Vraag me af of uitgevers van remakes toestemming geven om de oorspronkelijke xbox 360 game te kunnen spelen...quote:
Kleine kansquote:Op maandag 15 juni 2015 18:57 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
Vraag me af of uitgevers van remakes toestemming geven om de oorspronkelijke xbox 360 game te kunnen spelen...
Daar hebben ze weinig over te zeggenquote:Op maandag 15 juni 2015 18:57 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
Vraag me af of uitgevers van remakes toestemming geven om de oorspronkelijke xbox 360 game te kunnen spelen...
Ze hebben het alleen over de digitale te zeggen volgens mijquote:Op maandag 15 juni 2015 18:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar hebben ze weinig over te zeggen
Zal waarschijnlijk weer gewoon multiplatform worden verwacht ik, dus ook op PS4.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat zou awesome zijn. Zou ik een Xbox aanschaf voor overwegen
Even er uit en terug er in.quote:
Backward compatibility voor alles 360 games. MS heeft net 2e prijs op de E3 gewonnen.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat heb ik tot nu toe gemist bij MS?
Eensquote:Op maandag 15 juni 2015 18:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat zou awesome zijn. Zou ik een Xbox aanschaf voor overwegen
Ja maar misschien moet ik er dan weer een half jaar op wachtenquote:Op maandag 15 juni 2015 18:58 schreef koei het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk weer gewoon multiplatform worden verwacht ik, dus ook op PS4.
Halo 5, Fallout 4 en een nieuwe exclusive.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat heb ik tot nu toe gemist bij MS?
Ja niet. Die komen daar volgend jaar mee.quote:
Inb4 hack die de x360 update hacked naar PCquote:Op maandag 15 juni 2015 18:59 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Backward compatibility voor alles 360 games. MS heeft net 2e prijs op de E3 gewonnen.
Wacht je er nog een extra maandje op, dan is hij gratis. Dat was iig bij de PS4 versiequote:Op maandag 15 juni 2015 18:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ja maar misschien moet ik er dan weer een half jaar op wachten
En Backwards Compatibility en Mods support voor falloutquote:Op maandag 15 juni 2015 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Halo 5, Fallout 4 en een nieuwe exclusive.
laten er met een groep de one kopenquote:
Gast je kan ook gewoon met je DS4 op de pc spelen he? Inputmapper downloaden en bluetootstickquote:Op maandag 15 juni 2015 19:00 schreef Jimbo het volgende:
nice
sowieso de support van xbox voor je pc is killerbeetje naar mn laptop streamen enz
Ja dat was al geroepen.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:00 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
En Backwards Compatibility en Mods support voor fallout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |