De pijn zat echt in het midden. Soort heel heftige menstruatie kramp... maar rest van de dag geen last meer dus zal wel goed zitten.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:08 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Zat de pijn rechts? Je darm maakt daar een scherpe bocht en kan onder invloed van hormonen soms ook verrot zeer doen...
Ik zie hemquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:22 schreef Saarah het volgende:
De eerste:
[ afbeelding ]
En nu:
[ afbeelding ]
't Is in elk geval heel licht, maar ik dénk toch iets te zien. Morgenochtend afwachten...
Helemaal niet raar. Heel begrijpelijk. Xquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:22 schreef deadly_kiss het volgende:
wij zijn exact vandaag 1,5 jaar bezig![]()
Voel me een beetje in rouwstemming zo raar![]()
Dat is niet gek! Want dat is lang.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:22 schreef deadly_kiss het volgende:
L0t gefeliciteerd![]()
![]()
Saarah ik zie de strepen hoor
Snap ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:22 schreef deadly_kiss het volgende:
L0t gefeliciteerd![]()
![]()
Saarah ik zie de strepen hoor
Pas bij bloed weet je het zeker. En wat stom Saarah. Ik zou toch zweren dat er strepen te zien zijn. Op beide foto's!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:38 schreef Saarah het volgende:
Helaas, vanmorgen in de verste verte geen streepje te zien.
Dan maar een duurdere Clearblue test er tegen aan gegooid, en duidelijk een "min". Jammer.
Kan ik er nu van uit gaan dat ik zeker niet zwanger ben?
Ik ook. Maar vandaag duidelijk niet. Dus misschien is er na gisteren nog iets "misgegaan" (in zoverre je daarvan kan spreken in zo'n vroeg stadium).quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:45 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Pas bij bloed weet je het zeker. En wat stom Saarah. Ik zou toch zweren dat er strepen te zien zijn. Op beide foto's!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |