Via welke lijn heeft Jon drakenbloed?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:50 schreef Zith het volgende:
Ze gaan Jon verbranden en door z'n drakenbloed komt hij weer mooi tevoorschijn. De magische ijsmuur blijkt in stand te worden gehouden door een ice dragon die daaronder ligt (daarom ligt er ook zo veel dragonglass) Jon kan deze lekker besturen en gaat samenwerken of vechten met/tegen dany en haar fire dragons. Zie song of ice and fire.
Speculatie
Ja maar dat past weer in de lijn van het eerdere verhaal. Hij wilde niet bekend staan als degene die altijd wegloopt plus hij had alles al verloren. Dus hij had zoiets: dan ga ik nog maar glorieus in een slag ten onder en neem ik er zoveel mogelijk mee. Ik denk alleen niet dat hij gestorven is.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:01 schreef Tempora het volgende:
[..]
Hij moet ook geweten hebben dat het een zelfmoordmissie was
Z'n vader.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:09 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Via welke lijn heeft Jon drakenbloed?
Je zag meerdere keren duidelijk iemand anders haar hoofd dan dat van Lenaquote:
Jep, maar het is wel een mooi verhaalquote:
Toen ze richting Winterfell marcheerden, hadden ze nog beetje goede hoop. Maar toen de cavallerie kwam, was het duidelijk dat ze ten onder gingen. Maar dan kan je beter alsnog proberen er wat van te maken. En Stannis kon er ook niet tussenuit knijpen, want geen paarden.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:01 schreef Tempora het volgende:
[..]
Hij moet ook geweten hebben dat het een zelfmoordmissie was
Ik was idd zo vrij om de graveyard aan te passen. Ik dacht namelijk dat jij daar geen zin meer in had, en na een heel seizoen verstreken jeukte me handen. Maar ik ben blij dat jij het weer overgenomen hebt. Ik vind het nooit zo fijn om in andermans vormgeving te klooien.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:42 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Graveyard is inderdaad al bijgewerkt en in de OP gezet door Aristoteless, dus hoef ik niet meer te doen.
Dank hiervoor!
Ik had nog even getwijfeld om die wildling moeder ook op te nemen in de graveyard. Ze had wel indruk gemaakt in die korte tijd. Maar een enkele aflevering is toch echt te mager om in deze eregalerij opgenomen te worden imo.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We missen de WW en de coole wildling moeder nog.
Misschien kan je die three eyed raven en de child of the forest ook weglaten, die waren ook maar heel kort in beeld.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:48 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Ik had nog even getwijfeld om die wildling moeder ook op te nemen in de graveyard. Ze had wel indruk gemaakt in die korte tijd. Maar een enkele aflevering is toch echt te mager om in deze eregalerij opgenomen te worden imo.
Die zijn wel wat belangrijker voor het verhaal dan een Wildling-moederquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Misschien kan je die three eyed raven en de child of the forest ook weglaten, die waren ook maar heel kort in beeld.
Laat die trol toch.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:28 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Die zijn wel wat belangrijker voor het verhaal dan een Wildling-moeder
Ze steken hem neer voor de night watch want ze zijn van mening dat Jon een verrader is.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:29 schreef xzaz het volgende:
Nu snap ik nog steeds niet wat ze bedoelden met 'for the night watch'.
Omdat ze van mening zijn dat Jon de verkeerde beslissingen neemt. Dat zijn acties het einde van de watch zullen betekenen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:29 schreef xzaz het volgende:
Jon heeft ze verraden door aan te pappen met de Wildlings hun aartsvijand. Eerst met Ygritte, daarna Mance en tot slot Tormund.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:29 schreef xzaz het volgende:
Omdat ze zichzelf wijs maken dat hun muiterij in het belang is van the night watch. Of zich idd zo proberen in te dekken.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:29 schreef xzaz het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze steken hem neer voor de night watch want ze zijn van mening dat Jon een verrader is.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:32 schreef Knut het volgende:
[..]
Omdat ze van mening zijn dat Jon de verkeerde beslissingen neemt. Dat zijn acties het einde van de watch zullen betekenen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jon heeft ze verraden door aan te pappen met de Wildlings hun aartsvijand. Eerst met Ygritte, daarna Mance en tot slot Tormund.
Maar hij is gekozen als Lord Commander, ze steken hem gewoon midden op het pleintje even dood.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:32 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Omdat ze zichzelf wijs maken dat hun muiterij in het belang is van the night watch. Of zich idd zo proberen in te dekken.
Ja, en die verkiezing ging tussen hem en de 'leider' van het groepje neerstekers. Het is muiterij die goedgepraat wordt met 'het is voor de watch'.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:33 schreef xzaz het volgende:
Maar hij is gekozen als Lord Commander, ze steken hem gewoon midden op het pleintje even dood._!
Hij had een nipte meerderheid, ik gok dat de mensen die daar bij betrokken waren niet de mensen waren die op Jon hadden gestemd.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:33 schreef xzaz het volgende:
Maar hij is gekozen als Lord Commander, ze steken hem gewoon midden op het pleintje even dood._!
Het zou karma zijn als die white walkers de volgende dag voor de poorten staan en de gehele nights watch omleggen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:34 schreef Knut het volgende:
[..]
Ja, en die verkiezing ging tussen hem en de 'leider' van het groepje neerstekers. Het is muiterij die goedgepraat wordt met 'het is voor de watch'.
Met Jon als WW aanvoerderquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het zou karma zijn als die white walkers de volgende dag voor de poorten staan en de gehele nights watch omleggen.
Jon Snow is dead!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:47 schreef Joosie200 het volgende:
Met Jon als WW aanvoerderThou shall feel my wrath
trolololloolololquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:50 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het achtergrondverhaal van de White Walkers. Wat drijft ze, waarom doen ze wat ze doen, zijn ze misschien niet evil maar ook maar een mens. Etc!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |