Het ligt er nog even aan of mijn huidige werkgever ongeveer hetzelfde salaris kan geven als het bedrijf dat mij graag wil hebben. Aangezien ik een aanbieding heb gekregen voor 25% meer dan ik nu krijg.quote:
De Rosa?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het ligt er nog even aan of mijn huidige werkgever ongeveer hetzelfde salaris kan geven als het bedrijf dat mij graag wil hebben. Aangezien ik een aanbieding heb gekregen voor 25% meer dan ik nu krijg.
Ik heb andere frames op het oog, maar op zich zou me dit wel kunnen bevallen ja: http://www.thebikeshop.de(...)50/Products/DEX5PRVNquote:
Het mooiste is al stuurpen en zadelpen van zelfde merk en type is, anders ist geen porum.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:28 schreef Moody het volgende:
Ben op zoek naar een iets kortere stuurpen. Heb nu 12 en wil naar 10.
Had bijna een "standaard" alluminium Richey gekocht, maar zie net een Bontrager carbon stuurpen voor minder
http://www.salden.nl/nl/bontrager-xxx-carbon-stem-175937.html
Gewoon doen toch? Gewicht zal weinig schelen, maar visueel is het wel smullen natuurlijk
als je hem mooi vind gewoon kopen , maar stuur pennen worden op marktplaats bij bosjes verhandeld. dan ben je voor 2 tientjes klaar denk ikquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:28 schreef Moody het volgende:
Ben op zoek naar een iets kortere stuurpen. Heb nu 12 en wil naar 10.
Had bijna een "standaard" alluminium Richey gekocht, maar zie net een Bontrager carbon stuurpen voor minder
http://www.salden.nl/nl/bontrager-xxx-carbon-stem-175937.html
Gewoon doen toch? Gewicht zal weinig schelen, maar visueel is het wel smullen natuurlijk
ja en 7:00am starten gatverdammequote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:18 schreef Oksel het volgende:
Ik ga zondag voor goud.. dan moet ik in 9u tijd 204km met 4850hm fietsen.
Klim 1 is goed te doen, klim 2 heeft de laatste 6km 10% gemiddeld, dat gaat pijn doen. Klim 3 is naar verwachting okay, klim 4 heeft de laatste 3km een vies stijl einde. En dan de finishsstraat, 1km 14% op kasseien.
Feest.
Dat is een serieuze cyclo. Welke? Succes en blaas je niet op!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:18 schreef Oksel het volgende:
Ik ga zondag voor goud.. dan moet ik in 9u tijd 204km met 4850hm fietsen.
Klim 1 is goed te doen, klim 2 heeft de laatste 6km 10% gemiddeld, dat gaat pijn doen. Klim 3 is naar verwachting okay, klim 4 heeft de laatste 3km een vies stijl einde. En dan de finishsstraat, 1km 14% op kasseien.
Feest.
Heb een Trek, beide dus van Bontragerquote:Op zaterdag 20 juni 2015 05:18 schreef Patroon het volgende:
[..]
Het mooiste is al stuurpen en zadelpen van zelfde merk en type is, anders ist geen porum.
gf sportful buzz okie en ik zijn de enigen vd fokploeg die present zijn moet ik me niet verslapen natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 08:59 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat is een serieuze cyclo. Welke? Succes en blaas je niet op!
Das voor jou nog een grotere obstakel dan dat toertochtje. Succes, ik ga de tourist in adam uithangen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 09:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
gf sportful buzz okie en ik zijn de enigen vd fokploeg die present zijn moet ik me niet verslapen natuurlijk.
Oh ja, dat is die cyclo waar een aantal hier zo enthousiast over waren maar een voor een afhaakte.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 09:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
gf sportful buzz okie en ik zijn de enigen vd fokploeg die present zijn moet ik me niet verslapen natuurlijk.
Tof/ Verschil in niveau is ook altijd leuk om te zien bij de crossen. De techniek van sommigen is prachtig.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 08:59 schreef kaasplankje het volgende:
No-p: Er was hier gisteren een duatlon en het parcours ging over onze camping. Hardlopen en mtb op een bergparcours. Ook lopen onverhard. Het zag er wel vet uit.
Is het ook. Google maar eens op elektronicabazaar.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 09:52 schreef foetre het volgende:
Lijkt mij te mooi op waar te zijn.
Bundel garmin edge 1000 260 euro of is de opvolger in aantocht?
Zijn namelijk ook levering problemen voor de edge 1000.
http://elektronicabazaar.(...)th=90&product_id=144
Alle niveaus starten ook samen, dat kan prima dus zie je cracks en beginners voorbij komen komen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 09:35 schreef No-P het volgende:
[..]
Tof/ Verschil in niveau is ook altijd leuk om te zien bij de crossen. De techniek van sommigen is prachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |