Deed ik ook wel eens op de racefiets. Heb alleen geen racefiets meerquote:Op donderdag 18 juni 2015 03:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe ik ook, vorige zomer ben ik bij elk dorp geweest
Doe maar zo nadat je eerst ongeveer 6 miljoen veren in mijn anus probeert te schuiven.quote:Op donderdag 18 juni 2015 02:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry is naar een compliment aan het vissen.
Ik vind persoonlijk wel dat Harry een vaste waarde is in deze NWS-SC. Zoiets als een stamgast in een kroeg.
quote:
Ik heb nooit een racefiets gehad, gewoon stoempen op mijn stadsfiets.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Deed ik ook wel eens op de racefiets. Heb alleen geen racefiets meer
Gewoon een mountainbike kopen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Deed ik ook wel eens op de racefiets. Heb alleen geen racefiets meer
Dit filmpje toont aan dat je met een glas melk een hoop kunt bereikenquote:Op donderdag 18 juni 2015 03:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]Het gaat voor mij een kort nachtje worden, dit filmpje gaat mij morgen helpen met opstarten.
Wat is er mis met "vaste waarde" ?quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe maar zo nadat je eerst ongeveer 6 miljoen veren in mijn anus probeert te schuiven.
Ik weet het, ik moet meer melk drinken.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit filmpje toont aan dat je met een glas melk een hoop kunt bereiken
Het Kuinderbos?quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel gehad, Hier heb je in de buurt wel een leuk bos om te mountainbiken.
Beetje mensen zoals ik lastigvallen die daar moeten wezen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 02:39 schreef moemoe het volgende:
Met een grote groep FOK!kers in Utrecht gestaan met bordjes ''FREE HUGS".
Je herkent me wel denk ik.
Slijmbal.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:13 schreef Fylax het volgende:
Wil eventjes zeggen dat ik Specularium prima vind modden! Mag wel eens gezegd worden in Feedback.
Je hebt op scouting gezet ja? Hoelang en in welke vorm?quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb daar nog eens een zeer spannend scoutingkamp meegemaakt, maar dat geheel terzijde.
Zeg ook even wat je van mij vindt.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:13 schreef Fylax het volgende:
Wil eventjes zeggen dat ik Specularium prima vind modden! Mag wel eens gezegd worden in Feedback.
Zou 't zo weer overdoen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje mensen zoals ik lastigvallen die daar moeten wezen.
Ik denk dat ik drie jaar op scouting heb gezeten van leeftijd 9-11 geloof ik, ik zat bij de welpen, op een gegeven moment heb ik mijzelf zelfs opgeworpen tot gids van mijn nest.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je hebt op scouting gezet ja? Hoelang en in welke vorm?
Je mag je zo kut voelen als je wil, maar met een knuffel gaat 't leven net wat makkelijker.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik snap dat feelgood gedoe nooit zo.
Laten ons gewoon lekker kut voelen als we dat willen.
Ik heb zowel bij de welpen als bij de verkenners gezeten. Vanzelfsprekend vond ik de JOTA altijd het hoogtepunt van het jaar.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik drie jaar op scouting heb gezeten van leeftijd 9-11 geloof ik, ik zat bij de welpen, op een gegeven moment heb ik mijzelf zelfs opgeworpen tot gids van mijn nest.
Met een stomp voor je harses ook.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je mag je zo kut voelen als je wil, maar met een knuffel gaat 't leven net wat makkelijker.
Ik ben gek op lekker kut voelen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik snap dat feelgood gedoe nooit zo.
Laten ons gewoon lekker kut voelen als we dat willen.
Meer graag.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:13 schreef Fylax het volgende:
Ja Fokker.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je mag je zo kut voelen als je wil, maar met een knuffel gaat 't leven net wat makkelijker.
doe even linkje naar vbl fb danquote:Op donderdag 18 juni 2015 03:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeg ook even wat je van mij vindt.
Je moet mij maar even uitleggen wat de JOTA is, het komt mij wel vagelijk bekend voor, maar ik geloof niet dat het iets voor welpen was?quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb zowel bij de welpen als bij de verkenners gezeten. Vanzelfsprekend vond ik de JOTA altijd het hoogtepunt van het jaar.
VBL / [FAQ en FB] #132 -3 De ongeschreven regels vind je hier nietquote:
Free stomps.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar met die bordjes lopen ze dan weer niet
Jamboree On The Air, jaarlijks event waarbij er via radio (en later ook internet) contact werd gelegd met scouts over de hele wereld. Zendmasten pioneren en dergelijke, helemaal awesome.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet mij maar even uitleggen wat de JOTA is, het komt mij wel vagelijk bekend voor, maar ik geloof niet dat het iets voor welpen was?
Ik ben in totaal op vier kampen geweest, twee keer een weekend, twee keer een week. Erg leuk
Klinkt als een superfeest!quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jamboree On The Air, jaarlijks event waarbij er via radio (en later ook internet) contact werd gelegd met scouts over de hele wereld. Zendmasten pioneren en dergelijke, helemaal awesome.
Dat is/was het ook, helemaal te gek. Vooral vroeger dus, in de tijd dat internet nog nét niet bestond. Alles via de radio.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |