quote:
quote:
Misschien is El_Mata juist wat op het spoor, of weet hij meerquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En matador, onze expert in vermiste personen, heeft FOK! ook verlaten
Hij is niet voor niks geen mod meer.quote:
Ik pak alvast de popcorn. Dit wordt vechten.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:57 schreef timmmmm het volgende:
Ga jij even lekker vermist raken in India ofzo, met je gezeur
Vind het niet zo leuk dat jij dit tegen LTKDV zegt.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:57 schreef timmmmm het volgende:
Ga jij even lekker vermist raken in India ofzo, met je gezeur
Ik ben al ongerust als ik een etmaal niks van Harry hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:43 schreef LTVDK het volgende:
Het is gewoon vreemd![]()
Al zou ik zelfs ongerust raken als Specu 2 weken zonder aankondiging niks meer van zich laat horen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:27 schreef anonymoussie het volgende:
Ik ben bijna klaar met pakken.
Morgen vlieg ik alweer een andere dimensie in.
Specularium wist er toen al meer van ... verdacht dit ...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopelijk word je geen langdurige reeks in NWS.
Gelukkig maakt hij dat grapje bij iedereenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Specularium wist er toen al meer van ... verdacht dit ...
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]Ben je weer aan het pruttelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou en, hij is nu hoofdverdachte samen met El_Mata.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gelukkig maakt hij dat grapje bij iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |