Alsof je wat beters te doen hebt.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ga toch niet het hele fucking topic lezen...
Kan niet wachten op de badpics.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:53 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik heb Elfmatigerd ook beloofd een uitgebreid reisverslag te doen, dus dat zal ik dan maar eens doen
Ein-de-lijkquote:Op zondag 14 juni 2015 19:53 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik heb Elfmatigerd ook beloofd een uitgebreid reisverslag te doen, dus dat zal ik dan maar eens doen
Heeft ze een aardige infectie zo te zien.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iets wat de moeder van Mani op een bord heeft gescheten.
Chili sin carne. Maak ik ook wel eens.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb ik vandaag gemaakt voor morgen en in de vriezer voor de volgende keer. Wel vega-carne....
Dus nu geen geld meer om op vakantie te gaanquote:Op zondag 14 juni 2015 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb vandaag lekker kampeerspullen gekocht. Helemaal blut nu.
Meeste is al betaald gelukkig.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dus nu geen geld meer om op vakantie te gaan
Dit alles kan nu ook van jullie zijn!quote:
Je printerinkt is op.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit alles kan nu ook van jullie zijn!
[ afbeelding ]
Wat een waslijst aan ingrediënten, dat wordt me te ingewikkeld en te duur.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit alles kan nu ook van jullie zijn!
[ afbeelding ]
Bedankt, ik zal het doorgeven.quote:
Het is wel vegetarisch.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een waslijst aan ingrediënten, dat wordt me te ingewikkeld en te duur.
Dat is wel gezond. Ik had pizza gemaakt vanavond, lekker veel ananas erop gegooid natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
lekker veel ananas erop gegooid natuurlijk.
Fruit moet gewoon koud zijnquote:
Je bent zelf warm en goor.quote:
Ik geloof dit pas echt als je pics maakt.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is wel gezond. Ik had pizza gemaakt vanavond, lekker veel ananas erop gegooid natuurlijk.
Zit allang in mijn buik, zou er nu niet meer zo smakelijk uitzien denk ik.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik geloof dit pas echt als je pics maakt.
Tem.rar. Erg... Ehm.. interessant.quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 14 juni 2015 21:12 schreef Fokker89 het volgende:
Oh Tem, volgens LTDKV hoor jij hier niet te komen.
Donkerblauwen horen hier niet thuisquote:Op zondag 14 juni 2015 21:12 schreef Fokker89 het volgende:
Doe maar weer zo. Ik weet wel beter, juffie.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tem.rar. Erg... Ehm.. interessant.
Waar haal je dat nou weer vandaan?quote:Op zondag 14 juni 2015 21:12 schreef Fokker89 het volgende:
Ok dan hoef ik eigenlijk geen pics meer nee. Misschien Tem wel.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zit allang in mijn buik, zou er nu niet meer zo smakelijk uitzien denk ik.
Vertel.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Doe maar weer zo. Ik weet wel beter, juffie.
POL en NWS zijn inderdaad wel twee verschillende forums die je niet moet samenvoegen. Totaal andere dynamiek.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat het anders een enorme puinhoop wordt.
FB / Index cleanup suggestietopic
Vlaams, daarom waarschijnlijk.quote:
Ik wou alleen LTDKV een oor aannaaienquote:Op zondag 14 juni 2015 21:19 schreef Tem het volgende:
[..]
POL en NWS zijn inderdaad wel twee verschillende forums die je niet moet samenvoegen. Totaal andere dynamiek.
Althans dat is mijn persoonlijke mening erover.
Weet ik, daarom is een serieus antwoord op je vraag dan ook kut.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wou alleen LTDKV een oor aannaaien
Waar?quote:Op zondag 14 juni 2015 21:27 schreef Specularium het volgende:
Ik heb daar gisteren al iets over gezegd.
Toen had ik ook gelijk.
Nou, gefeliciteerd!quote:Op zondag 14 juni 2015 21:27 schreef Specularium het volgende:
Toen had ik ook gelijk.
Haha jaquote:Op zondag 14 juni 2015 21:27 schreef Specularium het volgende:
Toen had ik ook gelijk.
Ik ga even zoeken.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
2 topics terug toen LTKDV daar ook over begon.
Ik heb geen idee waar je het over hebt en ik wil het ook niet weten.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:48 schreef Tem het volgende:
Specularium had gelijk in die post, maar dat wisten we natuurlijk allemaal al.
LTKDV wilde iets slims zeggen maar dat lukte niet zo goed en toen heb ik hem geholpen.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt en ik wil het ook niet weten.
Die heeft goede pillen opquote:Op zondag 14 juni 2015 22:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind dit een beetje eng
http://www.wtf.nl/social-(...)-maar-supercute.html
Waarom heb jij van die grote letters?quote:Op zondag 14 juni 2015 22:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe spreek je dit uit? Spe-kwal-rium?
Jij bent wel extra pittig uit de zandbak teruggekomen he?quote:Op zondag 14 juni 2015 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom heb jij van die grote manboobs?
quote:Op zondag 14 juni 2015 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom heb jij van die grote manboobs?
Zand in den pisbuis.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent wel extra pittig uit de zandbak teruggekomen he?
Kan ik me niks van herinneren.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV wilde iets slims zeggen maar dat lukte niet zo goed en toen heb ik hem geholpen.
Want zo ben ik gewoon, vraag maar aan Marianne.
Was ie ook een tent aan het opzetten?quote:Op zondag 14 juni 2015 22:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou ik ben weer thuis. Een vlotte man in de metro was erg geïnteresseerd in mijn kampeerspullen net.
quote:Op zondag 14 juni 2015 22:45 schreef Tem het volgende:
KLB / [PAINT] De nieuwe FOK! policy
Wat een baas.
Voortent.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was ie ook een tent aan het opzetten?
Toch nog een 7?quote:Op zondag 14 juni 2015 22:52 schreef timmmmm het volgende:
Maar jongens, jullie vroegen je af hoe mijn verkansie was.
Het was dolle pret. Gegeten, gedronken, het zwembad onveilig gemaakt (hoe groter het bad hoe groter de pret, zo blijkt maar weer). Ook een keer gesnorkeld maar dat is niet echt aan mij besteedt. Ik hou niet van zout water en ik hou niet van zand dus het strand is niet echt mijn ding.
Niet alleen niks lopen doen, is ook genoeg te zien in Tunesië. Carthago, zoutvlakten, de Sahara, van die rare rotshuisjes onder de grond, Tunis (ja, ja, niet opgeblazen of neergeschoten in Bardo), een nepcoloseum gezien (waar Gladiator opgenomen is) en als klap op de vuurpijl naar de set van Star Wars geweest. Er is dus in Tunesië een stad die Tatooine heet waar vlak in de buurt een deel van de films geschoten zijn #awesome.
Maar het is niet allemaal dolle pret in Tunesië. Het is ook wel echt gewoon een pauperland. Over de halve stad rook het naar riool, je kan nergens fatsoenlijk eten en het irritantste is nog wel dat je nauwelijks 2 meter kan lopen voor je alweer lastig gevallen wordt door de volgende vieze stinkaap die je iets wil verkopen. Agressieve verkoopstijl houden ze er toch altijd op na in die zandlanden. Al met al zou ik deze vakantie een 7/10 geven.
Met wie was je daar?quote:Op zondag 14 juni 2015 22:52 schreef timmmmm het volgende:
Maar jongens, jullie vroegen je af hoe mijn verkansie was.
Het was dolle pret. Gegeten, gedronken, het zwembad onveilig gemaakt (hoe groter het bad hoe groter de pret, zo blijkt maar weer). Ook een keer gesnorkeld maar dat is niet echt aan mij besteedt. Ik hou niet van zout water en ik hou niet van zand dus het strand is niet echt mijn ding.
Niet alleen niks lopen doen, is ook genoeg te zien in Tunesië. Carthago, zoutvlakten, de Sahara, van die rare rotshuisjes onder de grond, Tunis (ja, ja, niet opgeblazen of neergeschoten in Bardo), een nepcoloseum gezien (waar Gladiator opgenomen is) en als klap op de vuurpijl naar de set van Star Wars geweest. Er is dus in Tunesië een stad die Tatooine heet waar vlak in de buurt een deel van de films geschoten zijn #awesome.
Maar het is niet allemaal dolle pret in Tunesië. Het is ook wel echt gewoon een pauperland. Over de halve stad rook het naar riool, je kan nergens fatsoenlijk eten en het irritantste is nog wel dat je nauwelijks 2 meter kan lopen voor je alweer lastig gevallen wordt door de volgende vieze stinkaap die je iets wil verkopen. Agressieve verkoopstijl houden ze er toch altijd op na in die zandlanden. Al met al zou ik deze vakantie een 7/10 geven.
Ja joh. Veel cultuur, mooie omgeving, goed hotel. Alleen kutvolk en viezigheid buiten de toeristische trekpleisters.quote:
Weet niet, maar hij wilde mijn rode matje wel proberen.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was ie ook een tent aan het opzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |