Ahw, wat een warme post.quote:Op donderdag 18 juni 2015 01:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik krijg goede hulp man, ik krijg elke werkdag bezoek van het RIBW en ik zit bij een F-ACT team.. alleen dan niet uit deze gemeente omdat ik daar dus problemen mee had en ik ze ook gehacked had.Daarom moet ik dus naar Beverwijk, omdat ze hier helemaal flippen als ze alleen al mijn naam noemen.. fucking softijs .. maarja.
Ik krijg ook weer een intake bij een psycholoog. Niet omdat ik gevaarlijk ben, verre weg van dat zelfs, maar om alles weer goed op de rit te krijgen of zo.
In het algeheel zit er zeker progressie in, en daar heb ik ook gewoon FOK!kers bij nodig .. de mensen hier en gezelligheid helpen mij echt. Het is geen R&P, maar deze SC en zo helpt mij om weer in de goede richting te krijgen. Hoewel, nog, digitaal .. het is awesome! Ik heb wel IRL wel wat goede mensen om mij heen hoor, maarja .. Ik voel mij meer thuis hier tussen de FOK!Kers waar ik mee omga dan met de mensen hier uit mijn buurt zeg maar. Behalve dan natuurlijk mijn family en mijn eckte broeders.
FOK! is ook een raar soort verslaving. Je kunt niet zonder.quote:Op donderdag 18 juni 2015 01:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
FOK! helpt mij al jaren, dankzij BoF ben ik weer sociaal geworden
Komt omdat ik hier zit.quote:Op donderdag 18 juni 2015 02:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
FOK! is ook een raar soort verslaving. Je kunt niet zonder.
Vind ik ook. Ik negeer het dan ook.quote:Op donderdag 18 juni 2015 02:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heeft een vreemde erotische werking op de vrouwtjes en mij.
Normaliter doe ik dat ook met de posts van jou, maar in verband met de nieuwe policy wil ik toch even zeggen dat ik je inbreng erg waardeer en je gewoon een toffe peer vindquote:Op donderdag 18 juni 2015 02:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik negeer het dan ook.
Insgelijks hoorquote:Op donderdag 18 juni 2015 02:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Normaliter doe ik dat ook met de posts van jou, maar in verband met de nieuwe policy wil ik toch even zeggen dat ik je inbreng erg waardeer en je gewoon een toffe peer vind
Je bedoelt de LTKDV modus?quote:Op donderdag 18 juni 2015 02:24 schreef LTVDK het volgende:
Jullie kunnen het ook gaan overdrijven natuurlijk.
En dan gewoon de belangrijkste vergetenquote:Op donderdag 18 juni 2015 02:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je bedoelt de LTKDV modus?
ELFJE!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FYLAX!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPECU!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe ook even Yasmin in de LTDVK modus.quote:Op donderdag 18 juni 2015 02:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je bedoelt de LTKDV modus?
ELFJE!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FYLAX!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPECU!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onrealistisch weinig hartjes, matige poging.quote:Op donderdag 18 juni 2015 02:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan gewoon de belangrijkste vergeten
Yasmin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2015 02:24 schreef LTVDK het volgende:
Jullie kunnen het ook gaan overdrijven natuurlijk.
En zo helpt FOK! velen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 01:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
FOK! helpt mij al jaren, dankzij BoF ben ik weer sociaal geworden
Ja ik denk zal jullie niet teveel lastig vallen, achter die rij had natuurlijk nogquote:Op donderdag 18 juni 2015 02:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onrealistisch weinig hartjes, matige poging.
Ik heb een BoF filmpje.. legendarische 3-daagse LAN-party op een boot.quote:Op donderdag 18 juni 2015 02:30 schreef moemoe het volgende:
Ik heb nog een leuk filmpje van FOK!kers die knuffels uitdelen in Utrecht.
Lekker gemeend ook, 'in verband met de nieuwe policy'.quote:Op donderdag 18 juni 2015 02:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Normaliter doe ik dat ook met de posts van jou, maar in verband met de nieuwe policy wil ik toch even zeggen dat ik je inbreng erg waardeer en je gewoon een toffe peer vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |