Al Qaida was al voor Bush jr. actief en 9/11 werd al onder Clinton gepland. Bush (of welke president dan ook) verantwoordelijk houden voor deze aanslagen is enorm simplistisch, veel simplistischer nog dan Trump (of Sanders of Clinton).quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:14 schreef R-K het volgende:
[..]
Onder Bush is Al Qaida actief geworden en Bush is verantwoordelijk voor de aanslagen in New York, Madrid en London. Voor de verantwoordelijkheid van 3.000+ dodelijke burgerslachtoffers in de westerse wereld en duizenden dodelijke burgerslachtoffers in het Midden-Oosten moet hij gewoon een levenslange celstraf krijgen.
Het wordt sowieso aardig gek als hij geen medestanders heeft. zowel republikein als democraat als de huidige situatie bij de Republikeinen niet verbetert dan. Ik vertrouw die gekke vrouw ook niet trouwens. Vond het al prettig dat Trump durfde te erkennen dat Irak een blunder was. Verder vind ik het ook een clown.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Trump is natuurlijk ook gewoon een clown, daar ligt het probleem (voor de Amerikanen) niet zo. Problematischer voor het gros van de Amerikanen is dat zijn enige twee plannetjes regelrecht van de website van de GOP lijken geplukt. Met een Republikeinse meerderheid in zowel huis als senaat gaat dat nog problematisch worden.
Ze hadden toch een aantal dagen voor de aanslag een waarschuwing van een binnenlandse veiligheidsdienst gehad? Dat zulke informatie wel aanwezig is maar er niks aan gedaan is omdat procedures of bureaucratie... Hij zal ongetwijfeld niet politiek verantwoordelijk zijn, maar het is erg zuur voor de slachtoffers en nabestaanden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Al Qaida was al voor Bush jr. actief en 9/11 werd al onder Clinton gepland. Bush (of welke president dan ook) verantwoordelijk houden voor deze aanslagen is enorm simplistisch, veel simplistischer nog dan Trump (of Sanders of Clinton).
Tja, ik ben natuurlijk geen Amerikaan, maar voor de modaal verdienende Amerikaan gaan zo'n standaard Republikeins belasting- en zorgplannetje vrij ingrijpende gevolgen hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het wordt sowieso aardig gek als hij geen medestanders heeft. zowel republikein als democraat als de huidige situatie bij de Republikeinen niet verbetert dan. Ik vertrouw die gekke vrouw ook niet trouwens. Vond het al prettig dat Trump durfde te erkennen dat Irak een blunder was. Verder vind ik het ook een clown.
Maar ja, als Amerika met een meerderheid voor die clown kiest vind ik het ook prima. Bij democratie kunnen ook mensen en partijen meedoen en winnen die niet van je politieke bloedgroep zijn. Ben verder ook te nieuwsgierig hoe alles zal gaan met Trump als president trouwens
En dit na aangiftecolportage, dat wordt steeds weer vergeten.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Verdachte in een strafzaakEr zijn wat gekkies die een kansloze zaak tegen hem hebben aangespannen, that's it.
Leg maar eens uit hoe jet fuel staal doet smelten. Dan praten we verder.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze hadden toch een aantal dagen voor de aanslag een waarschuwing van een binnenlandse veiligheidsdienst gehad? Dat zulke informatie wel aanwezig is maar er niks aan gedaan is omdat procedures of bureaucratie... Hij zal ongetwijfeld niet politiek verantwoordelijk zijn, maar het is erg zuur voor de slachtoffers en nabestaanden.
Onder Obama is de gezondheidszorg hervormd, zijn de Amerikaanse legertroepen in Irak teruggetrokken en is het aantal gevangenen in Guantanamo Bay sterk verminderd. Allemaal positieve ontwikkelingen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:15 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar ik reageerde op het deel waarin je obama de hemel in prees.
Alleen al voor het starten van een oorlog met valse 'bewijzen' zou hij de bak in moeten, Rumsfeld natuurlijk ook maar langer aangezien hij de eerste verantwoordelijke was en dit staat zwart op wit. ik weet niet hoe het met Cheney zit maar volgens mij kunnen we rustig aannemen dat hij er ook meer van wist.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:14 schreef R-K het volgende:
[..]
Onder Bush is Al Qaida actief geworden en Bush is verantwoordelijk voor de aanslagen in New York, Madrid en London. Voor de verantwoordelijkheid van 3.000+ dodelijke burgerslachtoffers in de westerse wereld en duizenden dodelijke burgerslachtoffers in het Midden-Oosten moet hij gewoon een levenslange celstraf krijgen.
Wat heeft dat met een memo te maken waarin staat dat er aanslagen met vliegtuigen verwacht worden, en daar helemaal niks mee gedaan is? Heeft het pentagon printers van fuel staal?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:36 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Leg maar eens uit hoe jet fuel staal doet smelten. Dan praten we verder.
Nou zaten ze goddomme ook al in Guatemala!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:38 schreef R-K het volgende:
[..]
Onder Obama is de gezondheidszorg hervormd, zijn de Amerikaanse legertroepen in Irak teruggetrokken en is het aantal gevangenen in Guatemala Bay sterk verminderd. Allemaal positieve ontwikkelingen.
Waar heb je het over obamacare is een gigantische ramp, lees jij uberhaupt weleens wat er werkelijk in de v.s. gaande is of zoals ik al eerder aan iedereen in dit topic vroeg kijk je alleen naar CNN oid?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:38 schreef R-K het volgende:
[..]
Onder Obama is de gezondheidszorg hervormd, zijn de Amerikaanse legertroepen in Irak teruggetrokken en is het aantal gevangenen in Guatemala Bay sterk verminderd. Allemaal positieve ontwikkelingen.
Het heeft ermee te maken dat dat een smoking gun is dat het niet slechts ruste op een foutje van de geheime dienst om het te kunnen voorkomen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat heeft dat met een memo te maken waarin staat dat er aanslagen met vliegtuigen verwacht worden, en daar helemaal niks mee gedaan is? Heeft het pentagon printers van fuel staal?
Maar, ik ga je het lekker niet uitleggen hoe dat smelt, want ik heb nu een garantie dat je niet meer met me wil praten. Zwart op wit. Het beste
Obama is tegengewerkt door de republikeinen, daardoor kwamen zijn plannen minder uit de verf. Zijn ideeën waren wel goed.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:44 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Waar heb je het over obamacare is een gigantische ramp, lees jij uberhaupt weleens wat er werkelijk in de v.s. gaande is of zoals ik al eerder aan iedereen in dit topic vroeg kijk je alleen naar CNN oid?
Obama zit ten eerste in de zak van globalistische corporaties, alles wat hij doet is geenzins goed en bewezen niet goed, dat republikeinen gelukkig hem hebben gestopt hier en daar is damage control.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:46 schreef R-K het volgende:
[..]
Obama is tegengewerkt door de republikeinen, daardoor kwamen zijn plannen minder uit de verf. Zijn ideeën waren wel goed.
Mwa, met een "Favorable Rating" van - 31.8% (31.3% - 63.1%) zal ie, als ie de nominatie binnenhaalt, de meest kansloze presidentskandidaat ooit zijn.quote:
Je kunt beter een signaal foutief interpreteren dan een organisatie hebben waarin zulke signalen de juiste mensen blijkbaar niet bereikt. Dat is niet te verkopen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:44 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Het heeft ermee te maken dat dat een smoking gun is dat het niet slechts ruste op een foutje van de geheime dienst om het te kunnen voorkomen.
True. En jouw reactie destijds had ook de mijne kunnen zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:58 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Mwa, met een "Favorable Rating" van - 31.8% (31.3% - 63.1%) zal ie, als ie de nominatie binnenhaalt, de meest kansloze presidentskandidaat ooit zijn.
Dan begrijp je toch weinig van de Amerikaanse politiek. Hier wordt nog veel te veel gedacht vanuit een poldermodel. Dat kennen ze in Amerika niet. Bovendien is Europa vaak voor de democraten en huiveren ze al bij de gedachte van een nieuwe republikeinse president. Zit er een beetje ingeworteld. Onterecht overigens, wat Reagan al eerder aantoonde. Onder zijn bewind werd de Koude Oorlog beëindigd. Onder Obama werd de Koude Oorlog juist opgestart.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik denk dat het Republikeinse establishment liever Clinton heeft dan Trump. Uiteindelijk zit er toch bijna geen verschil tussen die partijen en zal er bijna niets veranderen.
Inderdaad. Republikeinen houden niet van complexiteit. Voor hen horen er in de VS maar 2 soorten mensen te wonen: Arme mensen en rijke mensen. Vervelende is natuurlijk dat de uitstervende 'modaal verdienende Amerikaan' en de arme Amerikanen die nog armer worden vervolgens niet de schuld leggen bij de Republikeinen maar bij pakweg moslims, 'de erfenis van Obama', Mexicanen en alles wat de Republikeinen en hun mediaspindoctors er bij weten te verzinnen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:35 schreef Monolith het volgende:
Tja, ik ben natuurlijk geen Amerikaan, maar voor de modaal verdienende Amerikaan gaan zo'n standaard Republikeins belasting- en zorgplannetje vrij ingrijpende gevolgen hebben.
Exact zoals ik er ook in sta. Trump is een blaaskaak, maar dat provoceren is volgens mij ook grotendeels een act. Bij Hillary heb ik echt het idee dat ze een verborgen agenda heeft die niet prettig is.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het wordt sowieso aardig gek als hij geen medestanders heeft. zowel republikein als democraat als de huidige situatie bij de Republikeinen niet verbetert dan. Ik vertrouw die gekke vrouw ook niet trouwens. Vond het al prettig dat Trump durfde te erkennen dat Irak een blunder was. Verder vind ik het ook een clown.
Maar ja, als Amerika met een meerderheid voor die clown kiest vind ik het ook prima. Bij democratie kunnen ook mensen en partijen meedoen en winnen die niet van je politieke bloedgroep zijn. Ben verder ook te nieuwsgierig hoe alles zal gaan met Trump als president trouwens
Terugtrekking uit Irak leidde tot de opkomst van IS waarbij Obama veel te laat ingreep. Ik kan dat geen positieve ontwikkeling noemen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:38 schreef R-K het volgende:
[..]
Al Qaida was een reactie op de VS troepen in Saoedi Arabië nav de oorlog tegen Irak onder Bush Sr.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Al Qaida was al voor Bush jr. actief en 9/11 werd al onder Clinton gepland. Bush (of welke president dan ook) verantwoordelijk houden voor deze aanslagen is enorm simplistisch, veel simplistischer nog dan Trump (of Sanders of Clinton).
Een eilandje naast Cuba. Maar goed, de spelling zal wel weer fout zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:19 schreef Monolith het volgende:
Jullie weten niet echt waar Guatemala ligt, lijkt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |