Via welke lijn heeft Jon drakenbloed?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:50 schreef Zith het volgende:
Ze gaan Jon verbranden en door z'n drakenbloed komt hij weer mooi tevoorschijn. De magische ijsmuur blijkt in stand te worden gehouden door een ice dragon die daaronder ligt (daarom ligt er ook zo veel dragonglass) Jon kan deze lekker besturen en gaat samenwerken of vechten met/tegen dany en haar fire dragons. Zie song of ice and fire.
Speculatie
Ja maar dat past weer in de lijn van het eerdere verhaal. Hij wilde niet bekend staan als degene die altijd wegloopt plus hij had alles al verloren. Dus hij had zoiets: dan ga ik nog maar glorieus in een slag ten onder en neem ik er zoveel mogelijk mee. Ik denk alleen niet dat hij gestorven is.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:01 schreef Tempora het volgende:
[..]
Hij moet ook geweten hebben dat het een zelfmoordmissie was
Z'n vader.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:09 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Via welke lijn heeft Jon drakenbloed?
Je zag meerdere keren duidelijk iemand anders haar hoofd dan dat van Lenaquote:
Jep, maar het is wel een mooi verhaalquote:
Toen ze richting Winterfell marcheerden, hadden ze nog beetje goede hoop. Maar toen de cavallerie kwam, was het duidelijk dat ze ten onder gingen. Maar dan kan je beter alsnog proberen er wat van te maken. En Stannis kon er ook niet tussenuit knijpen, want geen paarden.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:01 schreef Tempora het volgende:
[..]
Hij moet ook geweten hebben dat het een zelfmoordmissie was
Ik was idd zo vrij om de graveyard aan te passen. Ik dacht namelijk dat jij daar geen zin meer in had, en na een heel seizoen verstreken jeukte me handen. Maar ik ben blij dat jij het weer overgenomen hebt. Ik vind het nooit zo fijn om in andermans vormgeving te klooien.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:42 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Graveyard is inderdaad al bijgewerkt en in de OP gezet door Aristoteless, dus hoef ik niet meer te doen.
Dank hiervoor!
Ik had nog even getwijfeld om die wildling moeder ook op te nemen in de graveyard. Ze had wel indruk gemaakt in die korte tijd. Maar een enkele aflevering is toch echt te mager om in deze eregalerij opgenomen te worden imo.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We missen de WW en de coole wildling moeder nog.
Misschien kan je die three eyed raven en de child of the forest ook weglaten, die waren ook maar heel kort in beeld.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:48 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Ik had nog even getwijfeld om die wildling moeder ook op te nemen in de graveyard. Ze had wel indruk gemaakt in die korte tijd. Maar een enkele aflevering is toch echt te mager om in deze eregalerij opgenomen te worden imo.
Die zijn wel wat belangrijker voor het verhaal dan een Wildling-moederquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Misschien kan je die three eyed raven en de child of the forest ook weglaten, die waren ook maar heel kort in beeld.
Laat die trol toch.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:28 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Die zijn wel wat belangrijker voor het verhaal dan een Wildling-moeder
Ze steken hem neer voor de night watch want ze zijn van mening dat Jon een verrader is.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:29 schreef xzaz het volgende:
Nu snap ik nog steeds niet wat ze bedoelden met 'for the night watch'.
Omdat ze van mening zijn dat Jon de verkeerde beslissingen neemt. Dat zijn acties het einde van de watch zullen betekenen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:29 schreef xzaz het volgende:
Jon heeft ze verraden door aan te pappen met de Wildlings hun aartsvijand. Eerst met Ygritte, daarna Mance en tot slot Tormund.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:29 schreef xzaz het volgende:
Omdat ze zichzelf wijs maken dat hun muiterij in het belang is van the night watch. Of zich idd zo proberen in te dekken.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:29 schreef xzaz het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze steken hem neer voor de night watch want ze zijn van mening dat Jon een verrader is.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:32 schreef Knut het volgende:
[..]
Omdat ze van mening zijn dat Jon de verkeerde beslissingen neemt. Dat zijn acties het einde van de watch zullen betekenen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jon heeft ze verraden door aan te pappen met de Wildlings hun aartsvijand. Eerst met Ygritte, daarna Mance en tot slot Tormund.
Maar hij is gekozen als Lord Commander, ze steken hem gewoon midden op het pleintje even dood.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:32 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Omdat ze zichzelf wijs maken dat hun muiterij in het belang is van the night watch. Of zich idd zo proberen in te dekken.
Ja, en die verkiezing ging tussen hem en de 'leider' van het groepje neerstekers. Het is muiterij die goedgepraat wordt met 'het is voor de watch'.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:33 schreef xzaz het volgende:
Maar hij is gekozen als Lord Commander, ze steken hem gewoon midden op het pleintje even dood._!
Hij had een nipte meerderheid, ik gok dat de mensen die daar bij betrokken waren niet de mensen waren die op Jon hadden gestemd.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:33 schreef xzaz het volgende:
Maar hij is gekozen als Lord Commander, ze steken hem gewoon midden op het pleintje even dood._!
Het zou karma zijn als die white walkers de volgende dag voor de poorten staan en de gehele nights watch omleggen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:34 schreef Knut het volgende:
[..]
Ja, en die verkiezing ging tussen hem en de 'leider' van het groepje neerstekers. Het is muiterij die goedgepraat wordt met 'het is voor de watch'.
Met Jon als WW aanvoerderquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het zou karma zijn als die white walkers de volgende dag voor de poorten staan en de gehele nights watch omleggen.
Jon Snow is dead!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:47 schreef Joosie200 het volgende:
Met Jon als WW aanvoerderThou shall feel my wrath
trolololloolololquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:50 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het achtergrondverhaal van de White Walkers. Wat drijft ze, waarom doen ze wat ze doen, zijn ze misschien niet evil maar ook maar een mens. Etc!
Gewoon doen hoor, maakt mij niet uit. Ben inderdaad weinig op FOK! geweest het afgelopen jaar. Als er hier nu over de plaatjes geen opmerkingen meer zijn dan laat ik het weer een jaar met rust.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:42 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Ik was idd zo vrij om de graveyard aan te passen. Ik dacht namelijk dat jij daar geen zin meer in had, en na een heel seizoen verstreken jeukte me handen. Maar ik ben blij dat jij het weer overgenomen hebt. Ik vind het nooit zo fijn om in andermans vormgeving te klooien.
Ik heb ook een hekel aan hem maar eigenlijk is ie heel menselijk en zijn gedrag is makkelijk te verklaren. Heeft zich altijd voor de Watch ingezet en gedaan wat hij dacht dat het juiste was, en dan komt er ineens zo'n snotaap zijn shine stealen. Zulke mensen kom ik in het dagelijks leven ook zat tegen. Het is wel een beetje een eikel natuurlijk maar Slynt was natuurlijk een veel grotere drol en een echte coward. Ik ben geen Sam-fan maar toen ie Slynt "schoolde" toen moest ik wel lachen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Allister Thorne is wel echt een van de personages waar ik de grootste haat aan heb.
Kreeg nog het respect van Jon ook al had hij dat niet verdient en steekt dan zijn mes erin
Dan hadden ze gewoon de poort niet open hoeven doen en was deze toestand niet nodig geweest en hadden ze de wildlings ook nog gewoon buiten de deur gehouden. Nee, dit einde is gewoon niet logisch.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:32 schreef Knut het volgende:
[..]
Omdat ze van mening zijn dat Jon de verkeerde beslissingen neemt. Dat zijn acties het einde van de watch zullen betekenen.
Nee serieus ik vraag me af waarom de white walkers zo graag alles kapot makenquote:
Mja, er stonden wel 5000 wildlings voor de poort en ze hebben zelf iets van 100 man.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:02 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Dan hadden ze gewoon de poort niet open hoeven doen en was deze toestand niet nodig geweest en hadden ze de wildlings ook nog gewoon buiten de deur gehouden. Nee, dit einde is gewoon niet logisch.
Moet je vorig seizoen nog een keer bekijken.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja, er stonden wel 5000 wildlings voor de poort en ze hebben zelf iets van 100 man.
De NightKing (leider White Walkers) is volgens mij een vroegere member/commander van de night watch.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:50 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het achtergrondverhaal van de White Walkers. Wat drijft ze, waarom doen ze wat ze doen, zijn ze misschien niet evil maar ook maar een mens. Etc!
Zelfs een Stark als ik het goed begrijpquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:17 schreef DjMark het volgende:
[..]
De NightKing (leider White Walkers) is volgens mij een vroegere member/commander van de night watch.
Zoiets dacht ik.
Oke, het zijn iig geen hersenloze monsters, dat zagen we in Hard Home.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:17 schreef DjMark het volgende:
[..]
De NightKing (leider White Walkers) is volgens mij een vroegere member/commander van de night watch.
Zoiets dacht ik.
Vast ook ooit slachtoffer geweest van muiterij bij the night watch. Komt nu even wraak nemen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:17 schreef DjMark het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik.
De white walkers lijken juist erg ontwikkeld te zijn. Het zijn die zombies die ze kunnen oproepen die nogal hersenloos zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oke, het zijn iig geen hersenloze monsters, dat zagen we in Hard Home.
Dus ik vraag me af wat hun motivatie is om zomaar alles te gaan veroveren ten zuiden van the wall. Want echt veel profijt van de macht zullen ze niet hebben zodra the long winter weer voorbij is moeten ze weer terug anders smelten ze (oid)
ja precies en ik hoop toch zo dat het uiteindelijk geen standaard tolkien verhaal wordt waarin het goed tegen het kwaad vecht en nooit uit de doeken wordt gedaan wat de motivatie is van die white walkers om iedereen het leven zuur te maken.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De white walkers lijken juist erg ontwikkeld te zijn. Het zijn die zombies die ze kunnen oproepen die nogal hersenloos zijn.
Bij Tolkien kun je dat met wat dieper graven natuurlijk ook wel terugvinden. Ik ben geen fantasy expert, maar morgoth zn verhaal wordt uitgebreid verteld en van zn hulpje Sauron ook.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja precies en ik hoop toch zo dat het uiteindelijk geen standaard tolkien verhaal wordt waarin het goed tegen het kwaad vecht en nooit uit de doeken wordt gedaan wat de motivatie is van die white walkers om iedereen het leven zuur te maken.
The Hound en Arya waren een golden combi. Gewoon kei leuk om te zien.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:00 schreef Rabieluh het volgende:
Wat was dit toch een heerlijk bruut geweld, zo rauw.
Dat komt toch echt uit de koker van GRRM, kijk de "Inside the Episode" videos maar.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 07:56 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Qua Stannis is er gewoon karaktermoord gepleegd. Kan niet anders concluderen.
Maar Samwell Tarly en Gilly zitten nu toch niet meer in de North?quote:
Duurt nog wel een tijdje voordat ze Oldtown bereiken.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:27 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maar Samwell Tarly en Gilly zitten nu toch niet meer in de North?
Word gewoon een tijdsprong naar als ze daar aankomenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:31 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Duurt nog wel een tijdje voordat ze Oldtown bereiken.
Misschien de Littlefinger route.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Word gewoon een tijdsprong naar als ze daar aankomen
En little Sam ook mee.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:45 schreef tralalala het volgende:
Sam en Gilly zijn met z'n tweetjes op pad toch?
RIP alvast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |