Ja, maar de makers niet. Als de Japanse versie Japanse stemmen heeft, horen we hier ook die optie te krijgen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Disney is gewoon Amerikaans anders
sterf eens met je gezeikquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, maar de makers niet. Als de Japanse versie Japanse stemmen heeft, horen we hier ook die optie te krijgen.
Gameplay, gaarne!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:46 schreef S95Sedan het volgende:
Man, geef gewoon FF7 beelden in plaats van dit!
Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:46 schreef S95Sedan het volgende:
Man, geef gewoon FF7 beelden in plaats van dit!
Vind ik ook onzin.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
sterf eens met je gezeik
je hebt je presentatie al in het japans
Dat is niet best dan....quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:46 schreef Vlaggenroof het volgende:
Dit waren de beste minuten van mijn leven
Het lijkt er op.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
Maar geen hd remake ? 😢 en nog steeds geen launch window?
wat was er mis mee?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik heb die hele Hitman collectie maar nog nooit 1 game meer dan een uur gespeeld
Ah, geen politie in dat level dus.... tenzij je te hard fietst...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:56 schreef Qunix het volgende:
Hitman in Amsterdam - Amstel Hotel... Dat zag ik mooi even!
Niks mis mee, wil ze nog steeds spelen. Maar ik ben te perfectionistisch en ik wil alles stealth doen en dat frustreert nogal snelquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat was er mis mee?
zelf ook nooit gespeeld maar dit ziet er erg tof uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |