Deed ik ook wel eens op de racefiets. Heb alleen geen racefiets meerquote:Op donderdag 18 juni 2015 03:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe ik ook, vorige zomer ben ik bij elk dorp geweest
Doe maar zo nadat je eerst ongeveer 6 miljoen veren in mijn anus probeert te schuiven.quote:Op donderdag 18 juni 2015 02:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry is naar een compliment aan het vissen.
Ik vind persoonlijk wel dat Harry een vaste waarde is in deze NWS-SC. Zoiets als een stamgast in een kroeg.
quote:
Ik heb nooit een racefiets gehad, gewoon stoempen op mijn stadsfiets.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Deed ik ook wel eens op de racefiets. Heb alleen geen racefiets meer
Gewoon een mountainbike kopen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Deed ik ook wel eens op de racefiets. Heb alleen geen racefiets meer
Dit filmpje toont aan dat je met een glas melk een hoop kunt bereikenquote:Op donderdag 18 juni 2015 03:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]Het gaat voor mij een kort nachtje worden, dit filmpje gaat mij morgen helpen met opstarten.
Wat is er mis met "vaste waarde" ?quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe maar zo nadat je eerst ongeveer 6 miljoen veren in mijn anus probeert te schuiven.
Ik weet het, ik moet meer melk drinken.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit filmpje toont aan dat je met een glas melk een hoop kunt bereiken
Het Kuinderbos?quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel gehad, Hier heb je in de buurt wel een leuk bos om te mountainbiken.
Beetje mensen zoals ik lastigvallen die daar moeten wezen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 02:39 schreef moemoe het volgende:
Met een grote groep FOK!kers in Utrecht gestaan met bordjes ''FREE HUGS".
Je herkent me wel denk ik.
Slijmbal.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:13 schreef Fylax het volgende:
Wil eventjes zeggen dat ik Specularium prima vind modden! Mag wel eens gezegd worden in Feedback.
Je hebt op scouting gezet ja? Hoelang en in welke vorm?quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb daar nog eens een zeer spannend scoutingkamp meegemaakt, maar dat geheel terzijde.
Zeg ook even wat je van mij vindt.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:13 schreef Fylax het volgende:
Wil eventjes zeggen dat ik Specularium prima vind modden! Mag wel eens gezegd worden in Feedback.
Zou 't zo weer overdoen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje mensen zoals ik lastigvallen die daar moeten wezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |