Daar kan ik niet zo goed mee omgaan, mensen die lief zijn/quote:
Oja, jij was er ook geboren.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze komt volgens mij uit die stad die steeds rotter wordt hoe dichterbij je komt.
Ik mag niet zingen in het openbaar, is een clausule in mijn verzekering.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij de Thai Princess sluit ik me bij jullie aan
quote:
Vind je het spannend?quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar kan ik niet zo goed mee omgaan, mensen die lief zijn/
Het naturistenonderwerp komt zometeen trouwens voor de geinteresseerden, na de reclame.
Waar ging het mis en zakte je verder af?quote:
Wat voor naturistenonderwerp? En waar?quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Het naturistenonderwerp komt zometeen trouwens voor de geinteresseerden, na de reclame.
Lekker hangzakken kijken.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Meet in de Thai Princess in Den Haag, count me in.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij de Thai Princess sluit ik me bij jullie aan
Ik had het getypt...en toen dacht ik, laat ik vandaag eens netjes zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV is in een laboratorium gemaakt.
Op SBS6 Tis hier Fantasties. Beau gaat naar een naturistendorp/camping op Curacao.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat voor naturistenonderwerp? En waar?
Dan neem je Pjo mee, dan zingen hij en ik een duet!quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik mag niet zingen in het openbaar, is een clausule in mijn verzekering.
Ik zou dit anders verwoorden...quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Meet in de Thai Princess in Den Haag, count me in.
Niemand wilde daar vorig weekend toen ik Den Haag was heen, onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Meet in de Thai Princess in Den Haag, count me in.
Pjo krijgt van zijn oma een nieuw huis.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan neem je Pjo mee, dan zingen hij en ik een duet!
Het was of als een normaal mens opgroeien in een Brabants dorp of naar Den Haag, gelukkig hadden mijn ouders die keuze al gemaakt voordat ik was geborenquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waar ging het mis en zakte je verder af?
Hm, okee. Rijke toeristen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Op SBS6 Tis hier Fantasties. Beau gaat naar een naturistendorp/camping op Curacao.
Villa met zwembad? Ik hou er van dat hij goed wordt verzorgd, maar hij moet ook niet spoiled raken.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pjo krijgt van zijn oma een nieuw huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |