Ja de remake.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:38 schreef Isane het volgende:
Welk spel zagen we hiervoor dan? Final Fantasy 7?
De remake, yes.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:38 schreef Isane het volgende:
Yes.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:38 schreef Isane het volgende:
Disney is gewoon Amerikaans andersquote:
En Sony.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:43 schreef Isane het volgende:
Alleen de presentatie Microsoft was een topshow?
Ik ook niet. Ik zie alleen maar Japanse bagger met Disney figurenquote:
Ja, maar de makers niet. Als de Japanse versie Japanse stemmen heeft, horen we hier ook die optie te krijgen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Disney is gewoon Amerikaans anders
sterf eens met je gezeikquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, maar de makers niet. Als de Japanse versie Japanse stemmen heeft, horen we hier ook die optie te krijgen.
Gameplay, gaarne!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:46 schreef S95Sedan het volgende:
Man, geef gewoon FF7 beelden in plaats van dit!
Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:46 schreef S95Sedan het volgende:
Man, geef gewoon FF7 beelden in plaats van dit!
Vind ik ook onzin.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
sterf eens met je gezeik
je hebt je presentatie al in het japans
Dat is niet best dan....quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:46 schreef Vlaggenroof het volgende:
Dit waren de beste minuten van mijn leven
Het lijkt er op.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
Maar geen hd remake ? 😢 en nog steeds geen launch window?
wat was er mis mee?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik heb die hele Hitman collectie maar nog nooit 1 game meer dan een uur gespeeld
Ah, geen politie in dat level dus.... tenzij je te hard fietst...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:56 schreef Qunix het volgende:
Hitman in Amsterdam - Amstel Hotel... Dat zag ik mooi even!
Niks mis mee, wil ze nog steeds spelen. Maar ik ben te perfectionistisch en ik wil alles stealth doen en dat frustreert nogal snelquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat was er mis mee?
zelf ook nooit gespeeld maar dit ziet er erg tof uit
Of te laat in de tram stapt en je pistool vast komt te zitten. justhitmanproblemsquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah, geen politie in dat level dus.... tenzij je te hard fietst...
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:58 schreef Stranger het volgende:
Ja, deze komt ook wel op mijn lijstje. Nog nooit een Hitman gespeeld, maar weet eigenlijk nooit waarom.
[ afbeelding ]
Als je van stealth houdt dan is er geen vettere game dan Hitman. Zoveel vrijheid, creativiteit, humor.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:58 schreef Stranger het volgende:
Ja, deze komt ook wel op mijn lijstje. Nog nooit een Hitman gespeeld, maar weet eigenlijk nooit waarom.
[ afbeelding ]
Absolution is een uitzonderingquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:59 schreef Devz het volgende:
[..]
Als je van stealth houdt dan is er geen vettere game dan Hitman. Zoveel vrijheid, creativiteit, humor.
Dan moet je Dishonored ook eens checken.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:59 schreef Devz het volgende:
[..]
Als je van stealth houdt dan is er geen vettere game dan Hitman. Zoveel vrijheid, creativiteit, humor.
Is best aardig, maar kan niet tippen aan Hitman. Ben wel erg benieuwd naar Dishonored 2, trailer zag er leuk uit.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan moet je Dishonored ook eens checken.
Euh, die must buys die gaan niet doorquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:03 schreef Qunix het volgende:
Mijn lijstje:
Must buy:
- Final Fantasy 7 remake mits PS3
- Super Mario Maker 3DS
Misschien:
- Sea Of Thieves Windows 10
- Doom 4 Windows 10
- Cupheads mits Windows 10 of PS3.
Mario maker komt uit voor de 3DS.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Euh, die must buys die gaan niet door
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:08 schreef Stranger het volgende:
Ik ben het verhaal nu al kwijt,omdat ik een beetje het idee heb dat mijn moeder het voorleest.
Bron?quote:
Dit is nog steeds een prequel.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
Dat zat toch ook gewoon in de eerste delen?
Geruchtquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik meen dat ergens gelezen te hebben
Niet waar dan!?
Ja? Dus?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
je ziet duidelijk een hand met stylus op dat bord.
Dat hoop ik. Dan heeft SE met Deus Ex en Hitman weer twee sterke stealth-games in handen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:13 schreef TigerXtrm het volgende:
Zolang je nog steeds maar full stealth kan doen. Deus Ex
Die zit ook bij de Wii U...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
je ziet duidelijk een hand met stylus op dat bord.
Tokyo Game Show.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:13 schreef Drankster het volgende:
fuck deze shit, we willen Dragon Quest!
...dude...je ziet een bord met Mario Maker met daaronder een hand met stylus = Mario Maker 3DS confirmed.quote:
SJITTY WALK!!!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:14 schreef videonatic het volgende:
die chinees kan echt kut engels, lijkt wel southpark
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:14 schreef Drankster het volgende:
[..]
...dude...je ziet een bord met Mario Maker met daaronder een hand met stylus = Mario Maker 3DS confirmed.
Concept art ziet er goed uit.quote:
Hij komt na Nintendo he!? Dat is moeilijk om op te volgen, zoveel greatness....quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:17 schreef videonatic het volgende:
Deze man heeft het zo zwaaaaaaar hahahaha
Misschien in Parijs?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:17 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Had deze E3 graag nog wel iets van Rime of The Tomorrow Children willen zien
Ik juist precies andersom. Als je kijkt naar de eindeloze reeks Assassins Creeds, Call of Duties e.d.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de Westerse tak van Square Enix tegenwoordig interessanter dan de Japanse... Als ik daarnaast kijk naar wat Nintendo en Sony hebben laten zien, dan is de gamesindustrie in Japan dood.
RIP
Metal Gear Solid 5? Dark Souls? Bloodborne?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de Westerse tak van Square Enix tegenwoordig interessanter dan de Japanse... Als ik daarnaast kijk naar wat Nintendo en Sony hebben laten zien, dan is de gamesindustrie in Japan dood.
RIP
Tja, mobile is big business in zon strenge cultuurquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
RIP
Ja, zeg ik. RIP.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Metal Gear Solid 5? Dark Souls? Bloodborne?
Ik denk dat de kickstarter om geld in te zamelen voor psychologische hulp voor Roy sneller zal gaan dan die voor Shenmue 3...quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
http://www.twitch.tv/capcomfighters
http://www.twitch.tv/capcomunity
genot
en dit idd.quote:
pc toch nog?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:46 schreef Vault-Boy het volgende:
Ja het is in principe ook afgelopen nu. Nu is alleen nog paar dagen die e3 show, maar daar wordt bijna niks meer nieuws getoond volgens mij.
Op naar volgend jaar
Ik zou Ubi niet zo snel uitsluiten.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:49 schreef Qunix het volgende:
Nailed it!
Bethesda > > > > > > > > Nintendo Championship > Microsoft > > > > Sony > > > > > > > > > > Nintendo > Square Enix > > > > > > > > > > > > > > > > > > > EA
Alleen Ubisoft nog. Doe ik morgen wel.
Kan wel zeggen dat Bethesda de E3 gewonnen heeft.
Wat een E3.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:49 schreef Qunix het volgende:
Nailed it!
Bethesda > > > > > > > > Nintendo Championship > Microsoft > > > > Sony > > > > > > > > > > Nintendo > Square Enix > > > > > > > > > > > > > > > > > > > EA
Er komt eerder een PC versie dan PS4.quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:05 schreef Friday12 het volgende:
Nog steeds niets over de PS4 versie van TR
Ik wil gewoon ff 100% zeker weten wtf ze nou gaan doen...quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er komt eerder een PC versie dan PS4.
Timed exclusive voor Xbox One & 360. Daarna zien we wel weer.quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon ff 100% zeker weten wtf ze nou gaan doen...
Maar is het al confirmed of niet?quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Timed exclusive voor Xbox One & 360. Daarna zien we wel weer.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb het nooit van Sqaure Enix zelf gezien
quote:
Ik had gewoon verwacht dat ze wel iets over de ps4/pc versie zouden zeggenquote:Op woensdag 17 juni 2015 00:21 schreef Dutchguy het volgende:
http://gamerant.com/rise-(...)al-dynamics-explain/
Nou, dat zou je ook niet verwachten met zo'n naam en zo'n ondertitelquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:05 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nou, dat zou je ook niet verwachten met zo'n naam en zo'n ondertitel
quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:05 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nou, dat zou je ook niet verwachten met zo'n naam en zo'n ondertitel
Dat is nou geniaal aan Fallout.quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:12 schreef Cikx het volgende:
Dat nummer ook![]()
Nergens te downloaden en ook niet op Spotify.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:12 schreef Cikx het volgende:
Dat nummer ook![]()
Nergens te downloaden en ook niet op Spotify.
Had hem inderdaad gevonden, maar wil hem graag in mijn spotify playlist en om nou een youtube-to-mp3 converter te gebruiken is ook weer zoiets.quote:
kijk eens op itunes ofzo maar dat zal vast ook wel teveel moeite voor je zijnquote:Op woensdag 17 juni 2015 01:29 schreef Cikx het volgende:
[..]
Had hem inderdaad gevonden, maar wil hem graag in mijn spotify playlist en om nou een youtube-to-mp3 converter te gebruiken is ook weer zoiets.
Muziek kopenquote:Op woensdag 17 juni 2015 01:36 schreef redboyke het volgende:
[..]
kijk eens op itunes ofzo maar dat zal vast ook wel teveel moeite voor je zijn
https://itunes.apple.com/(...)84316491?i=484316522
Wie wil er nou itunes gebruikenquote:Op woensdag 17 juni 2015 01:36 schreef redboyke het volgende:
[..]
kijk eens op itunes ofzo maar dat zal vast ook wel teveel moeite voor je zijn
https://itunes.apple.com/(...)84316491?i=484316522
ik probeerde gewoon mijn medemens te helpen maar blijkbaar was youtube naar mp3 teveel moeite dus ik dacht dat die een apple fan was.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 17 juni 2015 01:47 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik probeerde gewoon mijn medemens te helpen maar blijkbaar was youtube naar mp3 teveel moeite dus ik dacht dat die een apple fan was.
en ja ik betaal voor spotify premium you cheap peasants
Niet te veel moeite, maar de kwaliteit laat te wensen over. Maar ik waardeer het gebaar.quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:47 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik probeerde gewoon mijn medemens te helpen maar blijkbaar was youtube naar mp3 teveel moeite dus ik dacht dat die een apple fan was.
en ja ik betaal voor spotify premium you cheap peasants
Wat is deze?quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:01 schreef SpankmasterC het volgende:
Voor de geïnteresseerden: PC persconferentie begint om 3u, niet 2u
quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:01 schreef SpankmasterC het volgende:
Voor de geïnteresseerden: PC persconferentie begint om 3u, niet 2u
quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:07 schreef TigerXtrm het volgende:
PC Master Race is noot te vroeg en nooit te laat. PC Master Race komt altijd binnen op precies het goede moment
#spannond!!quote:
http://www.twitch.tv/pcgamerquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:01 schreef Yi-Long het volgende:
Op youtube geen stream van de PC presentatie?
Fury Xquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:01 schreef Friday12 het volgende:
Nou we zullen zien. Geen idee wat ze gaan laten zien hier eig.. Nieuwe hardware ofz?
Pc is geen master race... Een master race is dat gewoon alles gebruikt wat het kan en dus niet alleen de pcquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:03 schreef Yi-Long het volgende:
Thanks, YT geeft dus geen fuck om PC master-race...
Ja maar.... PC Master-race!?!?quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Pc is geen master race... Een master race is dat gewoon alles gebruikt wat het kan en dus niet alleen de pc
Waarom zou een Master Race iets interieurs gebruiken?quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Pc is geen master race... Een master race is dat gewoon alles gebruikt wat het kan en dus niet alleen de pc
Peasantquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wow wow WOW wat is deze? Vanuit het niets yo!quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
...
Dan gaat het internet kapot.
Ja echt gewoon uit het niets in de laatste 5 minuten en dan gewoon weer een week niets zeggen. Zie ik Valve wel doenquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze moeten aan het eind HL3 aankondigen. Source 2 voor Dota 2 is al klaar. Laat HL3 maar komen
Dan gaat Twitch kapot.
Sowieso Source 2 want dan komt ook L4D3quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze moeten aan het eind HL3 aankondigen. Source 2 voor Dota 2 is al klaar. Laat HL3 maar komen
Dan gaat Twitch kapot.
quote:
Ze zijn allebei als mod begonnen volgens mijquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:08 schreef TigerXtrm het volgende:
Killing Floor, slap aftreksel van Left 4 Dead
Nee, alleen wat Steam Machines volgens mij.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Gaat Valve überhaupt iets zeggen dan?
Ik dacht hetzelfde maar was te lui om te kijken of L4D eerder bestondquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:08 schreef TigerXtrm het volgende:
Killing Floor, slap aftreksel van Left 4 Dead
Misschien over hun nieuwe controllers etc.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Gaat Valve überhaupt iets zeggen dan?
Dat is voor de console stream kijkers gedaan.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:07 schreef Yi-Long het volgende:
Typisch.... PC Master Race altijd patsen met 4K gaming, en vervolgens de presentatie op Twitch in een brakke resolutie waar mijn SNES zich nog voor zou schamen....
quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat is voor de console stream kijkers gedaan.
Steam Linkquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Misschien over hun nieuwe controllers etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |