Dat kan ik heel goed zelf.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:03 schreef arjan1112 het volgende:
Komen ze je helpen met opstaan douchen en je tanden poetsen?
De moeder van Mani.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Serieus, wie was er misselijk?
[ afbeelding ]
Die met die kuiten. Zijn prakje wordt altijd voorgekauwd voordat hij het op z'n bord krijgt.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Serieus, wie was er misselijk?
[ afbeelding ]
Deze keer kom je er mee weg met twee weken ban, laat het een les voor je zijn.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik de lapo hadzat zeker nog te typen toe hij dicht ging.
quote:Op maandag 15 juni 2015 22:07 schreef timmmmm het volgende:
Ahh, ik hoor het al wel. Ze zijn er niet voor pleziertjes, maar je rukt je zeker wel minstens om de dag op een of alle drie?
Nou, ik kan het hebben dit keer. Aangezien die thee rustgevend isquote:Op maandag 15 juni 2015 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik de lapo hadzat zeker nog te typen toe hij dicht ging.
Je begint er zelf over, doe dat dan gewoon niet.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het niet zo leuk dat jullie iemand die tijdelijk het aardse voor het hemelse heeft verruild pesten.
Moet ik wat anders zoeken om te doen.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze keer kom je er mee weg met twee weken ban, laat het een les voor je zijn.
Ga je me nu vertellen dat ze geen van de drie nog nooit in je vieze rukgedachten opgekomen zijn?quote:
Straks lezen ze mee joh ..quote:Op maandag 15 juni 2015 22:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat ze geen van de drie nog nooit in je vieze rukgedachten opgekomen zijn?
Helemaal niet, ik begon over dat plaatje uit de OP.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je begint er zelf over, doe dat dan gewoon niet.
Nou nou nou nou nou nou nou, dat wens je niemand toequote:Op maandag 15 juni 2015 22:10 schreef Karina het volgende:
Misschien zijn ze wel heel oud tim. Mijn leeftijd bijvoorbeeld
OK ik ging te ver, sorryquote:Op maandag 15 juni 2015 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou nou nou, dat wens je niemand toe
Eentje is 29.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:10 schreef Karina het volgende:
Misschien zijn ze wel heel oud tim. Mijn leeftijd bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |