Maar ik meen het wel. Elfletterig is een goede vent.quote:Op donderdag 18 juni 2015 02:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker gemeend ook, 'in verband met de nieuwe policy'.
Ben jij degene die praat?quote:Op donderdag 18 juni 2015 02:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb een BoF filmpje.. legendarische 3-daagse LAN-party op een boot.
Nee, die hoorde niet bij BoF maar bij die boot die we hadden afgehuurd. Ik ben die met die grote monitor en die drie kratten Warsteiner waren ook van mij, want drie dagenquote:
Harry is naar een compliment aan het vissen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 02:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar ik meen het wel. Elfletterig is een goede vent.
Ja, ik vond dit ook een accentquote:Op donderdag 18 juni 2015 02:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, die hoorde niet bij BoF maar bij die boot die we hadden afgehuurd. Ik ben die met die grote monitor en die drie kratten Warsteiner waren ook van mij, want drie dagen![]()
Je weet toch dat ik een ander accent heb?
Harry is ook gewoon een goede kerel.quote:Op donderdag 18 juni 2015 02:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry is naar een compliment aan het vissen.
Ik vind persoonlijk wel dat Harry een vaste waarde is in deze NWS-SC. Zoiets als een stamgast in een kroeg.
Wanneer gaan wij knuffelen dan?quote:Op donderdag 18 juni 2015 02:30 schreef moemoe het volgende:
Ik heb nog een leuk filmpje van FOK!kers die knuffels uitdelen in Utrecht.
Doe maar, dan weet ik morgenochtend weer dat ik melk moet kopen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 02:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien moet ik mijn fietsfilmpje weer eens posten, dat blijft leuk.
Dan ga ik wel wegquote:Op donderdag 18 juni 2015 02:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien moet ik mijn fietsfilmpje weer eens posten, dat blijft leuk.
VBL / [Conmebol] 2015 Copa América #3 Boliviaantjes moet je kort houdenquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2015 02:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Doe maar, dan weet ik morgenochtend weer dat ik melk moet kopen.
Jij bent mij er 1quote:Op donderdag 18 juni 2015 02:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
VBL / [Conmebol] 2015 Copa América #3 Boliviaantjes moet je kort houden
Waarom fiets je niet in de Noordoostpolder?quote:
Doe ik ook, vorige zomer ben ik bij elk dorp geweestquote:Op donderdag 18 juni 2015 03:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom fiets je niet in de Noordoostpolder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |