Well, zo dacht ik dus ook en toen is het niks doen gewordenquote:Op donderdag 2 juli 2015 12:21 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja, echt warm.
Ga zo denk ik wel even buiten borduren, maar misschien blijft het ook wel bij tijdschriften lezen. Of misschien ook wel binnen haha.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:03 schreef Moira. het volgende:
LittleBrownie heeft ons een bannertje gedoneerd
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:03 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Pokémon, poesjes, doctor who, kleine draak of grote draak?quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:16 schreef Shandaly het volgende:
Borduren! (is eigenlijk ook kleuren toch? Alleen met draadjes ipv stiften/kleurpotloden, en op stof ipv papier)
Sorryquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:40 schreef Shandaly het volgende:
Grmbl.. nu heb ik ook alweer zin in borduren
Helemaal nietquote:
Vorige week was mooier weer voor het strand.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:21 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig heb ik een heerlijke Kingsland jas, dus op naar het strand![]()
.
Vorige week ben ik ook naar het strand geweest.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vorige week was mooier weer voor het strand.
Lekkerquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vorige week ben ik ook naar het strand geweest.
Krijg je met die tropische temperaturenquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
LekkerIk was naar een meertje vorige week, maar was wel stervensdruk.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:03 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:49 schreef Tyler-Girl het volgende:
Erg goed gelukt!![]()
Ik ga straks weer garen inslaanaantal leuke projecten op de planning staan, kan niet wachten om te beginnen. Nu alleen nog bedenken welke kleuren ik ga gebruiken
I wish... Maar nee, integendeel. Razend druk zowel thuis als op het werk. Wel deze week twee dagen vrij gepakt, om niet helemaal door te draaien. Vorige week nog bij een collega zitten janken toen ze vroeg hoe het ging. Nou, niet dusquote:
Op zich niet veel bijzonders, gewoon ontiegelijk druk. Bedrijf gaat splitsen in twee, ik ga naar het 'nieuwe', en nu zitten ze van twee kanten aan mij te trekken. De oude, omdat ze nog graag willen dat ik mijn opvolgers ga inwerken en opleiden enzo. En de nieuwe omdat daar de hele boel van nul af opgezet moet worden en ze alvast mijn kennis willen gebruiken. En on the side zou er over twee maanden een nieuwe webengine/database live moeten gaan...quote:Op maandag 20 juli 2015 23:13 schreef DonnaRush het volgende:
Shandaly wat is er loos? Goed dat je nog twee dagen vrij kan pakken, denk aan jezelf.
Och, gisteren al uitgebreid gesport en vandaag eigenlijk alleen boodschappen om te doen, dus verder wel relaxed.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:49 schreef DonnaRush het volgende:
Ohhhh. Haha, dat is altijd vreselijk zulke dingen. Helemaal als je moet blokke met zulk weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |