Oriquote:Op maandag 15 juni 2015 19:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ah exclusief debuut
Komt vanzelf naar de PS4 dus, op die kleinere spellen/indies kan ik best wachten over het algemeen
Onzin, ik heb de laatste jaren meer Indies gespeeld dan Triple A games, veel Indies zijn gewoon beter.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:20 schreef Confetti het volgende:
Indies zijn echt van die veredelde '90 games. 10 jaar geleden hadden we er niet eens naar omgekeken maar nu maken ze goed misbruik van ons underdog-gevoel.
Heb nergens last vanquote:Op maandag 15 juni 2015 19:21 schreef Vlaggenroof het volgende:
Twitch laggt ontzettend, betheada afgelopen nacht was perfect
De bullshit hier is dat een 'independant' developer niet echt independant meer is als ze een fucking deal sluiten met Microsoft om exclusief op de Xbox uit te brengen, of in ieder geval als eerst. Sony flikt het zelfde geintje met 'indie' studios en het is gewoon lachwekkend om te zien dat die studio's zichzelf nog heel trots independant noemen. Het is de moderne variant van een uitgever wurgcontract uit de jaren 90 en ze trappen er allemaal in.quote:
Jouw mening doet er niet toe.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onzin, ik heb de laatste jaren meer Indies gespeeld dan Triple A games, veel Indies zijn gewoon beter.
Op die fiets. Ik ben het met je eens.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:22 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
De bullshit hier is dat een 'independant' developer niet echt independant meer is als ze een fucking deal sluiten met Microsoft om exclusief op de Xbox uit te brengen, of in ieder geval als eerst. Sony flikt het zelfde geintje met 'indie' studios en het is gewoon lachwekkend om te zien dat die studio's zichzelf nog heel trots independant noemen. Het is de moderne variant van een uitgever wurgcontract uit de jaren 90 en ze trappen er allemaal in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |