Ik wil een uitzending van deze ge-wel-di-ge talkshow herbeleven of terugkijken.quote:Eva Jinek licht haar overstap toe: "De plannen van de KRO-NCRV spreken zeer tot de verbeelding. Naast een wekelijks programma heeft de KRO-NCRV ook de ambitie om een dagelijkse talkshow te maken en dat perspectief past goed bij mijn persoonlijke ambities. Met mijn overstap komt een einde aan een mooie tijd bij WNL. Ik ben erg dankbaar voor de kansen die WNL me heeft geboden en het plezier dat we de afgelopen jaren hebben gehad."
Taco Rijssemus, Mediadirecteur KRO: "Het is bekend dat wij een actieve bijdrage willen leveren aan de opinieprogrammering van de NPO, ook in de toekomstige samenwerking met de NCRV. Met het aantrekken van Eva zetten we die ambitie extra kracht bij. Ze is een gedreven journaliste, met bijna tien jaar ervaring en een groot aantal belangrijke nieuwsuitzendingen op haar cv. Als talkshow host brengt Eva naast haar journalistieke instinct ook veel persoonlijkheid en flair met zich mee. Dat profiel is precies wat wij zochten."
De wekelijkse talkshow van Jinek zal na de zomer te zien zijn. Hoewel Jinek voorlopig in dienst treedt van de KRO, vallen haar programma?s onder de fusiecombinatie KRO-NCRV. Vanaf 1 januari 2014 wordt het dienstverband van Jinek ook formeel aan die constructie aangepast.
Eva Jinek (13 juli 1978) heeft haar studie geschiedenis aan de Universiteit Leiden afgerond in 2004. In datzelfde jaar begon haar journalistieke carrière bij de buitenlandredactie van het NOS Journaal. Vanaf 2008 presenteerde zij het NOS Journaal. Ook was zij co-auteur van het boek Het Maakbare Nieuws: een verhalenbundel van achttien buitenlandjournalisten. In 2009 werd Jinek genomineerd voor de Talent Award van het Gouden Televizier-Ring Gala. In 2011 stapte Jinek over naar WNL waar ze, afwisselend met twee collega's, het dagelijks ontbijtprogramma Vandaag de Dag presenteert; en op zondagochtend de talkshow Eva Jinek op Zondag. Sinds maart 2011 is Jinek een van de vaste presentatoren van het radioprogramma Met het Oog op Morgen. Daarnaast interviewt zij wekelijks een bekende Nederlander voor haar rubriek in De Telegraaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen kan Armand er wel mee omgaanquote:Op donderdag 18 juni 2015 23:44 schreef Martinello het volgende:
Whitney had dezelfde hobby als Armand
Bij DWDD denken ze daar anders over.quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:44 schreef remlof het volgende:
Mensen die zich interesseren voor musikuls kijken toch niet naar de NPO?
Hij is ook meer van het iets lichtere spul waarschijnlijk.quote:
Daar heet het 'opera'.quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij DWDD denken ze daar anders over.
Dat zou ik wel leuk vinden trouwens. In die hoedanigheid is Eva leuk.quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:47 schreef remlof het volgende:
Kan Jinek niet gewoon een programma over bier gaan presenteren?
Alleen in die hoedanigheid.quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:47 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dat zou ik wel leuk vinden trouwens. In die hoedanigheid is Eva leuk.
Af en toe om te zien of Marc van der Linden nog dikker is geworden.quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:52 schreef Grunge. het volgende:
RTL Boulevard kijk ik niet eens stiekem, kun je nagaan.
Ben jij fan van Armand?quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
Inhoudelijk heeft Armand wel gelijk, trouwens.
quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:56 schreef svann het volgende:
[..]
Bij een bejaarde coryfee schijnt dat te kunnen.
Waarover?quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
Inhoudelijk heeft Armand wel gelijk, trouwens.
Amenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:49 schreef Webschip het volgende:
Niks geen actualiteiten:
-Niks over Tarik Z.
-Niks over belastingplannen.
-Niks over Griekenland.
-Niks over Holleeder.
-Niks over de Charleston-shooting.
-Niks over het busongeluk.
-Niks over de Mol afperser....
Wat een baggershow.
Onbegrijpelijk dat het ondanks dat nog redelijke kijkcijfers heeft. Natuurlijk wegens gebrek aan iets beters.
Hoop dat KvdB weer terugkomenquote:
Inderdaad. Dit topic kan net zo goed op slotquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Net als dit topic. Jinek is zo nep.
Komt geen hond op af.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:31 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit topic kan net zo goed op slot
Helse vakanties @ RTL 5 is dan nog beter goedkoop entertainmentquote:
RTL5 is een gezwel, met rotzooi.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:32 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Helse vakanties @ RTL 5 is dan nog beter goedkoop entertainment
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:33 schreef Grunge. het volgende:
Ja, vloeken... dat is het leed van de wereld hoor, mensen.
Ja?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:34 schreef marcodej het volgende:
"Ik hou ook wel van potje vloeken."
Jammer, Eva.
Kut. Lul. Kloten.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''AAAAAAAAAAAAAAAAAA TEEN TEEN TEEN''
''Alle sleutelbenen nog an toe''
????
"Wat jij niet leuk vindt aan jezelf, vindt de ander juist aantrekkelijk"quote:
De #Sjuulkin?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:39 schreef Zipportal het volgende:
Heel die familie heeft dezelfde onderkin.
En de rest van het dorp.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:39 schreef Zipportal het volgende:
Heel die familie heeft dezelfde onderkin.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
losse handjes erbij
Ik herkende je even niet met nieuwe ui.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vergeet nooit meer hoe Joop van den Ende heel Nederland met de beschuldigende vinger terecht wees over het Koningslied.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is godverdomme nun goede beat jonugh.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zunne grote vuurbal jonge
Dat zien ze tegenwoordig als verplicht item in elke show.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:58 schreef Zipportal het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, weer muziek. Elke dag maar weer.
Altijd nog nuttiger dan gelul over wielrennen.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:03 schreef gosschalks het volgende:
Heel nuttig, zo'n ultra-ingekort journaal aan het begin van Jinek
Kap nou eens.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd nog nuttiger dan gelul over wielrennen.
Touchéquote:Op maandag 22 juni 2015 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd nog nuttiger dan gelul over wielrennen.
De naam is net zo lachwekkend als die vrouw zelf.quote:
Zeer masculine trekken heeft ze jaquote:
Maar zonder aids kennelijkquote:Op maandag 22 juni 2015 23:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Soort van Wegmisbruikers op SBS6 met remsporen.
Zeg maar gerust dat zijn Engels-uitspraak uitstekend is. Hij heeft er zelfs een prijs voor gekregen: http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ste-engels-van-bnersquote:Op maandag 22 juni 2015 23:09 schreef Martinello het volgende:
Deisselflower spreekt een redelijk woordje over de grens.
Iemand krijgt de koude douchequote:
Ingeborgquote:Op maandag 22 juni 2015 23:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik mis dat wijf met dat wijnhoofd die altijd over Griekenland kwam ouwehoeren bij Pauw.
quote:
Precies.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:17 schreef gosschalks het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die moeten ze uitnodigen, zorgt tenminste voor wat vuurwerk
quote:Op maandag 22 juni 2015 23:17 schreef Martinello het volgende:
[..]
Met haar gezellige overgangsverhalen.
Iedereen wist dat de cijfers niet klopten, maar het moest er hoe dan ook doorgedrukt worden. De Europese droom, ten koste van alles.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:21 schreef Zipportal het volgende:
Griekenland heeft met de cijfers lopen rommelen. Griekenland had nooit in de Euro mogen toetreden.
1 Verhofstadt.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen wist dat de cijfers niet klopten, maar het moest er hoe dan ook doorgedrukt worden. De Europese droom, ten koste van alles.
Italiaanse artsen kunnen Griekenland niet helpen.quote:
Hoe je je stropdas op je navel strikt ja.quote:
Dat hoort zo, lekker kezjoewal.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Hoe je je stropdas op je navel strikt ja.
Ja slaat nergens opquote:Op maandag 22 juni 2015 23:27 schreef Zipportal het volgende:
Nieuws om 23:30 nog brengen. Iedereen heeft dit allang gelezen/gehoord. Man man man.
Dat mens weet niet wat ze wil met d'r programmaquote:Op maandag 22 juni 2015 23:28 schreef Mani89 het volgende:
Misschien is het beter dat je al die kutfilmpjes gewoon achter elkaar afspeelt en niet de gasten er bij probeert te betrekken, het is maar een idee.
Ik las het ja, moet ik hem terugkijken?quote:Op maandag 22 juni 2015 23:28 schreef marcodej het volgende:
Die Satudarah-docu is geweldig. classicomano weet dit al.
100% maat.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik las het ja, moet ik hem terugkijken?
In kattuk houden ze ook van rituelen jaquote:Op maandag 22 juni 2015 23:28 schreef marcodej het volgende:
Die Satudarah-docu is geweldig. classicomano weet dit al.
Met interessant half amerikaans doen kom je nog verrassend ver zo blijkt.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:28 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Dat mens weet niet wat ze wil met d'r programma
Ja, al is het alleen maar om eens goed te zien wat een sneu clubje het is.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik las het ja, moet ik hem terugkijken?
Ik ben sowieso al geen lezer. En als ik al boeken zou lezen, liet ik sportboeken wel als eerste links liggen. En als ik wél sportboeken las, liet ik boeken over wielrennen als eerste links liggen. Die sport is totaal ongeloofwaardig geworden.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:25 schreef Mani89 het volgende:
Elfletterig en ik hebben het Tourboek van Maik al gelezen, ik geef het een 4/5.
Kwam Ben Saunders nog langs?quote:Op maandag 22 juni 2015 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, al is het alleen maar om eens goed te zien wat een sneu clubje het is.
quote:Op maandag 22 juni 2015 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben sowieso al geen lezer. En als ik al boeken zou lezen, liet ik sportboeken wel als eerste links liggen. En als ik wél sportboeken las, liet ik boeken over wielrennen als eerste links liggen. Die sport is totaal ongeloofwaardig geworden.
Ik geef het boek dus een 0/5; verspilling van inkt en papier.
Goeie post, hier scoor je punten mee bij mij.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben sowieso al geen lezer. En als ik al boeken zou lezen, liet ik sportboeken wel als eerste links liggen. En als ik wél sportboeken las, liet ik boeken over wielrennen als eerste links liggen. Die sport is totaal ongeloofwaardig geworden.
Ik geef het boek dus een 0/5; verspilling van inkt en papier.
Het kan in principe best een poes zijn.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:31 schreef Zipportal het volgende:
Waarom spreekt iedereen godverdomme tegenwoordig over een poes? Noem het verdomme een kat.
Inderdaad, knap en slim. Ideaal!quote:
100 euro dan codeert die allesquote:Op maandag 22 juni 2015 23:32 schreef Zipportal het volgende:
Coderen. Daar was Rob Geus ook heel goed in. Maandag bereid woensdag weggooien.
De realiteit aan een TU is wel anders helaas.quote:
Daar lopen ze nog ouderwets op Mephisto's.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
De realiteit aan een TU is wel anders helaas.
quote:Op maandag 22 juni 2015 23:32 schreef Zipportal het volgende:
Coderen. Daar was Rob Geus ook heel goed in. Maandag bereid woensdag weggooien.
Zo trekt het alleen jongens aan. Het ging toch juist om meisjes bij de techniek te betrekken?quote:Op maandag 22 juni 2015 23:37 schreef Specularium het volgende:
Maar ze is wel lekker, zal wel ingehuurd zijn.
Meisjes die techniek leuk vinden zijn toch allemaal lesbisch dus misschien werkt het prima.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:38 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Zo trekt het alleen jongens aan. Het ging toch juist om meisjes bij de techniek te betrekken?
Gewoon een bedrijfskunde meisje met rollende rrr die kansen ziet en net doet alsof de hele wereld die kant op gaat. Wel slim natuurlijk, investeerders lokken. Maar al die lui die over hun eigen vakgebied zeggen 'dit is de toekomst' heb ik nog nooit een goede voorspelling zien doen. Best een slechte score voor een beta.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:37 schreef Specularium het volgende:
Maar ze is wel lekker, zal wel ingehuurd zijn.
Is 3s er ook weer?quote:Op maandag 22 juni 2015 23:42 schreef Martinello het volgende:
[..]
Vanaf volgende week weer bij Tour du Jour
Goed filmpje, al zeg ik het zelf.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 23:50 schreef tralalala het volgende:
Jinek begint steeds meer op Norma Bates te lijken.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juni 2015 23:50 schreef tralalala het volgende:
Jinek begint steeds meer op Norma Bates te lijken.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juni 2015 23:55 schreef Specularium het volgende:
Ik denk steeds dat Raymann elk moment binnen komt zetten.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:09 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond:
-Trijntje Oosterhuis
Meer volgt nog...
Man man man man man man manquote:Henk de Haan
Henk de Haan was vorige week als een kind zo blij toen hij tijdens een supportersavond een droomreis naar het Europa League-uitduel van Go Ahead Eagles won. Het was echter een hard gelag toen bleek dat die uitwedstrijd tegen het Hongaarse Ferencváros achter gesloten deuren plaats vindt. Daarom wordt hij nu tijdelijk toegelaten tot het bestuur van Go Ahead Eagles zodat hij toch mee kan
Dat wordt net als met die DWDD professor. Hoor je ook niks meer van.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Dr Pol is in de VS uit zijn ambt gezet, zouden ze dat ook bespreken? of is het alleen maar slijmen?
Ik vind er ook niet veel aan. Zo fucking veel mooiere vrouwen.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier is het Eucalypta her sulf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |