De pijn zat echt in het midden. Soort heel heftige menstruatie kramp... maar rest van de dag geen last meer dus zal wel goed zitten.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:08 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Zat de pijn rechts? Je darm maakt daar een scherpe bocht en kan onder invloed van hormonen soms ook verrot zeer doen...
Ik zie hemquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:22 schreef Saarah het volgende:
De eerste:
[ afbeelding ]
En nu:
[ afbeelding ]
't Is in elk geval heel licht, maar ik dénk toch iets te zien. Morgenochtend afwachten...
Helemaal niet raar. Heel begrijpelijk. Xquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:22 schreef deadly_kiss het volgende:
wij zijn exact vandaag 1,5 jaar bezig![]()
Voel me een beetje in rouwstemming zo raar![]()
Dat is niet gek! Want dat is lang.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:22 schreef deadly_kiss het volgende:
L0t gefeliciteerd![]()
![]()
Saarah ik zie de strepen hoor
Snap ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:22 schreef deadly_kiss het volgende:
L0t gefeliciteerd![]()
![]()
Saarah ik zie de strepen hoor
Pas bij bloed weet je het zeker. En wat stom Saarah. Ik zou toch zweren dat er strepen te zien zijn. Op beide foto's!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:38 schreef Saarah het volgende:
Helaas, vanmorgen in de verste verte geen streepje te zien.
Dan maar een duurdere Clearblue test er tegen aan gegooid, en duidelijk een "min". Jammer.
Kan ik er nu van uit gaan dat ik zeker niet zwanger ben?
Ik ook. Maar vandaag duidelijk niet. Dus misschien is er na gisteren nog iets "misgegaan" (in zoverre je daarvan kan spreken in zo'n vroeg stadium).quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:45 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Pas bij bloed weet je het zeker. En wat stom Saarah. Ik zou toch zweren dat er strepen te zien zijn. Op beide foto's!
Dit klinkt eigenlijk hetzelfde als hoe het bij mij is gegaan. Had al vrij snel na de bevruchting een innesteling met dezelfde pijn die jij beschrijft en met zaad van minstens drie dagen oud. Weet niet precies wanneer de eisprong was, maar die was stiekem ergens tussen de 9 en de 13 dagen van mijn cyclus, denk zelf 12 (heb er voor de verandering niets van gemerkt en ook niet aan gedacht, omdat 'ie doorgaans pas op 30/40 dagen cyclus was). Alles is in een tijdsbestek van 7 dagen gebeurd van lozing tot innesteling.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:19 schreef Leonietje83 het volgende:
Had zowel dinsdag als woensdag een positieve ovutest. Donderdag heel lage temperatuur en nauwelijks meer streep op ovutest. Vandaag temperatuur duidelijk omhoog. Dusss donderdag eisprong gehad. Zou je zeggen. (Ik voel m nooit)
Maar vanmorgen echt ineens heeeeeel heftige lage buikpijn. Kon nauwelijks rechtop staan. Snap er niks van? De pijn ging gelukkig na een minuut of 20 over. Als het een paar dagen later was geweest had het misschien een innesteling kunnen zijn? Kan je daar pijn van hebben? Maar nu echt geen idee wat het kan zijn. Hoop niet dat het dan toch een eisprong was want de zaadsoldaten waren toen al 36 uur oud... :s
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:37 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me een duidelijke zaak, zojuist getest
Thanks!quote:Op zondag 28 juni 2015 09:05 schreef Saarah het volgende:
Gefeliciteerd Junkie!!!
Hier nog altijd niet ongesteld maar de test nog altijd negatief (Clearblue, had geen andere meer). Zo raar.
Half maart ben ik met de Nuvaring gestopt (eerst vergeten eigenlijk, toen beslist dat we eigenlijk wel aan kindjes wilden beginnen en dat hij uit mocht blijvenquote:Op zondag 28 juni 2015 09:36 schreef junkiexp het volgende:
Je bent dan zeg maar in April gestopt met de Nuvaring?
Het zou wel een knaller zijn dat je dan nu zwanger bent.
Mijn vriendin slikte vanaf haar 20ste de pil zo ongeveer, ze is nu bijna 35 dus dat is ook een flinke periode.
Wat fijn! Dat geeft een mens hoop!quote:Op zondag 28 juni 2015 02:11 schreef Myrr het volgende:
Inmiddels alweer bijna de elfde week in
Dus om je vraag te beantwoorden; ja, het kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |