Wacht je er nog een extra maandje op, dan is hij gratis. Dat was iig bij de PS4 versiequote:Op maandag 15 juni 2015 18:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ja maar misschien moet ik er dan weer een half jaar op wachten
En Backwards Compatibility en Mods support voor falloutquote:Op maandag 15 juni 2015 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Halo 5, Fallout 4 en een nieuwe exclusive.
laten er met een groep de one kopenquote:
Gast je kan ook gewoon met je DS4 op de pc spelen he? Inputmapper downloaden en bluetootstickquote:Op maandag 15 juni 2015 19:00 schreef Jimbo het volgende:
nice
sowieso de support van xbox voor je pc is killerbeetje naar mn laptop streamen enz
Ja dat was al geroepen.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:00 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
En Backwards Compatibility en Mods support voor fallout
Je wordt op je wenken bediend.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat zou awesome zijn. Zou ik een Xbox aanschaf voor overwegen
Tijd opvullen.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
EA heeft toch zijn eigen persco, wat doet die gast hier?
Het is PS+, maar dan van EA. Betere games zelfs. EA Acces > PS+quote:Op maandag 15 juni 2015 19:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Dat EA access is ook één grote grap zeg, mijn god
Hij is de xbox one vertegenwoordigerquote:Op maandag 15 juni 2015 19:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
5. Ik ook.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:00 schreef Yi-Long het volgende:
4 mensen zijn enthousiast over Titanfall in EA Access Vault...
E3 is all about elkaar een beetje afzuigen en elkaar een beetje bevredigenquote:Op maandag 15 juni 2015 19:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Helemaal niets mis mee idd.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is PS+, maar dan van EA. Betere games zelfs. EA Acces > PS+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |