quote:
Dan knijp ik liever in iets andersquote:Op maandag 15 juni 2015 18:33 schreef Rogan het volgende:
[..]
Je mag in je handjes knijpen als je die mag ketsen.
quote:Op maandag 15 juni 2015 18:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dan knijp ik liever in iets anders
Dit dusquote:Op maandag 15 juni 2015 18:36 schreef Rogan het volgende:
Die dude staat daar gewoon maar speelt niks, het is uiteraard een video.
quote:
Wat precies?quote:Op maandag 15 juni 2015 18:36 schreef Rogan het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is echt ongekend slecht.
Ja na Halo 3 is het een beetje een melkkoe geworden naar mijn idee. Weet niet eens wat het verhaal inmiddels doet eigenlijk.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:38 schreef koei het volgende:
Halo... Die serie is toch allang over zijn top heen. Zeker nu het dezelfde donkere massa is geworden als de vele andere alien-shooters.
Daarom YouTube gaming.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:39 schreef Cliffy het volgende:
Wat een bagger kwaliteit die Twitch stream...
quote:Op maandag 15 juni 2015 18:39 schreef Cliffy het volgende:
Wees blij dat het gewoon netjes blijft doorlopen.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:39 schreef Cliffy het volgende:
Werkt prima hier hoor.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:39 schreef Cliffy het volgende:
laggyquote:
219,558 viewers on Twitchquote:Op maandag 15 juni 2015 18:41 schreef TigerXtrm het volgende:
Wel mooi om te zien dat de Bethesda stream gisteren 500k+ kijkers had alleen op Twitch al. MS heeft amper 115k op Twitch![]()
Is een maandag vandaag. Gister was het zondag.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:41 schreef TigerXtrm het volgende:
Wel mooi om te zien dat de Bethesda stream gisteren 500k+ kijkers had alleen op Twitch al. MS heeft amper 115k op Twitch![]()
Haha raap me opquote:Op maandag 15 juni 2015 18:41 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik heb tussendoor geslapen dus het was gisterenquote:Op maandag 15 juni 2015 18:42 schreef gniffie het volgende:
[..]
Is een maandag vandaag. Gister was het zondag.
Huh. Werkt goed bij mij. Op een Spaanse voice over ineens na.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:41 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat de fuck? Ik heb de intro gemist?! Stomme Xbox Live Event Player!!! Argh!
Het is nog geen 10 uur in la geloof ikquote:Op maandag 15 juni 2015 18:43 schreef Cikx het volgende:
Is het nu ook niet 's ochtends in de US? Bethesda was 's avonds daar.
Ik dus ookquote:
Blijkbaar is het dus een kindergame, als wij het leuk vindenquote:Op maandag 15 juni 2015 18:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik dus ook![]()
Maar goed, van mij is bekend dat ik een andere smaak heb
Daar kijk ik op ja. Nu versta ik gelukkig Spaans, maar dit klinkt als een hele luie Mexicaan.quote:
Stewards om het publiek in de gaten te houden!quote:Op maandag 15 juni 2015 18:46 schreef gniffie het volgende:
Waarom zitten die mensen achter hem met de rug naar hem toe
Yupquote:Op maandag 15 juni 2015 18:47 schreef Jimbo het volgende:
we've lisened to you
ps4 zou deze oorlog zo winnen als ze nu dlna en username change aanbieden
Wat is er mis met MEquote:Op maandag 15 juni 2015 18:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dan tonen ze het met Mass Effect
Ik heb net een dikke gedraaid in de lade van mijn 360 en een squirtende hoer besteld die dat ding helemaal onder mag spuiten.quote:
Hij zegt net dat de producenten van de games toestemming moeten geven en dan staat het eropquote:Op maandag 15 juni 2015 18:49 schreef TigerXtrm het volgende:
Grote vraag is: ALLE games? Of maar een bepaalde selectie?
Snoozefest.quote:
die dikke draai ik zo ook maar eensquote:Op maandag 15 juni 2015 18:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb net een dikke gedraaid in de lade van mijn 360 en een squirtende hoer besteld die dat ding helemaal onder mag spuiten.
quote:Op maandag 15 juni 2015 18:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb net een dikke gedraaid in de lade van mijn 360 en een squirtende hoer besteld die dat ding helemaal onder mag spuiten.
Ik geloof je niet.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
kijk op de x one zelf.quote:
Oh. Nou dat wordt nog aankijken of dat goed komt danquote:Op maandag 15 juni 2015 18:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hij zegt net dat de producenten van de games toestemming moeten geven en dan staat het erop
Hem geloofde je net al zonder dat hij ging spelen.quote:
Betrouwbaar persoon.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hem geloofde je net al zonder dat hij ging spelen.
iddquote:Op maandag 15 juni 2015 18:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe controllerDe beste wordt nog beter
Dat doet ie zeker!quote:
PC masterrace jeweetzquote:Op maandag 15 juni 2015 18:53 schreef TigerXtrm het volgende:
Zo mooi gaat het er niet uit zien op de Xbox, dat we dat even duidelijk hebben
Speel dan gewoon niet als je geen dialoog wil voerenquote:
Wordt ook nergens beweerd! Dit is voor Windows 10quote:Op maandag 15 juni 2015 18:53 schreef TigerXtrm het volgende:
Zo mooi gaat het er niet uit zien op de Xbox, dat we dat even duidelijk hebben
jaquote:Op maandag 15 juni 2015 18:53 schreef Isane het volgende:
Dus GTA voor de 360 kan binnenkort in de One?
Dit... Is niet goed voor mensen met een levendige fantasie...quote:Op maandag 15 juni 2015 18:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vraag me af of uitgevers van remakes toestemming geven om de oorspronkelijke xbox 360 game te kunnen spelen...quote:
Kleine kansquote:Op maandag 15 juni 2015 18:57 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
Vraag me af of uitgevers van remakes toestemming geven om de oorspronkelijke xbox 360 game te kunnen spelen...
Daar hebben ze weinig over te zeggenquote:Op maandag 15 juni 2015 18:57 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
Vraag me af of uitgevers van remakes toestemming geven om de oorspronkelijke xbox 360 game te kunnen spelen...
Ze hebben het alleen over de digitale te zeggen volgens mijquote:Op maandag 15 juni 2015 18:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar hebben ze weinig over te zeggen
Zal waarschijnlijk weer gewoon multiplatform worden verwacht ik, dus ook op PS4.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat zou awesome zijn. Zou ik een Xbox aanschaf voor overwegen
Even er uit en terug er in.quote:
Backward compatibility voor alles 360 games. MS heeft net 2e prijs op de E3 gewonnen.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat heb ik tot nu toe gemist bij MS?
Eensquote:Op maandag 15 juni 2015 18:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ja maar misschien moet ik er dan weer een half jaar op wachtenquote:Op maandag 15 juni 2015 18:58 schreef koei het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk weer gewoon multiplatform worden verwacht ik, dus ook op PS4.
Halo 5, Fallout 4 en een nieuwe exclusive.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat heb ik tot nu toe gemist bij MS?
Ja niet. Die komen daar volgend jaar mee.quote:
Inb4 hack die de x360 update hacked naar PCquote:Op maandag 15 juni 2015 18:59 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Backward compatibility voor alles 360 games. MS heeft net 2e prijs op de E3 gewonnen.
Wacht je er nog een extra maandje op, dan is hij gratis. Dat was iig bij de PS4 versiequote:Op maandag 15 juni 2015 18:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ja maar misschien moet ik er dan weer een half jaar op wachten
En Backwards Compatibility en Mods support voor falloutquote:Op maandag 15 juni 2015 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Halo 5, Fallout 4 en een nieuwe exclusive.
laten er met een groep de one kopenquote:
Gast je kan ook gewoon met je DS4 op de pc spelen he? Inputmapper downloaden en bluetootstickquote:Op maandag 15 juni 2015 19:00 schreef Jimbo het volgende:
nice
sowieso de support van xbox voor je pc is killerbeetje naar mn laptop streamen enz
Ja dat was al geroepen.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:00 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
En Backwards Compatibility en Mods support voor fallout
Je wordt op je wenken bediend.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Tijd opvullen.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
EA heeft toch zijn eigen persco, wat doet die gast hier?
Het is PS+, maar dan van EA. Betere games zelfs. EA Acces > PS+quote:Op maandag 15 juni 2015 19:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Dat EA access is ook één grote grap zeg, mijn god
Hij is de xbox one vertegenwoordigerquote:Op maandag 15 juni 2015 19:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
5. Ik ook.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:00 schreef Yi-Long het volgende:
4 mensen zijn enthousiast over Titanfall in EA Access Vault...
E3 is all about elkaar een beetje afzuigen en elkaar een beetje bevredigenquote:Op maandag 15 juni 2015 19:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Helemaal niets mis mee idd.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is PS+, maar dan van EA. Betere games zelfs. EA Acces > PS+
iddquote:Op maandag 15 juni 2015 19:03 schreef Yi-Long het volgende:
Ziet er tof uitLekker kleurrijk en cartoony
Nee, uit het plafond dit keerquote:
En bedanktquote:
quote:Op maandag 15 juni 2015 19:04 schreef Lange_Lans het volgende:
IEDEREEN DIE EEN XONE HEEFT KRIJGT EEN NIEUWE GT.
Meh, weinig speciaals weer. Two brothers en The Long Dark misschien.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2015 19:04 schreef Lange_Lans het volgende:
IEDEREEN DIE EEN XONE HEEFT KRIJGT EEN NIEUWE GT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |