 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Gisteren @ 16.08uur lag hij er nog vredig bij
Wat is er met de bewoonde wereld gebeurd?quote:Op zondag 28 juni 2015 19:15 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Dan ga ik eens kijken of hij er morgen rond half 6 nog ligt.![]()
Zal geen spectaculaire verplaatsing worden, maar heb al wel een leuk plekje in gedachten
Leuk plekje kan toch ook in de bewoonde wereld liggen?quote:Op zondag 28 juni 2015 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is er met de bewoonde wereld gebeurd?
Maar moet wel spectaculair zijnquote:Op zondag 28 juni 2015 19:26 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Leuk plekje kan toch ook in de bewoonde wereld liggen?
Dan verplaats je 'm toch lekker zellufquote:
Ga zelf danquote:
312 km hier.quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:32 schreef Ou-Tannu het volgende:
einde van de wereld ja..
337 km enkele reis...
en met deze temperaturen moet je wel AC in je auto hebbenquote:Op woensdag 1 juli 2015 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Dik 390km. 3.45 uur reizen enkele rit. En in brandstof is dat (heen en terug) 2*390/17 = 46 liter, oftewel 60 Euro.![]()
Ik wacht toch maar even tot iemand het ding weer wat dichterbij brengt.
in Sluis, of eigenlijk "in Sluus" op zijn zeeuws-vlaamsquote:
Welke kant op?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:36 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Welke kant op?Souburg 👌SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amai, dan moet ie met de boot mee dusquote:
Aightquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:48 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Amai, dan moet ie met de boot mee dus![]()
Wel jammer dat op de boot geen bord staat![]()
We wachten het ff af DrNick.
Vriendlief vindt die boot heul tof dus als het te lang duurt doen we dat wel
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:55 schreef theclansman het volgende:
Toevallig in het Zeeuwse land aanwezig. (Woon tegenwoordig in Dublin) net de stok even opgehaald morgen even een leuk plekje voor zoeken.
Jeuj! Gelukt dusquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:55 schreef theclansman het volgende:
Toevallig in het Zeeuwse land aanwezig. (Woon tegenwoordig in Dublin) net de stok even opgehaald morgen even een leuk plekje voor zoeken.
Helemaal top!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:55 schreef theclansman het volgende:
sorry😝quote:
Very nicequote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:17 schreef theclansman het volgende:
zo de stok is verplaatst. ben alleen vergeten een foto van de achterkant van het plaats naam bord te nemen.
hij ligt iets verder op in Nederland nu in De Groeve.
[ afbeelding ]
en de omgeving .
[ afbeelding ]
Lekker dichtbij +/- 15 km en ik kan weer een stukje fietsen. Maar hij is voor jou! Ik heb morgen andere dingen te doenquote:Op zondag 5 juli 2015 01:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
Das weer lekker in de buurt...
als niemand anders vandaag ( zo 5-7 ) plannen heeft....![]()
mischien eens kijken..
Ik volg je posts lang genoeg om te zien dat je nog serieus bent ook. Tis maar een spelletje he.quote:
ik ga toch pas als ik ga tegen de avondquote:Op zondag 5 juli 2015 09:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou, het lijkt erop dat we allemaal kunnen. Ik denk vanmiddag ook te kunnen. Ik moet zelfs nog bij De Groeve zijn
kreeg helaas geen antwoord gisteravond...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:49 schreef -gt- het volgende:
interessant...
code nog steeds hetzelfde als laatste keer ???
Je hebt een DMquote:Op zondag 5 juli 2015 11:41 schreef -gt- het volgende:
[..]
kreeg helaas geen antwoord gisteravond...
anders had hij er al niet meer gelegen
tyquote:Op zondag 5 juli 2015 11:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je hebt een DM
(hoop niet dat ik mijzelf in de vingers snij hiermee)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |