Clint Dempsey, best wel bekende voetballer. Oa gespeeld bij Fulham en Tottenham Hotspur en 3 WK's.quote:
Oja, filmpje bekeken zojuist.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:59 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Clint Dempsey, best wel bekende voetballer. Oa gespeeld bij Fulham en Tottenham Hotspur en 3 WK's.
Hoeveel profwedstrijden eindigen met 7 man, en verscheurt een international de kaart van de scheidsrechter ?quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:01 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oja, filmpje bekeken zojuist.
Niet heel spannend.
6/10
7 man eindigen gebeurt wel vaker.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoeveel profwedstrijden eindigen met 7 man, en verscheurt een international de kaart van de scheidsrechter ?
Wat is je punt danquote:Op woensdag 17 juni 2015 12:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
7 man eindigen gebeurt wel vaker.
Dat een international het boekje verscheurt is denk ik nog nooit gebeurt.
Wat vind je wel spannend ? Zeg het me en ik open er een topic over.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat ik het niet zo heel spannend vind.
Bitchfights kan ik waarderen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat vind je wel spannend ? Zeg het me en ik open er een topic over.
Naakte vrouwenquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat vind je wel spannend ? Zeg het me en ik open er een topic over.
quote:
Is dan ook een foto van de Wolf.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is niet echt duidelijk te zien in dat filmpje.
Ik probeerde dan ook grappig te zijn.quote:
Wie weet gaat dat binnenkort eens lukken, succes alvast!quote:Op donderdag 18 juni 2015 02:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik probeerde dan ook grappig te zijn.
Alweerquote:Op donderdag 18 juni 2015 02:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laten we het nu weer hebben over deze doldwaze situatie
Dit is tenslotte het topic over een record international die rood krijgt, waarbij zijn club ook nog eens met 7 spelers eindigtquote:Op donderdag 18 juni 2015 02:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alweer
Voor je het weet open ik een topic over Johan Cruijff.
Kan mij het rotten man.quote:Op donderdag 18 juni 2015 02:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is tenslotte het topic over een record international die rood krijgt, waarbij zijn club ook nog eens met 7 spelers eindigt
Maar als je dat niet wil gaat hij dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |