Ach jeequote:Op dinsdag 23 juni 2015 23:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah, heb vanavond te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt, tot ik iets anders heb, moet ik even op benzine-ratsoen...
Hoop het ook, heb nu een beetje de hoop dat ik iets kan vinden in mijn vakgebied, misschien als stageplaats.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:00 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ach jee![]()
Snap ik, das balen katje. Hopelijk vind je gauw iets anders.
Wie weet helpt vakantietijd mee, al is het dan vaak wel weer tijdelijk.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:02 schreef Nattekat het volgende:
(nou zou ik een ritje van 199km heen nooit zomaar doen)
[..]
Hoop het ook, heb nu een beetje de hoop dat ik iets kan vinden in mijn vakgebied, misschien als stageplaats.
Dat is wel balen. Wat is je vakgebied eigenlijk?quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:02 schreef Nattekat het volgende:
(nou zou ik een ritje van 199km heen nooit zomaar doen)
[..]
Hoop het ook, heb nu een beetje de hoop dat ik iets kan vinden in mijn vakgebied, misschien als stageplaats.
Ik studeer informatica.quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat is wel balen. Wat is je vakgebied eigenlijk?
Net mijn eerste jaar achter de rug. En, ik luisterquote:Op woensdag 24 juni 2015 00:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Nog bezig dus? Anders weet ik misschien wel iets. Kunnen het allicht proberen
Ik heb er 2 ontmaagdquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nog een nieuw kaartje
[ afbeelding ]
Die vier puntjes rondom Utrecht vallen nu wel op
En Brabant begint toch langzaamaan groener te worden
Dat mag best wat aardigerquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:52 schreef KaBuf het volgende:
Mocht tie er maandag nog liggen, kan ik hem wel weer een slinger richting de bewoonde wereld geven.
Grapjequote:
Ergens heeft hij wel gelijk, Scherpbier (hulde voor die naam trouwensquote:
Haha, nee ok jullie hebben wel een puntquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ergens heeft hij wel gelijk, Scherpbier (hulde voor die naam trouwens) is nou niet bepaald de grootste dorp in de meest dichtbebouwde omgeving
Nicequote:Op woensdag 24 juni 2015 09:52 schreef KaBuf het volgende:
Mocht tie er maandag nog liggen, kan ik hem wel weer een slinger richting de bewoonde wereld geven.
Moet eind vd middag die kant op, ga wel even checkenquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:15 schreef Nattekat het volgende:
Kijken ze wel goed?
Anders kan ik nu wel zeggen dat ze het hele bord gestolen hebben, onvindbaar op Maps...
Ik ga daar sowieso niet naartoe; pinpoint doorgeven kan altijd nog als iemand het echt niet kan vinden. Ik heb niet erg mijn best gedaan, dus geen nood.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:37 schreef nachtzuster het volgende:
@ Nattekat Oooh inderdaad geen bord te vinden op maps, had nog niet gekeken.
Moet ik pp nog doorgeven dan?
Was niet echt moeilijk, Kruispunt Scherpbier, Maaidijk, 2e Hogendijkquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga daar sowieso niet naartoe; pinpoint doorgeven kan altijd nog als iemand het echt niet kan vinden. Ik heb niet erg mijn best gedaan, dus geen nood.
Gisteren @ 16.08uur lag hij er nog vredig bijquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is er al meer duidelijk over het lot van de FOK!stok?
Dan ga ik eens kijken of hij er morgen rond half 6 nog ligt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:13 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Gisteren @ 16.08uur lag hij er nog vredig bij
Wat is er met de bewoonde wereld gebeurd?quote:Op zondag 28 juni 2015 19:15 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Dan ga ik eens kijken of hij er morgen rond half 6 nog ligt.![]()
Zal geen spectaculaire verplaatsing worden, maar heb al wel een leuk plekje in gedachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |