Maar doen we dat nu op basis van deze Dauphine? Totaal onnodig om dat te denken. Voorbereiding zegt me niets aangezien iedereen een andere voorbereiding heeft. Het hele seizoen valt wat tegen op Catalonië en Waalse Pijl na ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Valt erg tegen idd. Verwacht ook niet zo heel veel van 'm eerlijk gezegd in de Tour, ondanks dat het nog wel een week of 3 duurt.
"Sammy Senches"quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:47 schreef THEFXR het volgende:
dat wijf moet echt kappen met commentaar geven
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het nou niet zo'n spectaculair ogende etappe morgen.
Welke klim is dat?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onderweg wel deze
Dat ziet er best wel geil uit.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onderweg wel deze
O.a. op basis van deze Dauphine ja. Voorbereiding zegt niet alles maar wel wat natuurlijk. Nibali vindt het wel prima zo maar Kelderman had denk zelf ook wel gehoopt dat ie beter en verder was als wat ie nu laat zien.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar doen we dat nu op basis van deze Dauphine? Totaal onnodig om dat te denken. Voorbereiding zegt me niets aangezien iedereen een andere voorbereiding heeft. Het hele seizoen valt wat tegen op Catalonië en Waalse Pijl na ja.
Meintjes eindigde gisteren ook op 36 minuten en vandaag wordt ie 3e.
Ah, ik zie het. Helaas niet als aankomst maar weer zo'n verdomde kutafdalingquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Lacets de Montvernier, ook in de Tour. Dan zit ie zelfs in de finale.
Beetje regen en de Sky-trein gaat ontsporen in de afdaling.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, ik zie het. Helaas niet als aankomst maar weer zo'n verdomde kutafdaling.
Muah, er zijn er wel een paar die aardig kunnen afdalen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Beetje regen en de Sky-trein gaat ontsporen in de afdaling.
Eerder die week ook nog weer de Beloki-afdaling naar Gap.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Beetje regen en de Sky-trein gaat ontsporen in de afdaling.
Ja, 2 van de 9 ongeveer. En ook niet meer dan aardig: oftewel: ze kunnen overeind blijven.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:57 schreef Syntix het volgende:
[..]
Muah, er zijn er wel een paar die aardig kunnen afdalen.
Gisteren was het best prima wat ie liet zien hoor. Alleen vandaag valt het even flink tegen, maar durf daar nog weinig conclusies aan te verbinden.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
O.a. op basis van deze Dauphine ja. Voorbereiding zegt niet alles maar wel wat natuurlijk. Nibali vindt het wel prima zo maar Kelderman had denk zelf ook wel gehoopt dat ie beter en verder was als wat ie nu laat zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |