quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:21 schreef L0t.. het volgende:
Dus met goede moed verder naar een geslaagde zwangerschap. We zijn al op de goede weg![]()
![]()
[ afbeelding ]
Over 3 weken echo!
Gefeliciteerd!!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:21 schreef L0t.. het volgende:
Wat fijn Hilz! Goed dat je gebeld hebt!
Ik ben gisteren eindelijk gebeld over de uitslagen: alles was goed! Geen gekke afwijkingen o.i.d. Waarschijnlijk dus gewoon dikke vette pech dat het steeds mis ging.
Dus met goede moed verder naar een geslaagde zwangerschap. We zijn al op de goede weg![]()
![]()
[ afbeelding ]
Over 3 weken echo!
Zat de pijn rechts? Je darm maakt daar een scherpe bocht en kan onder invloed van hormonen soms ook verrot zeer doen...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:19 schreef Leonietje83 het volgende:
Had zowel dinsdag als woensdag een positieve ovutest. Donderdag heel lage temperatuur en nauwelijks meer streep op ovutest. Vandaag temperatuur duidelijk omhoog. Dusss donderdag eisprong gehad. Zou je zeggen. (Ik voel m nooit)
Maar vanmorgen echt ineens heeeeeel heftige lage buikpijn. Kon nauwelijks rechtop staan. Snap er niks van? De pijn ging gelukkig na een minuut of 20 over. Als het een paar dagen later was geweest had het misschien een innesteling kunnen zijn? Kan je daar pijn van hebben? Maar nu echt geen idee wat het kan zijn. Hoop niet dat het dan toch een eisprong was want de zaadsoldaten waren toen al 36 uur oud... :s
zaad leeft tot zeven dagen, en de reis van de zaadlozing tot de eileiders duurt bijna een volle dag. Niks aan de hand dusquote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:19 schreef Leonietje83 het volgende:
Had zowel dinsdag als woensdag een positieve ovutest. Donderdag heel lage temperatuur en nauwelijks meer streep op ovutest. Vandaag temperatuur duidelijk omhoog. Dusss donderdag eisprong gehad. Zou je zeggen. (Ik voel m nooit)
Maar vanmorgen echt ineens heeeeeel heftige lage buikpijn. Kon nauwelijks rechtop staan. Snap er niks van? De pijn ging gelukkig na een minuut of 20 over. Als het een paar dagen later was geweest had het misschien een innesteling kunnen zijn? Kan je daar pijn van hebben? Maar nu echt geen idee wat het kan zijn. Hoop niet dat het dan toch een eisprong was want de zaadsoldaten waren toen al 36 uur oud... :s
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:21 schreef L0t.. het volgende:
Wat fijn Hilz! Goed dat je gebeld hebt!
Ik ben gisteren eindelijk gebeld over de uitslagen: alles was goed! Geen gekke afwijkingen o.i.d. Waarschijnlijk dus gewoon dikke vette pech dat het steeds mis ging.
![]()
[ afbeelding ]
Over 3 weken echo!
Kon het niet laten en heb toch al maar getestquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:03 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Oeh, spannend!
In principe kun je met elke urine testen. Alleen is ochtendurine het meest geconcentreerd, dus grotere kans dat je daar een (duidelijkere) streep mee ziet als je net zwanger bent. Als je de keus hebt tussen vanavond en morgenvroeg, zou ik tot morgenvroeg wachten denk ik.
7!?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zaad leeft tot zeven dagen, en de reis van de zaadlozing tot de eileiders duurt bijna een volle dag. Niks aan de hand dus
Spannend! Maak morgen een foto.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:06 schreef Saarah het volgende:
Daarnet was het wél duidelijk een héél licht streepje... Maar ja, na 30 minuten zijn de resultaten niet meer geldig staat op de bijsluiter.
Ik ben zo benieuwd naar morgenochtend...
Test van Colruyt, zal zo dadelijk even kijken welk merk. Heb daarstraks een foto genomen maar daar zie je dus niks opquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:11 schreef L0t.. het volgende:
Bedankt voor de felicitaties!
Saarah, spannend! Heb je een foto? Welke test heb je gebruikt?
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:16 schreef Saarah het volgende:
[..]
Test van Colruyt, zal zo dadelijk even kijken welk merk. Heb daarstraks een foto genomen maar daar zie je dus niks opzal sewens nog eentje nemen ter vergelijking en eventjes posten. Dan kunnen jullie mij misschien met mijn voetjes op de grond zetten als het inbeelding is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |