Tof!quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
zie hier wat ik wil worden later als ik groot ben
Goed bezig!quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
Zal ik eens even heel ontopic zeggen dat ik vanmorgen mooi op -12,5 kilo zat, dat ik nog maar anderhalve kilo hoef om mijn BMI onder de 30 te hebben en dat zo'n rijstwafel met pindakaas eigenlijk best lekker is?
Wil niet meteen met excuses enzo gaan aankomen waarom dat niet lukt.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Gelijk uit werk gaan een optie? Dan hangt het 's avonds extra lekker.
Dat doe ik zeker.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga wandelen in je lunchpauze en neem altijd de trapscheelt toch echt weer wat!
En magnesiumtekort zorgt ervoor dat je beroerd in je vel kunt zittenquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:26 schreef Sjeen het volgende:
Tal, ik hou je in gedachten!
Overigens, vitamine D (tekort) schijnt ook te maken te hebben met overgewicht. Ik ga eens zoeken naar artikelen.
waarom Pheebs?quote:
Hier heel braaf een breaker bananenyoghurt maar ik heb dus niets geregeld voor de rest van de dagquote:
ik weet erniet te veel van maar ik neem aan dat dit een hele kleine factor is. Gelukkig wel makkelijk op te lossen door gewoon buiten te gaan staanquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:26 schreef Sjeen het volgende:
Tal, ik hou je in gedachten!
Overigens, vitamine D (tekort) schijnt ook te maken te hebben met overgewicht. Ik ga eens zoeken naar artikelen.
Dan moet je missschien toch eerder op de dag meer eten. Goed ontbijt en gewone lunch.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wil niet meteen met excuses enzo gaan aankomen waarom dat niet lukt.
[..]
Dat doe ik zeker.Ipv veel met collega's aan de telefoon te hangen loop ik negen van de tien keer even langs.
Probeer zo veel mogelijk water te drinken op werk ipv ice tea en consorten.
Zit nu wel aan de shakes in de ochtend en 's middags een maaltijdvervangende reep. Maar dat kreng vult voor geen meter.Gelukkig hebben we op werk wel fruit staan wat ik dan maar ga snaaien.
Maar 's avonds is het het ergst.
NER RU GUS zin in. Behalve in die browniequote:
quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het past gewoon niet in dit topic.
Daarom waren er 3 andere.
Hier moeten mensen hun best doen om die chocolade, ijs, taart niet te kiezen.
Om dan dagelijks iemand een lijstje met al die dingen te zien posten werkt niet motiverend.
Dus als je echt hier post om te willen helpen, lijkt me dat juist averechts werken.
Thx.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:28 schreef Sarabi het volgende:
Welkom Netsplitter
Fijn dat jullie in ieder geval fruit hebben staan op het werk
Ik zit te denken om tussendoortjes te gaan eten. Maar welke zijn hier het best geschikt voor?quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:29 schreef Ole het volgende:
[..]
Dan moet je missschien toch eerder op de dag meer eten. Goed ontbijt en gewone lunch.
Dit was voor mij ook een valkuil (en ik wist het ook niet).
Het lijkt me oprecht ook wel een leuk beroepquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:22 schreef Sjeen het volgende:
zie hier wat ik wil worden later als ik groot ben
zeker, het zal geen wonderoplossing zijn. Maar het valt vaak niet op te lossen met buiten staan. De zon is alleen sterk genoeg tussen april en oktober, tussen 11 en 15, mits niet bewolkt. Vandaag is de UV kracht hier bijvoorbeeld niet hoog genoeg.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:28 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik weet erniet te veel van maar ik neem aan dat dit een hele kleine factor is. Gelukkig wel makkelijk op te lossen door gewoon buiten te gaan staan
Eten is 75%, dus goed begin.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Minder/anders eten. Zou zeker meer moeten sporten. Maar vind het 's avonds op de bank hangen na een dag hard werken ook zoooo lekker.
De kant en klare tussendoortjes uit de winkel zitten vaak vol suiker.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Thx.
Niet altijd wat ik lekker vind, maar dat hou je toch.
[..]
Ik zit te denken om tussendoortjes te gaan eten. Maar welke zijn hier het best geschikt voor?
De kilo's moeten er natuurlijk wel vanaf gaan.
Dat zie je goedquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:31 schreef Ryuuzen het volgende:
jij moet ook gelijk weer de confrontatie aan gaan he
ga je het de rest van je dag laten beïnvloeden?quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
NER RU GUS zin in. Behalve in die brownie
Ligt er ook aan wat je makkelijk mee naar je werk kan nemen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:32 schreef Ole het volgende:
[..]
De kant en klare tussendoortjes uit de winkel zitten vaak vol suiker.
Fruit, een boterham, cracker met vleeswaren.. Dat soort dingen zijn vaak beter, en mag je best veel van hebben.
Tsja, ik weet ook wel dat je eigenlijk vitamine D moet slikken in de winter en toch doe ik het nietquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:31 schreef Sjeen het volgende:
zeker, het zal geen wonderoplossing zijn. Maar het valt vaak niet op te lossen met buiten staan. De zon is alleen sterk genoeg tussen april en oktober, tussen 11 en 15, mits niet bewolkt. Vandaag is de UV kracht hier bijvoorbeeld niet hoog genoeg.
Zit daar vit D in?quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik eet dan ook geen margarine en halvarine en zo
Toegevoegd toch?quote:
Nee joh! Ik zit sowieso nog helemaal niet in de plannen en strak-fase. Meer in de als-ik-heel-hard-roep-dat-ik-ze-kwijt-wil-vallen-ze-misschien vanzelf van mijn kont fasequote:Op donderdag 18 juni 2015 11:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ga je het de rest van je dag laten beïnvloeden?
En een cracker met kaas? Niet perse gezond/slank, maar ik kan er wel echt altijd van genieten als tussendoortjequote:Op donderdag 18 juni 2015 11:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind tussendoortjes best lastig. Een zakje nootjes is gelijk 220 kcal, vind ik dan best wel weer veel, maar ik heb niet altijd zin in fruit, snoeptomaatjes, ei of kwark. Bovendien heb ik na een zakje altijd zin in meer en kan ik beter niks eten dan dat.
Op dit moment heb ik op kantoor niks en thuis sperziebonen met mosterd als snack.
Ik zit op mijn werk en hier staat Becel, er zit vitamine A, D en K aan toegevoegd en per portie zelfs 10-15% van de ADH.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:37 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee.....al een hele tijd niet meer in huis.
Dat is niet altijd op te lossen met een wandeling. Ik krijg er tabletjes voor van de dokter. Ook in de zomer moet ik die dingen blijven slikken. Het helpt bij mij niet als ik bijvoorbeeld 3 uur in de zon zou zitten. Op één of andere manier maakt mijn lichaam dat heel weinig aan.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:28 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik weet erniet te veel van maar ik neem aan dat dit een hele kleine factor is. Gelukkig wel makkelijk op te lossen door gewoon buiten te gaan staan
Hmm zou bijna gaan twijfelen om het weer te gebruiken danquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk en hier staat Becel, er zit vitamine A, D en K aan toegevoegd en per portie zelfs 10-15% van de ADH.
mooiquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee joh! Ik zit sowieso nog helemaal niet in de plannen en strak-fase. Meer in de als-ik-heel-hard-roep-dat-ik-ze-kwijt-wil-vallen-ze-misschien vanzelf van mijn kont fase(Nee, das overigens ook niet helemaal waar.)
Daar zitten hele keurige dagen tussen. Maar ook minderde. En vandaag wordt hoe dan ook geen goede dag met een net lijstje, maar ik denk dat hij niet heeeel slecht wordt.
Gek genoeg roept er dan iets in mij 'ik lust er nog wel eentje hoor!' en dan maak ik het erger dan wanneer ik niets neem... maar dat kan volgende week weer anders zijn hoorquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En een cracker met kaas? Niet perse gezond/slank, maar ik kan er wel echt altijd van genieten als tussendoortje
Ooh come on. Dit is nou precies wat ik bedoelquote:
quote:Lijstjes, slechte dagen en momenten waarop je trots bent op jezelf, alles mag. Ook je nieuwe huis, je lieve kat en je toffe buurman kan besproken worden, als het belangrijkste onderwerp maar het gezamenlijke afvaldoel is.
Heb je al berekend hoeveel je moet eten?quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Thx.
Niet altijd wat ik lekker vind, maar dat hou je toch.
[..]
Ik zit te denken om tussendoortjes te gaan eten. Maar welke zijn hier het best geschikt voor?
De kilo's moeten er natuurlijk wel vanaf gaan.
Daarom supplementeer ik bij. Gewoon, standaard. Behalve hoogzomer.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
zeker, het zal geen wonderoplossing zijn. Maar het valt vaak niet op te lossen met buiten staan. De zon is alleen sterk genoeg tussen april en oktober, tussen 11 en 15, mits niet bewolkt. Vandaag is de UV kracht hier bijvoorbeeld niet hoog genoeg.
Suiker kan prima. Als je een mueslireep erg lekker vindt zou je die best kunnen eten.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:32 schreef Ole het volgende:
[..]
De kant en klare tussendoortjes uit de winkel zitten vaak vol suiker.
Fruit, een boterham, cracker met vleeswaren.. Dat soort dingen zijn vaak beter, en mag je best veel van hebben.
Waar hou jij je eten bij dat je vit D kan zien? Niet in MFP toch? of ik heb die optie gemistquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, ik weet ook wel dat je eigenlijk vitamine D moet slikken in de winter en toch doe ik het niet
Heb een hele tijd tot op de gram nauwkeurig mijn eten bijgehouden en dan komt het toch heel duidelijk naar voren dat ik domweg te weinig vit D binnen krijg met eten. Maar ik eet dan ook geen margarine en halvarine en zo
Euhh....quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je al berekend hoeveel je moet eten?
Ik heb een tijdje de Eetmeter van het Voedingscentrum gebruikt. Dan ben je op zich wel beperkt, MFP heeft veel meer producten. Je kan wel zelf dingen toevoegen. MFP vond ik totaal niet te gebruiken op gebied van vitamines en mineralen. Alleen voor macro's is die handig.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:45 schreef Qwea het volgende:
Waar hou jij je eten bij dat je vit D kan zien? Niet in MFP toch? of ik heb die optie gemist
Lol. Als je weet wat je moet eten, dan weet je hoeveel je nodig hebt om af te vallen. Adhd kun je plannen wat je kan/wil/mag eten. En tip van flip: Weeg je eten af. Mensen eten ongemerkt veelste veel.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Euhh....
Dat hoopte ik steeds te voorkomen.
Ja, MFP heb ik dus idd voor de macro's, maar idd geen vitamines / micro's. Voedingscentrum heb ik ook een poos gebruikt maar veel kleinere database, geen macro's / en irritante layout IMHO. Naja, dan maar zonder micro's.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje de Eetmeter van het Voedingscentrum gebruikt. Dan ben je op zich wel beperkt, MFP heeft veel meer producten. Je kan wel zelf dingen toevoegen. MFP vond ik totaal niet te gebruiken op gebied van vitamines en mineralen. Alleen voor macro's is die handig.
Wij eten tegenwoordig via Hellofresh en krijg je precies wat je nodig hebt om te koken voor 2 personen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol. Als je weet wat je moet eten, dan weet je hoeveel je nodig hebt om af te vallen. Adhd kun je plannen wat je kan/wil/mag eten. En tip van flip: Weeg je eten af. Mensen eten ongemerkt veelste veel.
De citroen is ook lekker. De munt niet echt.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:44 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb trouwens eindelijk iets gevonden om te drinken als ik water, thee en koffie beu ben, maar wijn geen optie isSpa Zwarte bes, cassis maar dan niet zoet.
Maar je tussendoortjes dan? En hoe weet je dat dat precies genoeg is voor jou? Want mijn kcal inname ligt hoger dan de mensen hier bijvoorbeeld. Behalve ryuuzen maar die is afquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wij eten tegenwoordig via Hellofresh en krijg je precies wat je nodig hebt om te koken voor 2 personen.
Het was ook voor mij vnl om inzicht te krijgen in vitamine en mineralen inname. En dan valt het toch vies tegen als blijkt dat vitamine D wel een probleem is. En ijzerquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:49 schreef Qwea het volgende:
Ja, MFP heb ik dus idd voor de macro's, maar idd geen vitamines / micro's. Voedingscentrum heb ik ook een poos gebruikt maar veel kleinere database, geen macro's / en irritante layout IMHO. Naja, dan maar zonder micro's.
Ik supplementeer maar standaard van alles bij. Weet ik iig dat ik geen te kort heb.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was ook voor mij vnl om inzicht te krijgen in vitamine en mineralen inname. En dan valt het toch vies tegen als blijkt dat vitamine D wel een probleem is. En ijzer
Vrees dat ik er niet onderuit ga komen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar je tussendoortjes dan? En hoe weet je dat dat precies genoeg is voor jou? Want mijn kcal inname ligt hoger dan de mensen hier bijvoorbeeld. Behalve ryuuzen maar die is af.
Ik moet bijvoorbeeld +- 3000 hebben om op gewicht te blijven. Maar persoon X misschien 1800. Ergo, het beste kan je het berekenen en dan kun je ook je O, T, L erop aanpassen.
Die citroen vind ik nog wel te drinken. Maar ik denk idd dat ik nog tandpasta rond mijn mond heb zitten als ik die munt gedronken hebquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik drink tegenwoordig ook héél veel Spa zwarte besZo lekker! Die munt smaakt naar tandpasta.
Je hoeft nier altijd alles te wegen he.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vrees dat ik er niet onderuit ga komen.
Waarschijnlijk een zeer domme vraag, maar wat moet ik gaan wegen dan?quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:58 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Je hoeft nier altijd alles te wegen he.
Stel je eet elke dag hetzelfde ontbijt. 1 of 2 keer wegen en klaar je weet het.
Scheelt een hoop
Je eten!quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een zeer domme vraag, maar wat moet ik gaan wegen dan?
Stel je eet brood met kaas. Dan weeg je brood en kaas apart. Zoek je voedingswaarde van op en klaar.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een zeer domme vraag, maar wat moet ik gaan wegen dan?
Ja. Ik doe het met alles. Alles wordt genoteerd.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:04 schreef Sometimes het volgende:
Ik vraag me af of er eigenlijk wel mannen zijn die dat doen, wegen en meten. Heb het geprobeerd, ben erg cijfermatig ingesteld maar toch werkt het niet.
Misschien beetje vloeken in de kerk, maar denk dat het meer een vrouwending is..?
Ik kan redelijk gekke dingen doen op m'n werk, maar als ik daar m'n plakje geitenkaas ga wegen weet ik zeker dat de rest van m'n collega's mij zeer meewarig zitten aan te kijken:quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:03 schreef Artoo het volgende:
[..]
Je eten!Meten = weten. De hoeveelheid ontbijtproduct (dus weeg je kwark, je havermout, je brood, je hagelslag, je plakje kaas), je banaan, je vlees bij het avondeten.
Schijt aan anderen hebben. Het hoeft ook niet elke keer, je krijgt standaard gewichten wel in je hoofd.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik kan redelijk gekke dingen doen op m'n werk, maar als ik daar m'n plakje geitenkaas ga wegen weet ik zeker dat de rest van m'n collega's mij zeer meewarig zitten aan te kijken:dus
Meneer ijs weegt standaard zijn avondeten. Want bodemloze put.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:04 schreef Sometimes het volgende:
Ik vraag me af of er eigenlijk wel mannen zijn die dat doen, wegen en meten. Heb het geprobeerd, ben erg cijfermatig ingesteld maar toch werkt het niet.
Misschien beetje vloeken in de kerk, maar denk dat het meer een vrouwending is..?
en juist daar moet je je niks van aantrekken. Laat ze maarquote:Op donderdag 18 juni 2015 12:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik kan redelijk gekke dingen doen op m'n werk, maar als ik daar m'n plakje geitenkaas ga wegen weet ik zeker dat de rest van m'n collega's mij zeer meewarig zitten aan te kijken:dus
dat weegt je toch thuis als je het inpakt?quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die kan je ook een keer wegen als je het thuis eet, uiteraard. Ik neem tenminste aan dat je niet iedere keer enorm afwijkt met plakjes.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Thuis wegen, net wat de rest zegtquote:Op donderdag 18 juni 2015 12:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dit, maar dan met chocopasta.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kwam er zo achter dat ik gemiddeld drie porties pindakaas op een dubbele boterham deed. Wat neerkomt op ongeveer 500 kcal
Ja. +1. Dat valt zo tegen hèquote:Op donderdag 18 juni 2015 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kwam er zo achter dat ik gemiddeld drie porties pindakaas op een dubbele boterham deed. Wat neerkomt op ongeveer 500 kcal
En dan nog hagelslag er overheen.... Zowel bij pindakaas en pastaquote:
Dit inderdaad.... Thuis was mijn vrouw ook in eerste instantie heel flauw daar over. Totdat ze de resultaten begon te zien.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
en juist daar moet je je niks van aantrekken. Laat ze maardoen, aan het eind van de rit ben jij op gewicht.
Dat is wel iets waar ik meer zicht op zou willen hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
Daarom weeg ik mijn porties minimaal 1x per week. Maar vrijwel bijna iedere dagquote:Op donderdag 18 juni 2015 12:05 schreef CrunchySelf het volgende:
Dan weet je wat je eet, zonder te wegen.
Wel mee oppassen dat je niet per ongeluk elke da
Je hoeft het ook niet voor iedere maaltijd te doen hè. Je kan het ook een week lang doen bij een aantal maaltijden. Dat geeft je veel beter zicht op wat je binnen krijgtquote:Op donderdag 18 juni 2015 12:34 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Dat is wel iets waar ik meer zicht op zou willen hebben.
Voornamelijk onbewust hele foute dingen doen.
En sommige dingen wil ik aan de andere kant waarschijnlijk niet weten.
Ik heb in de afgelopen 9 () jaar een prima beeld opgebouwd van wat ik wel en niet zou moeten doen. Maar soms knaagt het toch.
Maar wegen, daar kan ik mezelf echt niet toe zetten.
Ik doe het. Alleen avondeten niet.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:04 schreef Sometimes het volgende:
Als het voorverpakt is kan je het ook herleiden. Vaak staat er op de verpakking iets van "deze verpakking bevat x plakjes van y gram". En anders zelf het aantal plakjes tellen en dan het totaalgewicht van de verpakking delen door het aantal plakjes. Dan ben je er ook.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Oef ja, inderdaad. Als ik een beetje met fatsoenlijke porties moet werken, dan moet ik idd alles afwegenquote:Op donderdag 18 juni 2015 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan niet eens schatten of beide borden even vol liggen... ik hou het dus bij wegenquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:12 schreef Isabeau het volgende:
Er is hier gerookte makreel. Dus er gaat makreel in mijn lunch ipv 2 eieren![]()
Wegen heb ik lang genoeg gedaan; kan nu wel schatten wat wel en niet te veel is. Al schijn je als mens daar nog best slecht in te zijn
Tegelijk?quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:39 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb net een massive lunch gehad, en een half uur hardgelopen.
quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:25 schreef Artoo het volgende:
[..]
Nou zeg. Dat is ook waardeloos timemanagement.
netjes!quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
Net voor 13 euro zes avocados, zes limoenen, drie mangos, een kilo aardbeien, een grote watermeloen, een bakje blauwe bessen en een kilo bulgur gekocht. Turkse winkels
Woah, awesome.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
Net voor 13 euro zes avocados, zes limoenen, drie mangos, een kilo aardbeien, een grote watermeloen, een bakje blauwe bessen en een kilo bulgur gekocht. Turkse winkels
quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
Dat dusquote:Op donderdag 18 juni 2015 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
Je moet het alleen wel allemaal binnen drie dagen opetenhet is vrij rijp
Onze toko (afghaan geen turk. We hebben geen turkquote:Op donderdag 18 juni 2015 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
Lekker!quote:Op donderdag 18 juni 2015 18:26 schreef Sjeen het volgende:
Zo, ik ga ratatouille met couscous en een filetlapje maken.
Ja, dat heb ik zondag. En morgen Chinees. Overmorgen wraps. Dus ik dacht, laat ik vanavond maar niet mee doen.quote:
Oooh, dat doen wij met de ijslepelquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:02 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik krijg straks door mijn dochter van 3 gedraaide gehakt'balletjes', aardappelpuree (vers, niet van die kleffe meuk uit een pakje) en gewokte snijbonen-bloemkool-groene aspergemix.
Vriendlief staat te koken en het ruikt echt heerlijk naar kerrie, knoflook, sambal en ui![]()
Spuit 11, maar ik zag hier laatst een foto van een lepeltje pindakaas dat 200kcal zou zijn. Dat deed ik op een halve boterham.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
niks mis met een beetje pindakaas. Veel mis met 50% van je dagelijks caloriebehoefte op een boterhamquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:06 schreef Sjeen het volgende:
En toch is pindakaas primaMaar ik kan me voorstellen dat je het niet in huis hebt Vanyel.
ja, ook zo'n psychologisch ding, leren dat veul niet nodig is...quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niks mis met een beetje pindakaas. Veel mis met 50% van je dagelijks caloriebehoefte op een boterham
Bij pindakaas wel imo. Dat eet ik liever niet dan dun gesmeerd. Meestal maar gewoon niet dus.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ja, ook zo'n psychologisch ding, leren dat veul niet nodig is...
of gewoon de rest van de dag alleen maar sla etenquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij pindakaas wel imo. Dat eet ik liever niet dan dun gesmeerd. Meestal maar gewoon niet dus.
kleinere snee brood nemenquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij pindakaas wel imo. Dat eet ik liever niet dan dun gesmeerd. Meestal maar gewoon niet dus.
Bij mij bleek bij weging juist dat ik onder de norm zat. Als ik op het werk van die kuipjes beleg koop, dan doe ik er ook maar de helft van zo'n kuipje op. Vraag me altijd af of zo'n heel kuipje normaal is?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:36 schreef CrunchySelf het volgende:
Over het beleg, dat heb ik aangepakt door alles een keer te wegen en binnen porties te houden. Als ik niet weeg gooi ik er veels te veel op
Pindakaas
Ik weeg elke x nog steeds. Om de 1 of andere reden blijf ik 40g pindakaas op mijn brood doen. Of 50g hagelslagquote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:36 schreef CrunchySelf het volgende:
Over het beleg, dat heb ik aangepakt door alles een keer te wegen en binnen porties te houden. Als ik niet weeg gooi ik er veels te veel op
Pindakaas
mooi dat de Milka past, dan heb je er in elk geval over nagedachtquote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:35 schreef CrunchySelf het volgende:
Lijstjuh:
O: 35gr havermout, 15 gr nesquik, 5 gr cacao, 200 ml melk.
T: 1 banaan;
L: 4 volkoren met kipfilet;
T: 2 kiwi, 100 gr milka;
D: Onbekend, iets van 600 kcal.
De milka past
Het verschilde bij product. Smeerproducten (jam, pasta) en strooi ging er veels te veel van op. Vleeswaren weer nietquote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij mij bleek bij weging juist dat ik onder de norm zat. Als ik op het werk van die kuipjes beleg koop, dan doe ik er ook maar de helft van zo'n kuipje op. Vraag me altijd af of zo'n heel kuipje normaal is?
Bij ons kan je dwars door de vleeswaren en kaas heen kijken als je het voor je ogen houdtquote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:44 schreef CrunchySelf het volgende:
Het verschilde bij product. Smeerproducten (jam, pasta) en strooi ging er veels te veel van op. Vleeswaren weer niet
Maar volgens mij is z'n kuipje inderdaad een normale portie.
Als ik maar de helft hoef dan stop ik, maar dat hoeft dus niet per sequote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
mooi dat de Milka past, dan heb je er in elk geval over nagedacht
Wat ik me alleen afvraag, waarom 100 gram? Persoonlijk zou ik ervoor kiezen om te genieten van een paar blokjes en de rest van de ruimte te besteden aan nuttige voedingsstoffen.
Pls tell me milka oreo?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:35 schreef CrunchySelf het volgende:
Lijstjuh:
O: 35gr havermout, 15 gr nesquik, 5 gr cacao, 200 ml melk.
T: 1 banaan;
L: 4 volkoren met kipfilet;
T: 2 kiwi, 100 gr milka;
D: Onbekend, iets van 600 kcal.
De milka past
Fruit is ook altijd een klootzak. Denk je o deze banaan is 100 gr, nope 150quote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:44 schreef Qwea het volgende:
Ik weeg elke x nog steeds. Om de 1 of andere reden blijf ik 40g pindakaas op mijn brood doen. Of 50g hagelslag
Laatst ging ik opscheppen zonder te wegen en het er achteraf op de weegschaal doen. alles was veelste veel.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij ons kan je dwars door de vleeswaren en kaas heen kijken als je het voor je ogen houdt
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pls tell me milka oreo?
Ik ga zondag zo'n reep meenemen op mijn lange fietstocht denk.
dan heb je behoorlijk obscene bananenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:48 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Fruit is ook altijd een klootzak. Denk je o deze banaan is 100 gr, nope 150
Ja, daar zit ik idd wel ff mee. Want hij zit natuurlijk tegen mijn rug aan die warmte afgeeftquote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Oreo
Denk erom dat ie niet smelt
Buhh. succes.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Rest van de dag: vloeibaar.
Zij die gaan tandarts, groeten u.
same here, is toch niet lekker om zo'n hele bak jam erop te kwakkenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij mij bleek bij weging juist dat ik onder de norm zat. Als ik op het werk van die kuipjes beleg koop, dan doe ik er ook maar de helft van zo'n kuipje op. Vraag me altijd af of zo'n heel kuipje normaal is?
Liefst 2.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:59 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
same here, is toch niet lekker om zo'n hele bak jam erop te kwakken
Mja, ik hou uberhaupt niet van jam.quote:
Sterkte!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Zolang je vloeibaar maar niet interpreteert als milkshakes, vla of andere suikerbommen zonder enige substantiële voedingswaarde kan het nog best wel een goede uitwerking hebben op de 'lijn'.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
krijg je een kunstgebit ofzo? Sterkte!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou, dat is bij mij best link, want ik eet dan zo een half brood op. Zo lekker!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:14 schreef SummerBreeze het volgende:
Nu eet ik zelfs regelmatig gewoon droog brood. Moet het wel echt vers zijn, liefst nog een beetje warm, met een knapperige korst
Ik heb nog wel een horrorverhaal hoe ik na een bezoek aan de kaakchirurg honger had gekregen en een broodje probeerde te eten (met verdoofde mond dus) en zo zonder dat het echt pijn deed door mijn wang heen sneed met mijn tanden. Bloed spoot mijn mond in en het gevoel van door je eigen vlees heen snijden geeft me nog de rillingen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
krijg je een kunstgebit ofzo? Sterkte!
Ja, honger manquote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
Isa!
Maar meestal is zo'n verdoving toch na een uur of 2 wel uitgewerkt?
fijn..nu zit ik met 1 hand mijn wang vast te houden uit afschuwquote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog wel een horrorverhaal hoe ik na een bezoek aan de kaakchirurg honger had gekregen en een broodje probeerde te eten (met verdoofde mond dus) en zo zonder dat het echt pijn deed door mijn wang heen sneed met mijn tanden. Bloed spoot mijn mond in en het gevoel van door je eigen vlees heen snijden geeft me nog de rillingen.
Dat niet kunnen strekken van arm is een heel herkenbaar issue.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:34 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb iets geks gedaan met m'n linkerarm (autorijden) en kan m'n linkerarm nu niet volledig strekken en m'n pols is overbelast. Dus ik balen dat ik nu vandaag m'n circuit training niet meer kan doen.. Bedenk ik me dat ik misschien toch het hardlopen eens rustig op zou kunnen gaan bouwen voor zulke dagen.. Word ik nu wakker, sta ik op, heb ik toch een pijn in m'n linkervoet.. Stom lijf
maar als er een flinke set kiezen getrokken is, of er is in je tandvlees gesneden, kan ik me voorstellen dat de verdoving niet de reden van vloeibaar eten is.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, honger man![]()
Maar ja, ik neem aan dat je niet de hele dag vloeibaar hoeft te eten na een verdoving. Paar uurtjes en dan is het wel weg.
En soms met een beetje grof zeezout daar nog op, mmmquote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dat is bij mij best link, want ik eet dan zo een half brood op. Zo lekker!Of alleen een heel dun laagje roomboter
[..]
De fysio heeft het er wel eens gedeeltelijk uitgemasseerd gekregen. Maar dat alleen al was zo een hel. Ik heb hem uit reflex bijna neergeslagenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat niet kunnen strekken van arm is een heel herkenbaar issue.
Ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:36 schreef Fripsel het volgende:
[..]
De fysio heeft het er wel eens gedeeltelijk uitgemasseerd gekregen. Maar dat alleen al was zo een hel. Ik heb hem uit reflex bijna neergeslagen
Oh ik heb bij het verwijderen van mijn verstandskiezen geregeld gehakt uit het gat zitten peuren met een tandenstoker. Mijn tandarts zei ook dat het lichaam die etensresten vanzelf naar buiten werkt.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:35 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
maar als er een flinke set kiezen getrokken is, of er is in je tandvlees gesneden, kan ik me voorstellen dat de verdoving niet de reden van vloeibaar eten is.
Ik vond het zelf al eng om met 2 verwijderde (gesneden, niet getrokken ivm verstrengelde zenuwen en wortels) iets vasts te eten. Veel te bang dat het eten in het gat bleef zitten ofzo. Tandarts raadde het overigens ook af, juist om die reden.
Ja echt het strekken he. Gelukkig is het nu maar 1 arm, heb het ook wel eens bij 2 armen gehad en dat ziet er echt heel stom uitquote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.Dat doet echt teringzeer. Strekken ook. Buigen en shit gaat prima, maar strekken, buhh.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja echt het strekken he. Gelukkig is het nu maar 1 arm, heb het ook wel eens bij 2 armen gehad en dat ziet er echt heel stom uit1 arm kan ik in het openbaar nog wel redelijk "verbergen" door een sigaret vast te houden ofzo.
Hai lotgenoot, ik eigenlijk ook nog nooit zo specifiek.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Ik heb trouwens nog nooit iemand ontmoet met hetzelfde issue als ik. Dus hai, lotgenoot.
Het gebeurd ook op de meest 'vreemde' momenten. Meestal word ik er mee wakker.Het gebeurd me 1 x in de zoveel tijd. Week of wat geleden had ik het ook. En meestal links.
Was alleen voor de eerste dag. ivm bloeden (of beter: het wegkauwen van het gestolde bloed). De dag erna zat ik, wel nog wat kriegelig, inderdaad gewoon te eten.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ik heb bij het verwijderen van mijn verstandskiezen geregeld gehakt uit het gat zitten peuren met een tandenstoker. Mijn tandarts zei ook dat het lichaam die etensresten vanzelf naar buiten werkt.
Anders moet je twee weken op shakes leven
Wortelkanaalvulling eruit slopen, ontsteking eruit en opnieuw vullen. Nu voelt mijn kaak beurs.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
krijg je een kunstgebit ofzo? Sterkte!
Ja, handig is dat, die zenuwloze kiezenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
En met zonder verdoving, dat was net even kut, want alles voelt wat ontwricht, maar het is straks wel prettiger.
Voordeel van reeds dode zenuw.Wel goed vloeibaar voedsel voor lunch, pompoensoep.
Ja, ik denk het. Hij is op inmiddels, vies was het niet. Morgen maak ik een andere combo.quote:
Maar ook dat smaakt toch nog wel zoet en niet naar waterquote:
tenzij niet rijp genoegquote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ook dat smaakt toch nog wel zoet en niet naar water
Vaag, Lucky
tja, vindt het altijd een beetje naar niks smaken eigenlijk..zoals komkommer, maar iets zoeter, dat wel jaquote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ook dat smaakt toch nog wel zoet en niet naar water
Vaag, Lucky
Of zoals sommige mensen zouden zeggenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik vond mn kont ook wel impressief.
En mn schouder
I like big butts and cannot lie?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:36 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Of zoals sommige mensen zouden zeggen
"That ass"
Er is nog te veel vet om te flexen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
I like big butts and cannot lie?
Lonaa, flex selfie!
Het eerste dat ik dacht was: goeie kont!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:30 schreef -Peach het volgende:
Respect Lonaa, erg goed bezig.en goeie billen
Ik schaam me voor mijn rode koontjes.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:57 schreef CrunchySelf het volgende:
#teamtomato en daarom maar smiley voor je gezicht? ^^
Goede pic.
schoudersquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:56 schreef Artoo het volgende:
Mag ik ook meedoen met foto's?3 jaar geleden woog ik 83 kg (bij 1.71m) en was ik zwaar uit vorm. Toen ging ik hardlopen en shizzle en viel ik af. En een half jaar doe ik serieuzer krachttraining, waarvan 4 maanden thuis en sinds begin mei in de sportschool. Resultaat:
[ afbeelding ]
Fuck! Die newbie gains van je zijn awesomequote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:56 schreef Artoo het volgende:
Mag ik ook meedoen met foto's?3 jaar geleden woog ik 83 kg (bij 1.71m) en was ik zwaar uit vorm. Toen ging ik hardlopen en shizzle en viel ik af. En een half jaar doe ik serieuzer krachttraining, waarvan 4 maanden thuis en sinds begin mei in de sportschool. Resultaat:
[ afbeelding ]
Ik moest grinniken. Maar dr haar zit wel leuk!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:27 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
schouders![]()
je moet wel in de zon gaan zitten je hoofd is zo wit op deze foto
mij te gespierd. zo wil ik echt niet worden.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fuck! Die newbie gains van je zijn awesomeEindelijk biceps! Ik ben trots op je
*boks*
Mijne, alweer een maandje oud, ik had geen zin nieuwe te maken. Ziet er momenteel beter uit want minder vetpercentage. Behalve die van mijn buik, die is recent.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet nodig verder met mijn poseerlessen*denkt* 2.5 jaar nu
Dank jequote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
*boks*
Mijne, alweer een maandje oud, ik had geen zin nieuwe te maken. Ziet er momenteel beter uit want minder vetpercentage. Behalve die van mijn buik, die is recent.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thnx.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:44 schreef Artoo het volgende:
[..]
Dank je![]()
Potverdikkie ey. Body goals hier. Ik zou wel zo gespierd willen zijn. Droger hoeft naar mijn smaak niet, ik vind iets een vetje wel mooi zelf.
*chocomelk van scherm veegt*quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
mij te gespierd. zo wil ik echt niet worden.
alleen beetje toned enzo.
netjes hoor zelfs bijna al een sixpackquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
*boks*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weets, right?! Mocht ff fucking duren. Die hoop ik dus nog wel serieus even voor eind juli zichtbaar te hebben. Dus daar gaan we vanaf maandag even flink op inhaken.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:52 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
netjes hoor zelfs bijna al een sixpack
#bodygoalsquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:51 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb al 2 jaar geen UB KT gedaan
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:51 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb al 2 jaar geen UB KT gedaan
[ afbeelding ]
Hmm, valt me nog mee, alhoewel je op die onderste wel je calfs goed ziet. Doe jij helemaal niet aan KT bij het fietsen trouwens? Zie dat steeds vaker langskomen overal.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:03 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderste is een ruim jaar oud.
Maak niet zo veel selfies meer. Zal binnenkort weer eens wat maken.
Moet welquote:
Nee, sportscholen zijn saai. Krachttraining doe ik wel door sprintjes te trekken. Zelfs als ik door de zeikende regen naar huis fiets moet ik altijd lachen om de mensen die op een loopband naar buiten kijken. Laat staan in de zomerquote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm, valt me nog mee, alhoewel je op die onderste wel je calfs goed ziet. Doe jij helemaal niet aan KT bij het fietsen trouwens? Zie dat steeds vaker langskomen overal.
vrouwelijke ook. Einz!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet welVrijwel alle mannelijke wielrenners scheren.
Ja, maar die doen dat sowieso. Althans, voordat ik ooit ging fietsen scheerde ik ook mijn benen. Mannen doen het specifiek voor het fietsenquote:
Aight. Doe je nou ook tourtochten? Dam tot dam oid? Ik wilde dam tot dam gaan doenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, sportscholen zijn saai. Krachttraining doe ik wel door sprintjes te trekken. Zelfs als ik door de zeikende regen naar huis fiets moet ik altijd lachen om de mensen die op een loopband naar buiten kijken. Laat staan in de zomer
Die eerste foto was zelf met de iphone gemaakt tijdens 't fietsen, dan is het lastig allemaal om het goed op de plaat te krijgen.
Soms. De dam tot dam is een massale tocht voor de Henk's, Ingrids en toerverenigingen van deze wereld. Bij dat zooitje toerders en figuren die 1 keer per jaar hun fiets uit de schuur trekken voor de gelegenheid kom ik het liefst zo weinig mogelijk in de buurt.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aight. Doe je nou ook tourtochten? Dam tot dam oid? Ik wilde dam tot dam gaan doen
Ooh ik vind het wel wat hebben. Ronde van NH was ook wel tofjes. Welke tochten zou je aanraden dan bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Soms. De dam tot dam is een massale tocht voor de Henk's, Ingrids en toerverenigingen van deze wereld. Bij dat zooitje toerders en figuren die 1 keer per jaar hun fiets uit de schuur trekken voor de gelegenheid kom ik het liefst zo weinig mogelijk in de buurt.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik herkende lonaa overigens helemaal niettsjik!
Ik niet. Harige pootjes ftw.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar die doen dat sowieso. Althans, voordat ik ooit ging fietsen scheerde ik ook mijn benen. Mannen doen het specifiek voor het fietsen
Klimclassic vond ik wel tof. Verder rij ik er eigenlijk niet zo veel. Je betaald 15-30 euro voor een route die je elke dag van de week kan rijden, maar dan zonder tienduizend mongolen. En voor de verzorging hoef je het meestal niet te doen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ik vind het wel wat hebben. Ronde van NH was ook wel tofjes. Welke tochten zou je aanraden dan bijvoorbeeld?
Mja, qua kosten heb je idd wel een punt. Ik ga de Klimclassic in de gaten houden. Wie weet wellicht volgend jaar. Eerst maar eens voor het eind van juli de 2000km maken.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klimclassic vond ik wel tof. Verder rij ik er eigenlijk niet zo veel. Je betaald 15-30 euro voor een route die je elke dag van de week kan rijden, maar dan zonder tienduizend mongolen. En voor de verzorging hoef je het meestal niet te doen.
Ik zit nu op 6600 dacht ik.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, qua kosten heb je idd wel een punt. Ik ga de Klimclassic in de gaten houden. Wie weet wellicht volgend jaar. Eerst maar eens voor het eind van juli de 2000km maken.
Dat ligt aan het staartje, dat dat niet zo opvalt.quote:
Ik zit nu op *kijkt* 1200. Zondag tocht van 100 gepakt. Morgen ws weer lange tocht. Niet fietsen zuigtquote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]o
Ik zit nu op 6600 dacht ik.
Laatste tijd weinig gefietst, heb 't druk. Dit weekend ook weer niet
Dat zou hier toch niet bepaald compenseren hoor, die rozijnenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier is het nog geen weekend helaas. Ik ben een mailbox van 10.000+ maisl aan het opschonen. Nog vrijwillig ook![]()
Gelukkig heb ik rozijntjes...
Goed bezig!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ja! Ik ga zo maar 's naar de sportschool om 't weekend in te luiden45 minuutjes spinnen, en daarna een uur circuits. Had 't liever andersom gezien, maarja, zo kwamen de tijden uit, helaas.
weekend
Bij mij is het meer andersomquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
Dat sowieso.
Meteen al m'n lessen voor de week tot aan vrijdag geboekt. Vrijdag gaan we naar 't Zuiden om een 24-uurs event te hardlopen (in een team)![]()
sporten
M'n werkweek ging kut, maar sporten kan ik tenminste
Ja, nee, ze hebben hun werking verloren inmiddels. De muziek ook trouwens. Ik geloof dat ik er maar een eind aan brei hier. Maandag nog 1000 mails te gaan.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat zou hier toch niet bepaald compenseren hoor, die rozijnen
Top als je het kunt volhouden; maar of het dieet ansich de moeite waard is?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:31 schreef Susi het volgende:
Het valt mij steeds weer op hoe gemakkelijk het volgen van een koolhydraatarm dieet is als je eenmaal die eerste cravings door bent. Ik heb geen insulinepieken meer en dat voelt best goed: geen echt hongergevoel meer. Daarnaast verdiep ik mij steeds meer in zelf koken en vind ik het steeds leuker om salades te maken en het wordt een sport om afwisselend te eten.
Yes, happy !
In het stuk dat je linkt staat:quote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:43 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Top als je het kunt volhouden; maar of het dieet ansich de moeite waard is?
http://www.guydroog.com/2(...)erkt-en-waarom-niet/
Dan lees je wel erg selectief hoor. Ik bedoelde overigens ook meer te zeggen; twijfel niet om weer af te stappen van low-carb als je het niet meer kunt volhouden. Uiteindelijk val je niet meer af van low carb dan van ieder ander dieet. Kcals is wat matters. En een beetje gezonde verhoudingen, als je graag je spiertjes wilt behouden.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 01:38 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
In het stuk dat je linkt staat:
Waarom low-carb wél werkt
Het lijkt erop dat een dieet dat laag is in koolhydraten het hongergevoel enigszins kan remmen (omdat eiwit-inname stijgt) en dat helpt tijdens je beginfase.
Als je een bepaalde voedingsstof volledig schrapt is een dieet vaak duidelijk en overzichtelijk. Niet per se makkelijk, maar de regels zijn op die manier heel duidelijk waardoor je je er makkelijker aan kunt houden.
De reden dat veel mensen met een low-carb dieet afvallen is niet alleen omdat ze (veel) minder calorieën binnen krijgen, maar ook omdat ze veel meer eiwitten eten.
Dus ja, volgens je eigen bron het is de moeite waard. En daarnaast: elke manier die iemand graag volgt om zijn calorie-inname lager te maken dan zijn verbruik is de moeite waard, lijkt me.
Guyquote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:43 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Geweldige benenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 09:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ja dat zijn serieuze benen!
Een koolhydraat arm, ik heb het echt een tijd geprobeerd, maar ik werd daar zo energieloos van.
Zo, koffie en mugcake achter de kiezen, nu eerste 1,5 uur kt
Oeeeeeeh. Roodvleesquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
Verder: tapasargentijn
Ik had gisteren bij vapiano een salade met bief en garnalen, en een kleine tomatensoep met een stukje brood. Mooi 400 gram erbij vanmorgen(vocht ja. Zout en sq= spons).
Vanavond gaan we naar een roodvleesrestaurant
Dat is nog niet eens 1 keer naar het toilet gaan johquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
Verder: tapasargentijn
Ik had gisteren bij vapiano een salade met bief en garnalen, en een kleine tomatensoep met een stukje brood. Mooi 400 gram erbij vanmorgen(vocht ja. Zout en sq= spons).
Vanavond gaan we naar een roodvleesrestaurant
auw!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
bijna 2 weken terug gevallen en heup gekneusd. Duurt even voordat ik weer wat kan doen
Pijnlijk!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
bijna 2 weken terug gevallen en heup gekneusd. Duurt even voordat ik weer wat kan doen
Klinkt ook pijnlijk!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Pijnlijk!
Zo, kt ging kut![]()
Tijd terug toch mijn bilspier verrekt.. Nou ik zei dus vanmorgen al dat ik m weer voelde..en na 10 lunges deed het echt zo fucking pijn dat ik de rest moest overslaan. Rest van de oefeningen ging wel...qua pijn tenminste, vraag me soms af hoe motorisch gestoord een mens kan zijn, losse squats blijft een uitdaging en deadliften schiet ook niet op..leuk, manlief die achter je staat, schat doe alaof je een kip bent![]()
![]()
![]()
Man wat kan ik me ergeren als me zoiets niet lukt
Jup. Doordeweeks te veel hectiek 's morgens om het dan te doen. Ik ga rond half 7 de deur uit en elke minuut die ik niet aan ontbijt maken hoef te besteden hoef ik niet eerder op te staan. Ik vind een wekker die nu om kwart voor zes gaat genoeg reden om genoegen te nemen met iets minder lekker ontbijtquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:00 schreef Vanyel het volgende:
Summerbreeze, snij jij fruit voor de hele week? Hoe blijft dat een beetje lekker?
de geplande 110 km?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:37 schreef Qwea het volgende:
Druiven, meloen, ect kun je lang bewaren!![]()
Pfff tocht zit erop. /dood
Dat ik het kan volhouden is belangrijk, en dat gaat met deze aanpassingen. Tevens heb ik PCOS, waardoor afvallen met minder koolhydraten iets gemakkelijker gaat.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:43 schreef tofastTG het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:42 schreef Susi het volgende:
Dat ik het kan volhouden is belangrijk, en dat gaat met deze aanpassingen. Tevens heb ik PCOS, waardoor afvallen met minder koolhydraten iets gemakkelijker gaat.
Wat heeft dat met elkaar te maken dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:42 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat ik het kan volhouden is belangrijk, en dat gaat met deze aanpassingen. Tevens heb ik PCOS, waardoor afvallen met minder koolhydraten iets gemakkelijker gaat.
Ik ook. Ook die van mijquote:Op zondag 21 juni 2015 11:01 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Vaag, ik mis een reactie van mij van gisteravond.. Nja.
Wanneer hoor je of het goed is mrspoeZ?
Hier vandaag geen lijstje want vaderdag ontbijt, verjaardag met taart als hij er lekker genoeg uitziet en bbq met wijn
Hopelijk heeft mijn begeleider het gelezen voor dinsdag (dat is altijd even afwachten, deze meneer ziet onderwijs als 9 tot 5 baan) en krijg ik feedback. Het moet 10 juli definitief af zijn.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:01 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Vaag, ik mis een reactie van mij van gisteravond.. Nja.
Wanneer hoor je of het goed is mrspoeZ?
Hier vandaag geen lijstje want vaderdag ontbijt, verjaardag met taart als hij er lekker genoeg uitziet en bbq met wijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |