Alsof je wat beters te doen hebt.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ga toch niet het hele fucking topic lezen...
Kan niet wachten op de badpics.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:53 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik heb Elfmatigerd ook beloofd een uitgebreid reisverslag te doen, dus dat zal ik dan maar eens doen
Ein-de-lijkquote:Op zondag 14 juni 2015 19:53 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik heb Elfmatigerd ook beloofd een uitgebreid reisverslag te doen, dus dat zal ik dan maar eens doen
Heeft ze een aardige infectie zo te zien.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iets wat de moeder van Mani op een bord heeft gescheten.
Chili sin carne. Maak ik ook wel eens.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb ik vandaag gemaakt voor morgen en in de vriezer voor de volgende keer. Wel vega-carne....
Dus nu geen geld meer om op vakantie te gaanquote:Op zondag 14 juni 2015 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb vandaag lekker kampeerspullen gekocht. Helemaal blut nu.
Meeste is al betaald gelukkig.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dus nu geen geld meer om op vakantie te gaan
Dit alles kan nu ook van jullie zijn!quote:
Je printerinkt is op.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit alles kan nu ook van jullie zijn!
[ afbeelding ]
Wat een waslijst aan ingrediënten, dat wordt me te ingewikkeld en te duur.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit alles kan nu ook van jullie zijn!
[ afbeelding ]
Bedankt, ik zal het doorgeven.quote:
Het is wel vegetarisch.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een waslijst aan ingrediënten, dat wordt me te ingewikkeld en te duur.
Dat is wel gezond. Ik had pizza gemaakt vanavond, lekker veel ananas erop gegooid natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
lekker veel ananas erop gegooid natuurlijk.
Fruit moet gewoon koud zijnquote:
Je bent zelf warm en goor.quote:
Ik geloof dit pas echt als je pics maakt.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is wel gezond. Ik had pizza gemaakt vanavond, lekker veel ananas erop gegooid natuurlijk.
Zit allang in mijn buik, zou er nu niet meer zo smakelijk uitzien denk ik.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik geloof dit pas echt als je pics maakt.
Tem.rar. Erg... Ehm.. interessant.quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 14 juni 2015 21:12 schreef Fokker89 het volgende:
Oh Tem, volgens LTDKV hoor jij hier niet te komen.
Donkerblauwen horen hier niet thuisquote:Op zondag 14 juni 2015 21:12 schreef Fokker89 het volgende:
Doe maar weer zo. Ik weet wel beter, juffie.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tem.rar. Erg... Ehm.. interessant.
Waar haal je dat nou weer vandaan?quote:Op zondag 14 juni 2015 21:12 schreef Fokker89 het volgende:
Ok dan hoef ik eigenlijk geen pics meer nee. Misschien Tem wel.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zit allang in mijn buik, zou er nu niet meer zo smakelijk uitzien denk ik.
Vertel.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Doe maar weer zo. Ik weet wel beter, juffie.
POL en NWS zijn inderdaad wel twee verschillende forums die je niet moet samenvoegen. Totaal andere dynamiek.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat het anders een enorme puinhoop wordt.
FB / Index cleanup suggestietopic
Vlaams, daarom waarschijnlijk.quote:
Ik wou alleen LTDKV een oor aannaaienquote:Op zondag 14 juni 2015 21:19 schreef Tem het volgende:
[..]
POL en NWS zijn inderdaad wel twee verschillende forums die je niet moet samenvoegen. Totaal andere dynamiek.
Althans dat is mijn persoonlijke mening erover.
Weet ik, daarom is een serieus antwoord op je vraag dan ook kut.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wou alleen LTDKV een oor aannaaien
Waar?quote:Op zondag 14 juni 2015 21:27 schreef Specularium het volgende:
Ik heb daar gisteren al iets over gezegd.
Toen had ik ook gelijk.
Nou, gefeliciteerd!quote:Op zondag 14 juni 2015 21:27 schreef Specularium het volgende:
Toen had ik ook gelijk.
Haha jaquote:Op zondag 14 juni 2015 21:27 schreef Specularium het volgende:
Toen had ik ook gelijk.
Ik ga even zoeken.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
2 topics terug toen LTKDV daar ook over begon.
Ik heb geen idee waar je het over hebt en ik wil het ook niet weten.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:48 schreef Tem het volgende:
Specularium had gelijk in die post, maar dat wisten we natuurlijk allemaal al.
LTKDV wilde iets slims zeggen maar dat lukte niet zo goed en toen heb ik hem geholpen.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt en ik wil het ook niet weten.
Die heeft goede pillen opquote:Op zondag 14 juni 2015 22:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind dit een beetje eng
http://www.wtf.nl/social-(...)-maar-supercute.html
Waarom heb jij van die grote letters?quote:Op zondag 14 juni 2015 22:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe spreek je dit uit? Spe-kwal-rium?
Jij bent wel extra pittig uit de zandbak teruggekomen he?quote:Op zondag 14 juni 2015 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom heb jij van die grote manboobs?
quote:Op zondag 14 juni 2015 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom heb jij van die grote manboobs?
Zand in den pisbuis.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent wel extra pittig uit de zandbak teruggekomen he?
Kan ik me niks van herinneren.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV wilde iets slims zeggen maar dat lukte niet zo goed en toen heb ik hem geholpen.
Want zo ben ik gewoon, vraag maar aan Marianne.
Was ie ook een tent aan het opzetten?quote:Op zondag 14 juni 2015 22:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou ik ben weer thuis. Een vlotte man in de metro was erg geïnteresseerd in mijn kampeerspullen net.
quote:Op zondag 14 juni 2015 22:45 schreef Tem het volgende:
KLB / [PAINT] De nieuwe FOK! policy
Wat een baas.
Voortent.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was ie ook een tent aan het opzetten?
Toch nog een 7?quote:Op zondag 14 juni 2015 22:52 schreef timmmmm het volgende:
Maar jongens, jullie vroegen je af hoe mijn verkansie was.
Het was dolle pret. Gegeten, gedronken, het zwembad onveilig gemaakt (hoe groter het bad hoe groter de pret, zo blijkt maar weer). Ook een keer gesnorkeld maar dat is niet echt aan mij besteedt. Ik hou niet van zout water en ik hou niet van zand dus het strand is niet echt mijn ding.
Niet alleen niks lopen doen, is ook genoeg te zien in Tunesië. Carthago, zoutvlakten, de Sahara, van die rare rotshuisjes onder de grond, Tunis (ja, ja, niet opgeblazen of neergeschoten in Bardo), een nepcoloseum gezien (waar Gladiator opgenomen is) en als klap op de vuurpijl naar de set van Star Wars geweest. Er is dus in Tunesië een stad die Tatooine heet waar vlak in de buurt een deel van de films geschoten zijn #awesome.
Maar het is niet allemaal dolle pret in Tunesië. Het is ook wel echt gewoon een pauperland. Over de halve stad rook het naar riool, je kan nergens fatsoenlijk eten en het irritantste is nog wel dat je nauwelijks 2 meter kan lopen voor je alweer lastig gevallen wordt door de volgende vieze stinkaap die je iets wil verkopen. Agressieve verkoopstijl houden ze er toch altijd op na in die zandlanden. Al met al zou ik deze vakantie een 7/10 geven.
Met wie was je daar?quote:Op zondag 14 juni 2015 22:52 schreef timmmmm het volgende:
Het was dolle pret. Gegeten, gedronken, het zwembad onveilig gemaakt (hoe groter het bad hoe groter de pret, zo blijkt maar weer). Ook een keer gesnorkeld maar dat is niet echt aan mij besteedt. Ik hou niet van zout water en ik hou niet van zand dus het strand is niet echt mijn ding.
Niet alleen niks lopen doen, is ook genoeg te zien in Tunesië. Carthago, zoutvlakten, de Sahara, van die rare rotshuisjes onder de grond, Tunis (ja, ja, niet opgeblazen of neergeschoten in Bardo), een nepcoloseum gezien (waar Gladiator opgenomen is) en als klap op de vuurpijl naar de set van Star Wars geweest. Er is dus in Tunesië een stad die Tatooine heet waar vlak in de buurt een deel van de films geschoten zijn #awesome.
Maar het is niet allemaal dolle pret in Tunesië. Het is ook wel echt gewoon een pauperland. Over de halve stad rook het naar riool, je kan nergens fatsoenlijk eten en het irritantste is nog wel dat je nauwelijks 2 meter kan lopen voor je alweer lastig gevallen wordt door de volgende vieze stinkaap die je iets wil verkopen. Agressieve verkoopstijl houden ze er toch altijd op na in die zandlanden. Al met al zou ik deze vakantie een 7/10 geven.
Ja joh. Veel cultuur, mooie omgeving, goed hotel. Alleen kutvolk en viezigheid buiten de toeristische trekpleisters.quote:
Weet niet, maar hij wilde mijn rode matje wel proberen.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was ie ook een tent aan het opzetten?
Bedankt voor dit reisverslagquote:Op zondag 14 juni 2015 22:52 schreef timmmmm het volgende:
Volgende keer weer gewoon naar Blanes dus?quote:Op zondag 14 juni 2015 22:52 schreef timmmmm het volgende:
Oke dan ga ik er voorlopig niet naartoe.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja joh. Veel cultuur, mooie omgeving, goed hotel. Alleen kutvolk en viezigheid buiten de toeristische trekpleisters.
Nou oke, een 6.5 dan, want het is wel echt ontzettend kut dat je nergens echt lekker kan eten
Ik was voor vandaag van plan een Snavelaartje te doen, lekker niks FP-en. Morgen is mijn vakantie weer voorbij, zo ook de FP-vakantie.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoop trouwens niet dat je dat verslag op de FP gaat zetten, staan nogal wat fouten in.
Over 57 minuten is het morgen.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik was voor vandaag van plan een Snavelaartje te doen, lekker niks FP-en. Morgen is mijn vakantie weer voorbij, zo ook de FP-vakantie.
quote:Op zondag 14 juni 2015 23:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik was voor vandaag van plan een Snavelaartje te doen, lekker niks FP-en. Morgen is mijn vakantie weer voorbij, zo ook de FP-vakantie.
De vrouwen zaten allemaal binnen, schreef hij toch? Hij heeft alleen koffie- en theedrinkende mannen gezien.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:01 schreef Mani89 het volgende:
Krijgen we nog pics timmmmmm? En heb je nog een leuke vrouw ontmoet daar? Of een man?
Heeft ie er wel 45 euro voor betaald?quote:Op zondag 14 juni 2015 22:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet niet, maar hij wilde mijn rode matje wel proberen.
Er was wel een leuke Duitse schone, maar Duitse dames zijn toch niet helemaal mijn ding. Gelukkig heb ik thuis genoeg liefde.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:01 schreef Mani89 het volgende:
Krijgen we nog pics timmmmmm? En heb je nog een leuke vrouw ontmoet daar? Of een man?
Potje pindakaas en de hond van Johannes.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er was wel een leuke Duitse schone, maar Duitse dames zijn toch niet helemaal mijn ding. Gelukkig heb ik thuis genoeg liefde.
Alleen trouwen?quote:Op zondag 14 juni 2015 23:04 schreef timmmmm het volgende:
Als je een eenzame blonde blanke vrouw bent is Afrika wel echt the place to be. Binnen 5 minuten heb je 3 mannen om je heen die met je willen trouwen.
Mocht hij willen.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft ie er wel 45 euro voor betaald?
Die denken dat wanneer je een blonde vrouw neukt je aids verdwijnt.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:04 schreef timmmmm het volgende:
Als je een eenzame blonde blanke vrouw bent is Afrika wel echt the place to be. Binnen 5 minuten heb je 3 mannen om je heen die met je willen trouwen.
Heb ik eens een mooie film over gezien, eenzame middle-aged women die naar Afrikaanse landen reizen voor het sekstoerisme.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:04 schreef timmmmm het volgende:
Als ik daar info over wil, praat ik gewoon met Corriequote:Op zondag 14 juni 2015 23:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb ik eens een mooie film over gezien, eenzame middle-aged women die naar Afrikaanse landen reizen voor het sekstoerisme.
Welke?quote:Op zondag 14 juni 2015 23:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik kijk nu naar een Japanse film over een leraar die zijn leerlingen zo zat is dat hij ze allemaal doodvermoord in typische prachtige Japanse gore stijl.
OHOHOHOHO WAT ERG ZEGquote:Op zondag 14 juni 2015 23:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik daar info over wil, praat ik gewoon met Corrie
klinkt als een film voor Yokiquote:Op zondag 14 juni 2015 23:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik kijk nu naar een Japanse film over een leraar die zijn leerlingen zo zat is dat hij ze allemaal doodvermoord in typische prachtige Japanse gore stijl.
quote:Op zondag 14 juni 2015 23:05 schreef Specularium het volgende:
Ik zit nu een film te kijken via Popcorn time maar de ondertiteling is zo ontzettend beroerd dat ik er maar mee ga stoppen.
Waarom kwellen jullie jezelf zo graag?quote:Op zondag 14 juni 2015 23:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik kijk dat voor mijn lol hoor, anders ga ik die dingen misschien in het echt doen.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Waarom kwellen jullie jezelf zo graag?
Als oranje het nieuwe zwart is, is zwart dan ook het nieuwe oranje?quote:Op zondag 14 juni 2015 23:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga het nieuwe seizoen oranje is het nieuwe zwart kijken
Alex gaat dood in de 2e aflevering. Spoiler.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga het nieuwe seizoen oranje is het nieuwe zwart kijken
Die smilie is een beetje dubbelop he.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als oranje het nieuwe zwart is, is zwart dan ook het nieuwe oranje?
Battle Royalequote:Op zondag 14 juni 2015 23:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat altijd een beetje rare films.
Heb je diarreeremmers?quote:Op zondag 14 juni 2015 23:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Vlucht is om 13:30. En ja ik denk dat ik alles ingepakt heb.
quote:
C’s are the peace-loving conflict-avoiding types. People with even ring and index finger length are well organized and want nothing but to get along with everyone. They are faithful in relationships, tender and caring partners, but beware: C’s have a fiery core that while suppressed in normal day-to-day activities can be dangerous if unleashed. They might be peaceniks, but please, stay on their good side.
http://quiz16.allviralposts.com/finger-length-personality/
Begin je daar nou alweer over? En dan niet een sappige anekdote er bij vertellen.quote:
Er is geen sappige anekdote.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Begin je daar nou alweer over? En dan niet een sappige anekdote er bij vertellen.
Oh jeetje, waar kwam dat door?quote:Op zondag 14 juni 2015 23:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze waren alleen life saving bij mijn voedselvergiftiging
Op je vakantie was dat?quote:Op zondag 14 juni 2015 23:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja weet ik niet meer was of dat of buikgriep. Mijn eerste ooit. Dacht ik dood ging![]()
![]()
quote:
JE BENT OOK NIET DIE DINGEN DIE ZE ALS LAATSTE NOEMEN. IK ZOU NOG EVEN KIJKEN. DEZE UITSLAG LIJKT MIJ NIET WAARSSCHIJNDELIJK.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MAAR IK BEN HELEMAAL NIET AGRESSIEF
En 5 kilo afgevallen, dat is ook lekker natuurlijk.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jeps. En uiteindelijk hebben die wonderpillen mij gered
Je bent ook geen scientist, engineer of soldier. Wel een kruiswoordpuzzelmaster?quote:Op zondag 14 juni 2015 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies. Van 165 naar 160quote:Op zondag 14 juni 2015 23:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En 5 kilo afgevallen, dat is ook lekker natuurlijk.
Dat bedoelen ze op een andere manier.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NEE, BEN IK ALLEMAAL WAARDELOOS INquote:Op zondag 14 juni 2015 23:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je bent ook geen scientist, engineer of soldier. Wel een kruiswoordpuzzelmaster?
Passief-agressief? Zo noemt waaghals mij regelmatig.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat bedoelen ze op een andere manier.
C’s are the peace-loving conflict-avoiding types.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op zondag 14 juni 2015 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
C’s are the peace-loving conflict-avoiding types.Gahahahahah dat bedoel ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amputeer het topje van je ringvinger, dan ben je ook een C.quote:
Ik ben ook een A ja, van Autist.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:46 schreef Specularium het volgende:
A natuurlijk, ben ook erg goed in kruiswoordpuzzles.
quote:
Gahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahquote:and want nothing but to get along with everyone
"aggressive and excellent problem solvers"quote:Op zondag 14 juni 2015 23:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Passief-agressief? Zo noemt waaghals mij regelmatig.
Dat snap ik wel.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Passief-agressief? Zo noemt waaghals mij regelmatig.
Nee, klopt. Sommige mensen wil ik inderdaad geen reet mee te maken hebben.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
[..]
Gahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahah
Oh op die manier, ja zou goed kunnen idd.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
"aggressive and excellent problem solvers"
In die context denk ik meer aan assertief en doorzettend.
Fixed.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, klopt. Meeste mensen wil ik inderdaad geen reet mee te maken hebben.
Op welke manier dan?quote:Op zondag 14 juni 2015 23:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat bedoelen ze op een andere manier.
Ja dat zal wel.quote:
Uhh jaquote:Op zondag 14 juni 2015 23:52 schreef Tem het volgende:
Gelukkig is Yasmin het toonbeeld van een allemansvriend.
quote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 23:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
"aggressive and excellent problem solvers"
In die context denk ik meer aan assertief en doorzettend.
Ik ben heel goed in problemen groter maken dan dat ze zijnquote:
Ik heb geen idee wat dat is.quote:
Dat is nog niet helemaal duidelijk, gaan ze me nog uitleggen denk ik.quote:
Of je Aids hebt.quote:
Dat leer je nog wel af.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in problemen groter maken dan dat ze zijn
Morgen als Peunderd weg is gelijk weer vals doen enzo.quote:Op maandag 15 juni 2015 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje geforceerd, deze allemansvriendelijkheid.
Je hebt gelijk, ik weet het allemaal niet meer met die nieuwe DSM stijl en afkortingen.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Autisme Spectrum Stoornis.
Als je het over details hebt.
In die laatste DSM is alles op een grote hoop gegooid omdat ze het zelf ook niet meer snapten.quote:Op maandag 15 juni 2015 00:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik weet het allemaal niet meer met die nieuwe DSM stijl en afkortingen.
Ik kreeg mijn stempel in 2009, toen hadden ze het nog niet over ASS.
Neuh denk het niet, ben vrij goed in dingen voor mezelf te verklotenquote:
Wacht maar tot je 30+ bent.quote:Op maandag 15 juni 2015 00:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh denk het niet, ben vrij goed in dingen voor mezelf te verkloten. Daartegenover staat wel dat ik ook de instelling heb van 'alles komt altijd goed'.
quote:Op maandag 15 juni 2015 00:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh denk het niet, ben vrij goed in dingen voor mezelf te verkloten.
Picsquote:Op maandag 15 juni 2015 00:05 schreef Mani89 het volgende:
Over asses gesproken, die van mij is echt superstrak zag ik laatst in de spiegel. Daar ben ik wel tevreden over.
Ik zal het in overweging nemen.quote:
Wordt dan opeens alles kut?quote:
Maar wat veranderd dat aan mijn twee levensmotto's?quote:Op maandag 15 juni 2015 00:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, dan wordt je automagisch wijzer en rustiger/rationeler.
Goed zo Yoki, houdt dat vol!quote:Op maandag 15 juni 2015 00:13 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken want ik moet wel mijn nieuwe gezonde levenstijl in stand houden.
Tot morgen, lieve mensen.
Ohw...quote:Op maandag 15 juni 2015 00:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Trustenquote:Op maandag 15 juni 2015 00:13 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken want ik moet wel mijn nieuwe gezonde levenstijl in stand houden.
Tot morgen, lieve mensen.
quote:Op maandag 15 juni 2015 00:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juni 2015 00:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat veranderd dat aan mijn twee levensmotto's?
Ik zit hier te huilen.quote:
Het is allemaal erg pezig, dat krijg je van dat fietsen.quote:
Wordt je daar gek van ja? Weet niet wat er zo storendt aan is.quote:
Ik zie dat ik alweer veel te lang wakker ben, doeiquote:
Had dan een plaatje van een huilende Antoine genomen. Dan was het grapje tenminste een beetje geslaagd.quote:Op maandag 15 juni 2015 01:57 schreef Specularium het volgende:
Ben ik voor de verandering nog minder grappig dan Eftelering.
NWS / 'Rokers straks ook van terras geweerd'quote:Op maandag 15 juni 2015 07:45 schreef arjan1112 het volgende:
11letterig...... de laatste pvda stemmer van Nederland... in 2072 ofzo ben jij de enige die nog op de stalen kaders van het socialistisch reveil stemt
Mooi nieuws om de dag mee te beginnen.quote:Op maandag 15 juni 2015 09:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / 'Rokers straks ook van terras geweerd'
Eindelijk.quote:Op maandag 15 juni 2015 09:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb ik een goeie reactie geplaatst ?quote:Op maandag 15 juni 2015 09:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan zeker klagen over de slechte luchtkwaliteit veroorzaakt door zyklon bquote:Op maandag 15 juni 2015 09:01 schreef Specularium het volgende:
Clean Air Nederland wil elke roker het liefst in concentratiekampen stoppen.
Ik zie het ja. Waar een naar mannetjequote:Op maandag 15 juni 2015 10:02 schreef LTVDK het volgende:
Mani is al de Kristallnacht tegen rokers aan het opzetten.
Alleen omdat -ie beaamt wat de deskundigen ook zeggen?quote:Op maandag 15 juni 2015 10:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Waar een naar mannetje
Ja.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alleen omdat -ie beaamt wat de deskundigen ook zeggen?
Nee hierom:quote:Op maandag 15 juni 2015 10:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alleen omdat -ie beaamt wat de deskundigen ook zeggen?
quote:Op maandag 15 juni 2015 10:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er is ook geen ontkomen meer aan, wij hebben de politiek aan onze zijde. Roken zal verboden worden en elke sigaret in Nederland zal worden vernietigd.
En geen flauwekulletjes!quote:Op maandag 15 juni 2015 10:08 schreef arjan1112 het volgende:
Geloof je het zelf? Als iemand aan mij vraagt of ik niet wil roken, dan steek ik er expres 3 tegelijk op en als die dan nog zeikt ga ik hem bekogelen met blikjes bier
Oh serieus. Waar moest je overstappen?quote:Op maandag 15 juni 2015 11:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het begint wel lekker, vertraging van 3 uur waardoor ik mijn aansluiting mis
Balen zeg.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het begint wel lekker, vertraging van 3 uur waardoor ik mijn aansluiting mis
quote:Op maandag 15 juni 2015 11:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen Penage joh, paardensnikkel.
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatiequote:Op maandag 15 juni 2015 11:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen Penage joh, paardensnikkel.
Dit is de meest geciteerde topictitel ooit, nu al.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Maar in het echt ga je gewoon ergens anders zitten natuurlijk.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:24 schreef Mani89 het volgende:
Als ik mensen zie roken krijg ik gewoon een waas voor mijn ogen, dan heb ik mijzelf niet meer in de hand. Dan moet iemand mij echt gewoon tegenhouden.
Er schijnen ook mensen te zijn met dat soort walgelijke profielafbeeldingen.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:24 schreef Mani89 het volgende:
Als ik mensen zie roken krijg ik gewoon een waas voor mijn ogen, dan heb ik mijzelf niet meer in de hand. Dan moet iemand mij echt gewoon tegenhouden.
Wollah billeh.quote:
Gelukkig was jij er de vorige keer bij in dat café, anders was het echt uit de bocht geëscaleerd.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er schijnen ook mensen te zijn met dat soort walgelijke profielafbeeldingen.
Ik weet niet meer precies naar welk rokerscafé ik je ooit heb meegenomen. Ik begin vergeetachtig te worden op mijn oude dag.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig was jij er de vorige keer bij in dat café, anders was het echt uit de bocht geëscaleerd.
quote:Op maandag 15 juni 2015 11:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Haha, ja.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er was geen sprake van een comeback, domme posts krijgen domme replies.
Guangfuckingzou, China.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh serieus. Waar moest je overstappen?
Heb je wel de tijd om daar even gefrituurde hond te etenquote:
De vertraging is in Schipholquote:Op maandag 15 juni 2015 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je wel de tijd om daar even gefrituurde hond te eten.
Ja maar je mist daar toch je aansluiting koekenbakker. Dan heb je daar toch tijd overquote:
Hij bedoelde Guangzou denk ik.quote:
Jaquote:Op maandag 15 juni 2015 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar je mist daar toch je aansluiting koekenbakker. Dan heb je daar toch tijd over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |