Slotklim stelt niet veel voor inderdaad, is enkel 1ste categorie door de lengte en het feit dat het de slotklim isquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:42 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Klim van morgen is niet echt lastig, denk dat Van Garderen dit wel moet kunnen houden.
De batterij was bijna leeg van de Wattagemeterquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat moest Froome nog weer met de auto gaan bespreken op 700 meter van de aankomst?
Kan ook gewoon een offday zijn. In de voorbereiding is dat nog niet zo'n ramp. Gisteren was best prima.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch een veeg teken dat Kelderman op basisniveau er niet aan te pas komt...
Rijdt het hele seizoen al achter de feiten aan natuurlijk. Het zou leuk zijn als hij in de Tour ineens wel goed is, maar er is weinig reden om dat nu aan te nemen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Niet Quintana? Die hebben we nog niet gezien dit jaar.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Topfavoriet voor de Tour wat mij betreft.
Valt erg tegen idd. Verwacht ook niet zo heel veel van 'm eerlijk gezegd in de Tour, ondanks dat het nog wel een week of 3 duurt.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Quintana gaat het de eerste week ook lastig hebben...denk dat Nibali daar net wat beter uit komt.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niet Quintana? Die hebben we nog niet gezien dit jaar.
Maar doen we dat nu op basis van deze Dauphine? Totaal onnodig om dat te denken. Voorbereiding zegt me niets aangezien iedereen een andere voorbereiding heeft. Het hele seizoen valt wat tegen op Catalonië en Waalse Pijl na ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Valt erg tegen idd. Verwacht ook niet zo heel veel van 'm eerlijk gezegd in de Tour, ondanks dat het nog wel een week of 3 duurt.
"Sammy Senches"quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:47 schreef THEFXR het volgende:
dat wijf moet echt kappen met commentaar geven
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het nou niet zo'n spectaculair ogende etappe morgen.
Welke klim is dat?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onderweg wel deze
Dat ziet er best wel geil uit.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onderweg wel deze
O.a. op basis van deze Dauphine ja. Voorbereiding zegt niet alles maar wel wat natuurlijk. Nibali vindt het wel prima zo maar Kelderman had denk zelf ook wel gehoopt dat ie beter en verder was als wat ie nu laat zien.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar doen we dat nu op basis van deze Dauphine? Totaal onnodig om dat te denken. Voorbereiding zegt me niets aangezien iedereen een andere voorbereiding heeft. Het hele seizoen valt wat tegen op Catalonië en Waalse Pijl na ja.
Meintjes eindigde gisteren ook op 36 minuten en vandaag wordt ie 3e.
Ah, ik zie het. Helaas niet als aankomst maar weer zo'n verdomde kutafdalingquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Lacets de Montvernier, ook in de Tour. Dan zit ie zelfs in de finale.
Beetje regen en de Sky-trein gaat ontsporen in de afdaling.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, ik zie het. Helaas niet als aankomst maar weer zo'n verdomde kutafdaling.
Muah, er zijn er wel een paar die aardig kunnen afdalen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Beetje regen en de Sky-trein gaat ontsporen in de afdaling.
Eerder die week ook nog weer de Beloki-afdaling naar Gap.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Beetje regen en de Sky-trein gaat ontsporen in de afdaling.
Ja, 2 van de 9 ongeveer. En ook niet meer dan aardig: oftewel: ze kunnen overeind blijven.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:57 schreef Syntix het volgende:
[..]
Muah, er zijn er wel een paar die aardig kunnen afdalen.
Gisteren was het best prima wat ie liet zien hoor. Alleen vandaag valt het even flink tegen, maar durf daar nog weinig conclusies aan te verbinden.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
O.a. op basis van deze Dauphine ja. Voorbereiding zegt niet alles maar wel wat natuurlijk. Nibali vindt het wel prima zo maar Kelderman had denk zelf ook wel gehoopt dat ie beter en verder was als wat ie nu laat zien.
Dat zijn vaak leukere etappes dan finish bergop, eerst vuurwerk bergop en dan nog vuurwerk bergaf / vlak.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, ik zie het. Helaas niet als aankomst maar weer zo'n verdomde kutafdaling.
Idd. En in het verleden zou de Tour gewoon direct door het dal naar St. Jean de Maurienne zijn gegaan, nu gaan ze die Montvernier nog over.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat zijn vaak leukere etappes dan finish bergop, eerst vuurwerk bergop en dan nog vuurwerk bergaf / vlak.
Staat in het AK nu 23e op ruim 25 minuten.quote:
Want Nederlanders presteren nooit wat?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:19 schreef Waaghals het volgende:
Je kan beter niet te veel op de Nederlanders letten dan is het wielrennen veel leuker
Gewoon naar Wouter Wippert kijkenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:19 schreef Waaghals het volgende:
Je kan beter niet te veel op de Nederlanders letten dan is het wielrennen veel leuker
Telegraafhoofdletters van Raytwitter:raykerckhoffs twitterde op zaterdag 13-06-2015 om 17:21:32NA Mollema ook Kelderman geveld door Rugblessure in Dauphine reageer retweet
Nee joh, we zijn afgelopen 20 jaar overladen met grote zeges.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Want Nederlanders presteren nooit wat?
Wat boeit mij 20 jaar geleden. Het gaat om nu. Polen won tot een paar jaar terug op Jaskula en Piasecki na ook nooit wat en kijk waar die nu staan. Nederland doet het prima in de breedte en regelmatig rolt daar ook een mooie overwinning uit.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee joh, we zijn afgelopen 20 jaar overladen met grote zeges.
Ik zeg alleen dat er dan niet steeds hoeft gezeurd te worden als iemand op 20 minuten eindigt.
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:57 schreef groenen het volgende:
Prestaties van Mollema zijn toch wel bizar slecht. Bij zijn vorige jaar werkgever had hij toch wel een basisniveau waardoor hij nooit echt helemaal werd weggereden.
twitter:bramtankink twitterde op zaterdag 13-06-2015 om 19:23:26Wat een baaldag. In een afdaling rij ik over een hobbel en vliegt mijn bidon uit mijn fiets zo mijn achterwiel in en smak ik tegen asfalt. reageer retweet
#sameninpuinquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:bramtankink twitterde op zaterdag 13-06-2015 om 19:23:26Wat een baaldag. In een afdaling rij ik over een hobbel en vliegt mijn bidon uit mijn fiets zo mijn achterwiel in en smak ik tegen asfalt. reageer retweet
laatquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:50 schreef Reljem het volgende:
Is morgen weer een vroege of latere aankomst?
Bianchiquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)eef_op_fiets___.htmlquote:Na Bauke Mollema is ook Wilco Kelderman in de Dauphiné geveld door een rugblessure. In de tweede rit ging de kopman van Lotto-Jumbo onderuit. Waar hij in eerste instantie dacht nauwelijks blessureleed te hebben opgelopen, moest hij zaterdag constateren dat hij door een blokkade in zijn onderrug nauwelijks kracht op de pedalen kon uitoefenen. Op bijna 23 minuten achter ritwinnaar Chris Froome passeerde hij de finish van de koninginnerit in de Dauphiné.
Kelderman: ,,Waarschijnlijk ben ik door die val enigszins scheef op de fiets gaan zitten. Ik heb de afgelopen dagen meer kracht met mijn linkerbeen uitgeoefend. In de rit naar Villard-de-Lans ging het goed, maar daar voelde ik toch al iets geks aan mijn rug. Ik heb zolang mogelijk proberen vast te klampen. Toen het niet meer ging heb ik het laten lopen. Gelukkig is er een osteopaat mee met de ploeg. Ik zal me vanavond direct laten behandelen.”
Dat heeft niets met Bianchi te maken, maar met de bidonhouders die ze gemonteerd hebben (of evt. de bidons die ze gebruiken. Het kan b.v. dat ze Tacx bidonhouders hebben, maar een bidon van de organisatie hebben gekregen. Als die Elite bidons hebben, die zijn iets dunner, dus kunnen er makkelijk uitstuiteren).quote:
het is zo makkelijk om maar met de meute mee te bitchenquote:Op zondag 14 juni 2015 09:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat heeft niets met Bianchi te maken, maar met de bidonhouders die ze gemonteerd hebben (of evt. de bidons die ze gebruiken. Het kan b.v. dat ze Tacx bidonhouders hebben, maar een bidon van de organisatie hebben gekregen. Als die Elite bidons hebben, die zijn iets dunner, dus kunnen er makkelijk uitstuiteren).
Natuurlijk heeft dit niks met Bianchi te maken en mijn reactie was dan ook niet serieus man, zie ook de smiley naast mijn UI.quote:Op zondag 14 juni 2015 09:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat heeft niets met Bianchi te maken, maar met de bidonhouders die ze gemonteerd hebben (of evt. de bidons die ze gebruiken. Het kan b.v. dat ze Tacx bidonhouders hebben, maar een bidon van de organisatie hebben gekregen. Als die Elite bidons hebben, die zijn iets dunner, dus kunnen er makkelijk uitstuiteren).
*coup.quote:Op zondag 14 juni 2015 13:15 schreef Sked het volgende:
Kelderman in de eerste serieuze kopgroep, helaas kan hij geen coupe zoals Talansky meer plegen
En daarachter weer J. Simon en Lars Boom.quote:Op zondag 14 juni 2015 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gautier en Smukulis in de achtervolging.
Maar die 18 seconden zijn vrij makkelijk terug te pakken, helemaal als de kopgroep het niet haalt en er boni's komen voor Vroemquote:Op zondag 14 juni 2015 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onmogelijk. Daar is deze etappe veel te makkelijk voor.
Gezien het profiel van de etappe zie ik de kopgroep niet snel terugvallen eigenlijk. Dan zal er echt wat moeten gebeuren op de Montvernier imo.quote:Op zondag 14 juni 2015 13:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar die 18 seconden zijn vrij makkelijk terug te pakken, helemaal als de kopgroep het niet haalt en er boni's komen voor Vroem
Sky heeft nog 100km om het gat dicht te rijden.quote:Op zondag 14 juni 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gezien het profiel van de etappe zie ik de kopgroep niet snel terugvallen eigenlijk. Dan zal er echt wat moeten gebeuren op de Montvernier imo.
Mits de kopgroep lang groot kan blijven en die niet weer zo snel uit elkaar valt kunnen ze het makkelijk halen, ja.quote:Op zondag 14 juni 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gezien het profiel van de etappe zie ik de kopgroep niet snel terugvallen eigenlijk. Dan zal er echt wat moeten gebeuren op de Montvernier imo.
En zijn daarmee al begonnen.quote:Op zondag 14 juni 2015 13:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sky heeft nog 100km om het gat dicht te rijden.
De kilometers 3 tot 7 zijn het lastigst. Aankomst is een stuk makkelijker.quote:Op zondag 14 juni 2015 13:56 schreef Syntix het volgende:
Laatste klim is misschien niet heel lastig, maar wel van de 1e categorie. Laatste 2/3 km zijn wel redelijk zwaar en als Sky het tempo al zo hoog houdt dat iedereen het lastig heeft om überhaupt aan te blijven haken geef ik Froome wel een kans op die 18 sec.
Ik zie het. Dan moet Froome daar zijn verschil maken idd.quote:Op zondag 14 juni 2015 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De kilometers 3 tot 7 zijn het lastigst. Aankomst is een stuk makkelijker.
Ook daar moeten ze bezuinigen.quote:Op zondag 14 juni 2015 14:12 schreef Evertjan het volgende:
het is toch belachelijk dat Sporza zowel de Dauphine niet uitzendt en ook helemaal niks doet met de Ronde van Zwitserland!
Anders blijft er niet genoeg budget over voor de Ronde van België!quote:Op zondag 14 juni 2015 14:12 schreef Evertjan het volgende:
het is toch belachelijk dat Sporza zowel de Dauphine niet uitzendt en ook helemaal niks doet met de Ronde van Zwitserland!
dus nu zend niemand de Eneco Tour uit?quote:Op zondag 14 juni 2015 14:14 schreef showtimer het volgende:
Sporza heeft zelfs de Eneco Tour afgestoten
de Limbo's?quote:Op zondag 14 juni 2015 14:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dus nu zend niemand de Eneco Tour uit?
Eurosport zendt het wel uit...althans zolang er geen brommerrijden is.quote:Op zondag 14 juni 2015 14:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dus nu zend niemand de Eneco Tour uit?
Betaalzender gaat niet werken, maar een youtube-stream zou best kunnen. Doen ze bij WK's ook.quote:Op zondag 14 juni 2015 14:19 schreef Evertjan het volgende:
moet de UCI niet eens een betaalzender op de markt brengen met daarop alle wielerwedstrijden live op TV?
UCI gaat die rechten toch niet kopen?quote:Op zondag 14 juni 2015 14:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Betaalzender gaat niet werken, maar een youtube-stream zou best kunnen. Doen ze bij WK's ook.
Klopt, maak daar een denkfout...de rechten van het WK zitten bij de UCI, rechten van andere koersen bij de organisator. Ook de productiekosten zijn niet misselijk...quote:Op zondag 14 juni 2015 14:29 schreef showtimer het volgende:
[..]
UCI gaat die rechten toch niet kopen?
Voor een zender met ook exotische beelden en fatsoenlijk commentaar zou ik best wat willen betalen trouwens.quote:Op zondag 14 juni 2015 14:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Betaalzender gaat niet werken, maar een youtube-stream zou best kunnen. Doen ze bij WK's ook.
Tony gaat dus niet winnen.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, toen faalde ik nog met de TT.
Dat noem ik geen knabbelen meer.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Sky knabbelt er in 1 keer een minuutje van af.
Italiaanse gps kunnen lenen?quote:Op zondag 14 juni 2015 15:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu is het verschil plotseling weer 3:50...was zonet 3:10. GPS heeft blijkbaar dus weer kuren.
Kroon had het over 20%quote:Op zondag 14 juni 2015 15:50 schreef THEFXR het volgende:
hoeveel % vermogenwinst door gebukt adem halen??
Ik hoorde iets van 20%quote:Op zondag 14 juni 2015 15:50 schreef THEFXR het volgende:
hoeveel % vermogenwinst door gebukt adem halen??
Hey Mexquote:Op zondag 14 juni 2015 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerst de Dauphine en dan Zwitserland, topshow.
oiquote:
Nope, ik dacht dat hij gewoon geen mooie techniek hadquote:Op zondag 14 juni 2015 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Sky-kenner Syntix wist vast ook van de ademhalingstactieken van Froome.
Dat is nog steeds zoquote:Op zondag 14 juni 2015 15:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nope, ik dacht dat hij gewoon geen mooie techniek had
hij zit ook als een bladhark op z'n fiets, ongelooflijk ook dat die gozer dus aardig tegen de klok kan rijdenquote:Op zondag 14 juni 2015 15:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nope, ik dacht dat hij gewoon geen mooie techniek had
GPS wordt bepaald door de tijd tussen twee motoren. Afhankelijk van de afstand die de motoren innemen tov het peloton danwel de kopgroep zal gps tijd verschillen. Zuiverder zou zijn om een gps chip in de fietsen te zetten en dan het verschil tussen twee rijders te laten zienquote:Op zondag 14 juni 2015 15:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu is het verschil plotseling weer 3:50...was zonet 3:10. GPS heeft blijkbaar dus weer kuren.
Hij heeft in Kenia geleerd om heel hard weg te fietsen van de wilde dierenquote:Op zondag 14 juni 2015 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hij zit ook als een bladhark op z'n fiets, ongelooflijk ook dat die gozer dus aardig tegen de klok kan rijden
Maar hoe kwam hij aan die obscure ademhalingstactieken? Heeft hij een dagje meegelopen met safaridieren?quote:Op zondag 14 juni 2015 15:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij heeft in Kenia geleerd om heel hard weg te fietsen van de wilde dieren
Karsten leest meequote:Op zondag 14 juni 2015 15:57 schreef Jessica11111 het volgende:
Die ademhalings techniek is wel eens vaker over gesproken Paula Redcliff of hoe ze ook heet (hardloopster) zou het ook doen toen ze nog rende, die had ook een hele rare techniek.
Waarschijnlijk ging hij zo ademhalen tijdens het hyperventileren bij het wegrijden van de cheetahs en werkte het goedquote:Op zondag 14 juni 2015 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar hoe kwam hij aan die obscure ademhalingstactieken? Heeft hij een dagje meegelopen met safaridieren?
Klopt, dan weet je de afstand tussen de rijders...maar het blijft lastig daar een tijd aan te koppelen. Twee km vlak is minder dan twee km bergop.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:55 schreef Coelho het volgende:
[..]
GPS wordt bepaald door de tijd tussen twee motoren. Afhankelijk van de afstand die de motoren innemen tov het peloton danwel de kopgroep zal gps tijd verschillen. Zuiverder zou zijn om een gps chip in de fietsen te zetten en dan het verschil tussen twee rijders te laten zien
Microdosing via een pinnetje in de kin.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:58 schreef THEFXR het volgende:
lol, een link naar ferrari, no way dat het een techniek is, ferrari is van de spuitjes
Voor je het weet komen ze gewoon bij de helft van de koersen niet meer opdagenquote:Op zondag 14 juni 2015 16:03 schreef OProg het volgende:
Sky bazen. Geven ook geen fuck om de persconferentie.
Kroontje vergeet even wie er de uren voor de uitzending op kop heeft gereden.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:01 schreef THEFXR het volgende:
een virus bij skye? krijgt flash backs naar PDM
het lijkt gewoon of Kroon maar wat aan elkaar lult.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Kroontje vergeet even wie er de uren voor de uitzending op kop heeft gereden.
Kroon komt net zijn nest uit, die heeft tot zes uur vanochtend zitten zuipen aan de barquote:Op zondag 14 juni 2015 16:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het lijkt gewoon of Kroon maar wat aan elkaar lult.
Toch doet hij het wel goed...heeft een prettige stem voor een commentator.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het lijkt gewoon of Kroon maar wat aan elkaar lult.
ja, alleen die miep ernaast praat veel offtopicquote:Op zondag 14 juni 2015 16:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch doet hij het wel goed...heeft een prettige stem voor een commentator.
NOS en Sporza zenden het zonder reclames uit. Dan zou het wel heel apart zijn om op Eurosport af te stemmen...ben er overigens nog steeds niet uit waar de keuze straks op valt...Dijkstra&Ducrot of Wuyts&De Cauwer.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, naar Nuyens of Bellemakers ga ik niet luisteren tijdens de Tour.
En daarna nog even lepeltje lepeltje gelegen met Jose.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Kroon komt net zijn nest uit, die heeft tot zes uur vanochtend zitten zuipen aan de bar
Dan hoop ik dat ze een flink groot bed haddenquote:Op zondag 14 juni 2015 16:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
En daarna nog even lepeltje lepeltje gelegen met Jose.
quote:Op zondag 14 juni 2015 16:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze een flink groot bed hadden
Doet het niet verkeerd idd, heeft wel wat te vertellen.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:15 schreef poiuytr het volgende:
Ik mag altijd wel graag naar Kroon zijn verhalen luisteren
Zijn column in Procycling was ook altijd prima.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:15 schreef poiuytr het volgende:
Ik mag altijd wel graag naar Kroon zijn verhalen luisteren
Liever Michel Wuyts en Jose de Cauwer. Het beruchte D&D-duo heeft zo frustrerend vaak fouten in het herkennen van wielrenners.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
NOS en Sporza zenden het zonder reclames uit. Dan zou het wel heel apart zijn om op Eurosport af te stemmen...ben er overigens nog steeds niet uit waar de keuze straks op valt...Dijkstra&Ducrot of Wuyts&De Cauwer.
Een bioloog schijnbaar met als specialisatie Zeekoeien.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:16 schreef Sked het volgende:
DAT IS MIJN ECHTGENOOT
haha lol José heeft een denkbeeldige man
quote:Op zondag 14 juni 2015 16:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Een bioloog schijnbaar met als specialisatie Zeekoeien.
quote:Op zondag 14 juni 2015 16:24 schreef rajknier het volgende:
http://www.tourdejosemedia.nl/nl/blog/
Mooi verhaal, dank aan Sela
Zijn rug zal wel minder pijn doenquote:Op zondag 14 juni 2015 16:29 schreef Pedroso het volgende:
Mollema zit er ook bij, stijgende vorm dus.
Ik heb hem zien lossen een paar dagen terug. Ik denk niet dat we veel van hem moeten verwachten in de tour.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:34 schreef Momo... het volgende:
Ik bedacht me net dat ik Voeckler nog niet heb gezien deze Dauphine, al ik niet alle dagen gezien heb.
Hij werd enkele keren achterin in beeld gebracht. Zeg maar toen hij al achter de ploegwagens zat.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb hem zien lossen een paar dagen terug. Ik denk niet dat we veel van hem moeten verwachten in de tour.
Ik heb m al heel vaak lossend in beeld gezienquote:Op zondag 14 juni 2015 16:34 schreef Momo... het volgende:
Ik bedacht me net dat ik Voeckler nog niet heb gezien deze Dauphine, al ik niet alle dagen gezien heb.
Tot voor kort was het aanklampen en knallen in de slotkilometer idd. Met zijn mogelijkheden kan hij zoveel meer.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:34 schreef Jessica11111 het volgende:
Alejandro gaat steeds leuker rijden, had er niet eens een regenboog trui voor nodig
Ik kijk niet genoeg dusquote:Op zondag 14 juni 2015 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb m al heel vaak lossend in beeld gezien
Nibali doet nog even een paar kilometer trainingquote:Op zondag 14 juni 2015 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Nibali nog een aanval plaatsen of wat?
Die is er ook al af hoor.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:47 schreef Slobeend het volgende:
Volgens mij hebben Jose en Karsten niet door dat Mollema er nog zit.
Die vliegt er juist net af, ook dat hadden ze niet door.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:47 schreef Slobeend het volgende:
Volgens mij hebben Jose en Karsten niet door dat Mollema er nog zit.
Dat bedoel ik ook, dat ie er uberhaupt nog bij zat.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die vliegt er juist net af, ook dat hadden ze niet door.
Steilste gedeelte ook bijna voorbij.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Vooralsnog heeft Tejay niet veel te vrezen imo.
Froome moet op dat steile stuk wel gaan, nu zo ongeveerquote:Op zondag 14 juni 2015 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Vooralsnog heeft Tejay niet veel te vrezen imo.
Dat is over iets minder dan een halve km. Kilometertje beulen.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Froome moet op dat steile stuk wel gaan, nu zo ongeveer
Hij is al een tijd terug hoorquote:Op zondag 14 juni 2015 16:50 schreef TLC het volgende:
Ik kan me nog herrineren dat er nog weinig over was van Poels na een valpartij in de TdF...
wat een terugkomst![]()
En als Froome de kasseien niet overleeft gewoon de kopman bij Skyquote:Op zondag 14 juni 2015 16:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Poels wordt Vroem's meesterknecht in de Tour
Ben btw ook benieuwd hoe Twan door de eerste week komtquote:Op zondag 14 juni 2015 16:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
En als Froome de kasseien niet overleeft gewoon de kopman bij Sky
Mits Froome wint en Tejay 2e wordtquote:Op zondag 14 juni 2015 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
14 seconden heeft van Garden met de boni's he?
Ik zie niemand Froome nog inhalen.quote:
ik zie froome instorten als een huisquote:Op zondag 14 juni 2015 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie niemand Froome nog inhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |