Ik ookquote:Op woensdag 17 juni 2015 01:47 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik probeerde gewoon mijn medemens te helpen maar blijkbaar was youtube naar mp3 teveel moeite dus ik dacht dat die een apple fan was.
en ja ik betaal voor spotify premium you cheap peasants
Niet te veel moeite, maar de kwaliteit laat te wensen over. Maar ik waardeer het gebaar.quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:47 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik probeerde gewoon mijn medemens te helpen maar blijkbaar was youtube naar mp3 teveel moeite dus ik dacht dat die een apple fan was.
en ja ik betaal voor spotify premium you cheap peasants
Wat is deze?quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:01 schreef SpankmasterC het volgende:
Voor de geïnteresseerden: PC persconferentie begint om 3u, niet 2u
quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:01 schreef SpankmasterC het volgende:
Voor de geïnteresseerden: PC persconferentie begint om 3u, niet 2u
quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:07 schreef TigerXtrm het volgende:
PC Master Race is noot te vroeg en nooit te laat. PC Master Race komt altijd binnen op precies het goede moment
#spannond!!quote:
http://www.twitch.tv/pcgamerquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:01 schreef Yi-Long het volgende:
Op youtube geen stream van de PC presentatie?
Fury Xquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:01 schreef Friday12 het volgende:
Nou we zullen zien. Geen idee wat ze gaan laten zien hier eig.. Nieuwe hardware ofz?
Pc is geen master race... Een master race is dat gewoon alles gebruikt wat het kan en dus niet alleen de pcquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:03 schreef Yi-Long het volgende:
Thanks, YT geeft dus geen fuck om PC master-race...
Ja maar.... PC Master-race!?!?quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Pc is geen master race... Een master race is dat gewoon alles gebruikt wat het kan en dus niet alleen de pc
Waarom zou een Master Race iets interieurs gebruiken?quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Pc is geen master race... Een master race is dat gewoon alles gebruikt wat het kan en dus niet alleen de pc
Peasantquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wow wow WOW wat is deze? Vanuit het niets yo!quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
...
Dan gaat het internet kapot.
Ja echt gewoon uit het niets in de laatste 5 minuten en dan gewoon weer een week niets zeggen. Zie ik Valve wel doenquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze moeten aan het eind HL3 aankondigen. Source 2 voor Dota 2 is al klaar. Laat HL3 maar komen
Dan gaat Twitch kapot.
Sowieso Source 2 want dan komt ook L4D3quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze moeten aan het eind HL3 aankondigen. Source 2 voor Dota 2 is al klaar. Laat HL3 maar komen
Dan gaat Twitch kapot.
quote:
Ze zijn allebei als mod begonnen volgens mijquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:08 schreef TigerXtrm het volgende:
Killing Floor, slap aftreksel van Left 4 Dead
Nee, alleen wat Steam Machines volgens mij.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Gaat Valve überhaupt iets zeggen dan?
Ik dacht hetzelfde maar was te lui om te kijken of L4D eerder bestondquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:08 schreef TigerXtrm het volgende:
Killing Floor, slap aftreksel van Left 4 Dead
Misschien over hun nieuwe controllers etc.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Gaat Valve überhaupt iets zeggen dan?
Dat is voor de console stream kijkers gedaan.quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:07 schreef Yi-Long het volgende:
Typisch.... PC Master Race altijd patsen met 4K gaming, en vervolgens de presentatie op Twitch in een brakke resolutie waar mijn SNES zich nog voor zou schamen....
quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat is voor de console stream kijkers gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |