Laat lekker dicht man. De lol is er allang vanaf.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb die gesloten, ik zag eerlijk niet in hoe dit tot een goed topic zou kunnen leiden. Als je kunt aangeven wat de bedoeling met het topic was, kan ik het wel weer heropenen.
Stress doe ik niet aan, dat is ongezond.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Komt de volgende keer wel goed Sked. Geen stress.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:54 schreef tong80 het volgende:
Excuses....ik dreef te ver door, zei de natte poes.
VBL / Omdat m'n briljante Bergkamp-topic werd gesloten......
quote:
Wat stond er ook alweer ?quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:42 schreef DonRaja het volgende:
Heren, bewaar jullie persoonlijke meningen over elkaar voor de daarvoor beschikbare topics of DM/PM. Hier geen SC/gebagger.
Ik stelde voor het weer te hebben over de rode kaart van Dempsey, waar het topic over ging.quote:
Ik ga tevreden slapen. Al die moeite op dit tijdsstip.quote:Op donderdag 18 juni 2015 02:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
VBL / Welk verzoek ?
[..]
Ik stelde voor het weer te hebben over de rode kaart van Dempsey, waar het topic over ging.
Toen toonde je met eenaan dat je niet snapte waarom het daar weer over moest gaan.
Toen herinnerde ik je aan de ware functie van je topic, namelijk het bespreken van de rode kaart in de Amerikaanse wedstrijd en niet gelul over Cruijff. Daarbij vroeg ik ook nog eens dat als je die rode kaart toch niet wilde bespreken het topic wel dicht kon.
Toen zei je dat het jou kon rotten.
Dus toen ging het topic dicht
quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Graag gedaan, voor mijn users heb ik het graag over
Fuckable ?quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:23 schreef Fylax het volgende:
Wat ben je toch goed bezig johannes! Echt FA-waardig!
Ha ha ha, ik kende deze optie niet.quote:
Ik denk dat ik even mijn berichtje moet herlezen...quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha, ik kende deze optie niet.
Leuk om te lezen, zie meer berichtjes, de meesten lief
Ik ook van jou DonHaha.![]()
*Hard op lacht*
*Hard op lacht*quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat ik even mijn berichtje moet herlezen...
Heb net even alle DM's doorgenomen. Schaam me dat ik nooit heb gereageerd.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat ik even mijn berichtje moet herlezen...
quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die discussies mogen via DM en PM, we hebben het hier over bevestigde transfers.
Dat kan misschien beter in dit topic:quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Mogen we geen mening meer over de gebeurtenissen geven op transfergebied? Jeetje zeg.
[..]
Hij heeft dit overlegt met mijquote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:57 schreef tong80 het volgende:
Wij ?
Verder trusten.
Keep up the good work.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |