Ik val er ook voorquote:Op maandag 15 juni 2015 19:08 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik heb geen X1, maar ik ben hyped
Wat ben ik ook gemakkelijk
Is dit je eerste E3?quote:Op maandag 15 juni 2015 19:09 schreef TigerXtrm het volgende:
Tot nu toe zijn Halo en Fallout 4 de enige games geweest met in-game footage
Nope, maar ik zeg het even voor als ze het toch flikkenquote:
Nee, maar het blijft gewoon bagger. Laat gewoon gameplay zien weet je, altijd maar die bullshit beloftesquote:
Is dit je eerste E3?quote:Op maandag 15 juni 2015 19:10 schreef Cikx het volgende:
Al die trailers voor games die niet exclusief zijn.
Er komt nog een stukje Kinect sport games, dans spellen en sing-a-long games.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:09 schreef TigerXtrm het volgende:
Tot nu toe zijn Halo en Fallout 4 de enige games geweest met in-game footage
Niet op de PS4 hoor.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:11 schreef TigerXtrm het volgende:
Ja hoor, downgrade spotted. Lekker bezig Ubisoft
gameplay krijg je komende dagen nog genoeg te zien. Niet echt boeiend nu. Nu is het BAM BAM BAM BAM BAM woohhhhhquote:Op maandag 15 juni 2015 19:10 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nee, maar het blijft gewoon bagger. Laat gewoon gameplay zien weet je, altijd maar die bullshit beloftes
Zit wel strak.quote:
Blijft een Frans.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moeilijk hé zonder een overdreven accent praten?
Top.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:12 schreef Donderjagers het volgende:
http://e3.gamemania.eu/portfolio/microsoft/
[..]
Idd, wtf moet je er meequote:Op maandag 15 juni 2015 19:10 schreef Cikx het volgende:
Al die trailers voor games die niet exclusief zijn.
RACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMEquote:
quote:Op maandag 15 juni 2015 19:13 schreef topdeck het volgende:
[..]
RACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISME
Fransen zijn een ras idd.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:13 schreef topdeck het volgende:
[..]
RACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISMERACISME
Nee niet eerste E3. Is inderdaad altijd zo, maar blijft triest.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:11 schreef gniffie het volgende:
[..]
Is dit je eerste E3?is toch altijd zo
Heb die nog liggenquote:Op maandag 15 juni 2015 19:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
RSV1 + 2 gratis bij Siege, daar zit ook niemand op te wachten
Nah, straks gameplay van the division neem ik aan.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:14 schreef Cikx het volgende:
Zitten ze de hele Ubi pressco al te spoilen?
Is goed man.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2015 19:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Straks krijgen we weer een card game
want bo3quote:Op maandag 15 juni 2015 19:18 schreef Fylax het volgende:
Waarom negeert iedereen mij als ik vraag wanneer BO3 komt
Vorige keer ook en daarvoor ook... Sony dito.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:18 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat lief, MS geeft de indies ook 5 seconden screen time.
Jij hebt hef niet zo op de XONE he?quote:Op maandag 15 juni 2015 19:18 schreef TigerXtrm het volgende:
They started it all op 360. De OG Indie supporters. Maar omdat ze meer kwaliteit eisen is er veel meuk naar PS4 gegaan waardoor het lijkt alsof zij het beter doen.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:18 schreef TigerXtrm het volgende:
Black Ops 3 komt bij de Playstaion persco. Die exclusieve deal met Xbox is afgelopenquote:Op maandag 15 juni 2015 19:18 schreef Fylax het volgende:
Zolang ze niet zitten te bullshitten wel hoor. Alleen ik zie alleen maar bullshit, dus tja.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij hebt hef niet zo op de XONE he?
Omdat jij COD helemaal niet mag spelen. Is 18+.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:18 schreef Fylax het volgende:
En wanneer is de PLaystation perscoquote:Op maandag 15 juni 2015 19:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Black Ops 3 komt bij de Playstaion persco. Die exclusieve deal met Xbox is afgelopen
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 15 juni 2015 19:19 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zolang ze niet zitten te bullshitten wel hoor. Alleen ik zie alleen maar bullshit, dus tja.
Oriquote:Op maandag 15 juni 2015 19:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ah exclusief debuut
Komt vanzelf naar de PS4 dus, op die kleinere spellen/indies kan ik best wachten over het algemeen
Onzin, ik heb de laatste jaren meer Indies gespeeld dan Triple A games, veel Indies zijn gewoon beter.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:20 schreef Confetti het volgende:
Indies zijn echt van die veredelde '90 games. 10 jaar geleden hadden we er niet eens naar omgekeken maar nu maken ze goed misbruik van ons underdog-gevoel.
Heb nergens last vanquote:Op maandag 15 juni 2015 19:21 schreef Vlaggenroof het volgende:
Twitch laggt ontzettend, betheada afgelopen nacht was perfect
De bullshit hier is dat een 'independant' developer niet echt independant meer is als ze een fucking deal sluiten met Microsoft om exclusief op de Xbox uit te brengen, of in ieder geval als eerst. Sony flikt het zelfde geintje met 'indie' studios en het is gewoon lachwekkend om te zien dat die studio's zichzelf nog heel trots independant noemen. Het is de moderne variant van een uitgever wurgcontract uit de jaren 90 en ze trappen er allemaal in.quote:
Jouw mening doet er niet toe.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onzin, ik heb de laatste jaren meer Indies gespeeld dan Triple A games, veel Indies zijn gewoon beter.
Op die fiets. Ik ben het met je eens.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:22 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
De bullshit hier is dat een 'independant' developer niet echt independant meer is als ze een fucking deal sluiten met Microsoft om exclusief op de Xbox uit te brengen, of in ieder geval als eerst. Sony flikt het zelfde geintje met 'indie' studios en het is gewoon lachwekkend om te zien dat die studio's zichzelf nog heel trots independant noemen. Het is de moderne variant van een uitgever wurgcontract uit de jaren 90 en ze trappen er allemaal in.
quote:
Straks komen de Indies van Nintendo. Dan ga je alles ophemelen.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar goed, indies. Klaar nu.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juni 2015 19:25 schreef Yi-Long het volgende:
Jullie houden ook van taart, dus niet zo hypocriet zijn...
Komt ook op PC.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:25 schreef TigerXtrm het volgende:
Kijk dit is een geinig concept. Jammer dat het exclusive is...
Nergens Xbox exclusive gehoordquote:Op maandag 15 juni 2015 19:25 schreef gniffie het volgende:
Dit had ik wel willen spelen op de PS4, hopelijk komt die naar Windows
Nintendo is zelf een indie. Maar nee. Over alle drie de platformen misschien 5 must have indies, de rest is matig tot zwak.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Straks komen de Indies van Nintendo. Dan ga je alles ophemelen.
Doe niet zo gierig en koop een Xbox One.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:25 schreef gniffie het volgende:
Dit had ik wel willen spelen op de PS4, hopelijk komt die naar Windows
Stond onderin iets van exclusief voor Xbox One consolequote:Op maandag 15 juni 2015 19:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Nergens Xbox exclusive gehoord
HAVEMINDSquote:Op maandag 15 juni 2015 19:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Xbox Game Preview -> Early Access van Steam
Exclusive on Xbox One and PC.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:26 schreef gniffie het volgende:
[..]
Stond onderin iets van exclusief voor Xbox One console
Nicequote:Op maandag 15 juni 2015 19:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Exclusive on Xbox One and PC.
Wel een prima functie dat je het eerst gratis kunt proberen.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Early Access is de aids van Steam, dat gaat niet anders zijn op de Xbox.
Ah jammerquote:Op maandag 15 juni 2015 19:26 schreef gniffie het volgende:
[..]
Stond onderin iets van exclusief voor Xbox One console
Populaire spellen voor cheap kopen een jaar van tevoren en dan wachten met spelen.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mijne loopt 3 minuten achter inmiddels.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:28 schreef Cikx het volgende:
Hebben meer mensen er last van dat de MS Twitch stream niet zo soepel loopt?
Ze keken naar de launch van Driveclub, en dachten: DAT WILLEN WIJ OOK!!!quote:Op maandag 15 juni 2015 19:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nergens last van. Keek eerst via Gamekings, toen naar die van xbox zelf gegaan en die loopt prima.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:28 schreef Cikx het volgende:
Hebben meer mensen er last van dat de MS Twitch stream niet zo soepel loopt?
Op Xbox? Op Steam kan je 2 uurtjes spelen en dan kan je niet meer refunden.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel een prima functie dat je het eerst gratis kunt proberen.
Ja, dat melden ze net bij de presentatie.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Op Xbox? Op Steam kan je 2 uurtjes spelen en dan kan je niet meer refunden.
9 van de 10 keer is het spel afgeraffeld. Zit je dan met je Early Access game wat voor de helft is afgemaakt omdat de developer naar een andere game wilt.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:28 schreef gniffie het volgende:
[..]
Populaire spellen voor cheap kopen een jaar van tevoren en dan wachten met spelen.
Hmmm dan zal het aan mijn internet/PC liggen.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nergens last van. Keek eerst via Gamekings, toen naar die van xbox zelf gegaan en die loopt prima.
Overigens kijk ik op mijn PS4.
quote:Op maandag 15 juni 2015 19:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat melden ze net bij de presentatie.
Maar het is natuurlijk ook gewoon hartstikke tof om alles maar half te volgen en dan te zeiken.
Heb je gelijk in maar dat is meer het geval bij ambitieuze spellen zoals DayZ waar geen duidelijke doelen/milestones zijn vastgesteld.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
9 van de 10 keer is het spel afgeraffeld. Zit je dan met je Early Access game wat voor de helft is afgemaakt omdat de developer naar een andere game wilt.
En steam?quote:Op maandag 15 juni 2015 19:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze zeggen het zelfs. Xbox exclusive holliday 2015. Luisteren jongens.
Oké, typisch.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:31 schreef Typisch het volgende:
Tombraider en Uncharted vind ik beide maar niks.
TR beter dan Uncharted.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:31 schreef Typisch het volgende:
Xbox One Exclusive | Holiday 2015. Eerder een release date dan wanneer de exclusiviteit afloopt.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze zeggen het zelfs. Xbox exclusive holliday 2015. Luisteren jongens.
Jij hebt dan ook totaal geen smaak.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:31 schreef Typisch het volgende:
Typisch dit..quote:Op maandag 15 juni 2015 19:31 schreef Typisch het volgende:
Jah, heb het ook over de productie values/camera werkquote:
Mensen die Exclusives goed vindenquote:
Exclusives zijn goed voor de industrie.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mensen die Exclusives goed vinden__!!!!!!
En dan huilen als een game op een andere platform is die jij niet hebt
Ja hoor. Nooit Uncharted of TR 2013 gespeeld?quote:Op maandag 15 juni 2015 19:34 schreef koei het volgende:
Zo mooi ook die man met controller voor het scherm. Alsof dit live gameplay is
quote:Op maandag 15 juni 2015 19:34 schreef koei het volgende:
Zo mooi ook die man met controller voor het scherm. Alsof dit live gameplay is
Exclusives zijn goed voor fanboysquote:Op maandag 15 juni 2015 19:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Exclusives zijn goed voor de industrie.
Geen idee, daar ga ik niet mee om.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Exclusives zijn goed voor fanboys
Dan nog speelt hij dit nu niet livequote:Op maandag 15 juni 2015 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja hoor. Nooit Uncharted of TR 2013 gespeeld?
Het begin van Tomb Raider 2013(?) was ook linear, daarna ben je vrijer.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:35 schreef Yi-Long het volgende:
Het is mij allemaal een beetje te lineair.....
Ik dig het wel.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:35 schreef Yi-Long het volgende:
Het is mij allemaal een beetje te lineair.....
Nieuwe Gears?quote:Op maandag 15 juni 2015 19:35 schreef Genesisfan het volgende:
Nog 25 min... Waar gaan ze mee sluiten?
Release date Halo 5.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:35 schreef Genesisfan het volgende:
Oh zo live, ja, dat misschien nietquote:
Gears he.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:35 schreef Genesisfan het volgende:
Is al bekend gemaakt toch?quote:Op maandag 15 juni 2015 19:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Release date Halo 5.
Dan weet ik wanneer ik er eentje aan moet gaan schaffen.
27 oktoberquote:Op maandag 15 juni 2015 19:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Release date Halo 5.
Dan weet ik wanneer ik er eentje aan moet gaan schaffen.
quote:
idd, hoop dat hij nog naar de PC komt.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2015 19:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, XBO niet backwards compatible met Nintendo 64 dus?
Jup prima persconferentie tot nu toequote:Op maandag 15 juni 2015 19:38 schreef Qunix het volgende:
Microsoft heeft de lat best hoog gelegd. Ben benieuwd naar de andere.
Ik ga voor beiden.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:37 schreef Yi-Long het volgende:
Release van Tomb Raider vrijwel gelijk aan die van FallOut 4....
nee dusquote:Op maandag 15 juni 2015 19:37 schreef Verbodsbord het volgende:
Alleen oude shit dus, Beetje geld verdienen zodat ze een fatsoenlijke nieuwe game kunnen maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |