Very nicequote:Op zaterdag 4 juli 2015 18:17 schreef theclansman het volgende:
zo de stok is verplaatst. ben alleen vergeten een foto van de achterkant van het plaats naam bord te nemen.
hij ligt iets verder op in Nederland nu in De Groeve.
[ afbeelding ]
en de omgeving .
[ afbeelding ]
Lekker dichtbij +/- 15 km en ik kan weer een stukje fietsen. Maar hij is voor jou! Ik heb morgen andere dingen te doenquote:Op zondag 5 juli 2015 01:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
Das weer lekker in de buurt...
als niemand anders vandaag ( zo 5-7 ) plannen heeft....![]()
mischien eens kijken..
Ik volg je posts lang genoeg om te zien dat je nog serieus bent ook. Tis maar een spelletje he.quote:
ik ga toch pas als ik ga tegen de avondquote:Op zondag 5 juli 2015 09:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou, het lijkt erop dat we allemaal kunnen. Ik denk vanmiddag ook te kunnen. Ik moet zelfs nog bij De Groeve zijn
kreeg helaas geen antwoord gisteravond...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:49 schreef -gt- het volgende:
interessant...
code nog steeds hetzelfde als laatste keer ???
Je hebt een DMquote:Op zondag 5 juli 2015 11:41 schreef -gt- het volgende:
[..]
kreeg helaas geen antwoord gisteravond...
anders had hij er al niet meer gelegen
tyquote:Op zondag 5 juli 2015 11:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je hebt een DM
(hoop niet dat ik mijzelf in de vingers snij hiermee)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |