Alsof je wat beters te doen hebt.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ga toch niet het hele fucking topic lezen...
Kan niet wachten op de badpics.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:53 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik heb Elfmatigerd ook beloofd een uitgebreid reisverslag te doen, dus dat zal ik dan maar eens doen
Ein-de-lijkquote:Op zondag 14 juni 2015 19:53 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik heb Elfmatigerd ook beloofd een uitgebreid reisverslag te doen, dus dat zal ik dan maar eens doen
Heeft ze een aardige infectie zo te zien.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iets wat de moeder van Mani op een bord heeft gescheten.
Chili sin carne. Maak ik ook wel eens.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb ik vandaag gemaakt voor morgen en in de vriezer voor de volgende keer. Wel vega-carne....
Dus nu geen geld meer om op vakantie te gaanquote:Op zondag 14 juni 2015 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb vandaag lekker kampeerspullen gekocht. Helemaal blut nu.
Meeste is al betaald gelukkig.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dus nu geen geld meer om op vakantie te gaan
Dit alles kan nu ook van jullie zijn!quote:
Je printerinkt is op.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit alles kan nu ook van jullie zijn!
[ afbeelding ]
Wat een waslijst aan ingrediënten, dat wordt me te ingewikkeld en te duur.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit alles kan nu ook van jullie zijn!
[ afbeelding ]
Bedankt, ik zal het doorgeven.quote:
Het is wel vegetarisch.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een waslijst aan ingrediënten, dat wordt me te ingewikkeld en te duur.
Dat is wel gezond. Ik had pizza gemaakt vanavond, lekker veel ananas erop gegooid natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
lekker veel ananas erop gegooid natuurlijk.
Fruit moet gewoon koud zijnquote:
Je bent zelf warm en goor.quote:
Ik geloof dit pas echt als je pics maakt.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is wel gezond. Ik had pizza gemaakt vanavond, lekker veel ananas erop gegooid natuurlijk.
Zit allang in mijn buik, zou er nu niet meer zo smakelijk uitzien denk ik.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik geloof dit pas echt als je pics maakt.
Tem.rar. Erg... Ehm.. interessant.quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 14 juni 2015 21:12 schreef Fokker89 het volgende:
Oh Tem, volgens LTDKV hoor jij hier niet te komen.
Donkerblauwen horen hier niet thuisquote:Op zondag 14 juni 2015 21:12 schreef Fokker89 het volgende:
Oh Tem, volgens LTDKV hoor jij hier niet te komen.
Doe maar weer zo. Ik weet wel beter, juffie.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tem.rar. Erg... Ehm.. interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |