*coup.quote:Op zondag 14 juni 2015 13:15 schreef Sked het volgende:
Kelderman in de eerste serieuze kopgroep, helaas kan hij geen coupe zoals Talansky meer plegen
En daarachter weer J. Simon en Lars Boom.quote:Op zondag 14 juni 2015 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gautier en Smukulis in de achtervolging.
Maar die 18 seconden zijn vrij makkelijk terug te pakken, helemaal als de kopgroep het niet haalt en er boni's komen voor Vroemquote:Op zondag 14 juni 2015 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onmogelijk. Daar is deze etappe veel te makkelijk voor.
Gezien het profiel van de etappe zie ik de kopgroep niet snel terugvallen eigenlijk. Dan zal er echt wat moeten gebeuren op de Montvernier imo.quote:Op zondag 14 juni 2015 13:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar die 18 seconden zijn vrij makkelijk terug te pakken, helemaal als de kopgroep het niet haalt en er boni's komen voor Vroem
Sky heeft nog 100km om het gat dicht te rijden.quote:Op zondag 14 juni 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gezien het profiel van de etappe zie ik de kopgroep niet snel terugvallen eigenlijk. Dan zal er echt wat moeten gebeuren op de Montvernier imo.
Mits de kopgroep lang groot kan blijven en die niet weer zo snel uit elkaar valt kunnen ze het makkelijk halen, ja.quote:Op zondag 14 juni 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gezien het profiel van de etappe zie ik de kopgroep niet snel terugvallen eigenlijk. Dan zal er echt wat moeten gebeuren op de Montvernier imo.
En zijn daarmee al begonnen.quote:Op zondag 14 juni 2015 13:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sky heeft nog 100km om het gat dicht te rijden.
De kilometers 3 tot 7 zijn het lastigst. Aankomst is een stuk makkelijker.quote:Op zondag 14 juni 2015 13:56 schreef Syntix het volgende:
Laatste klim is misschien niet heel lastig, maar wel van de 1e categorie. Laatste 2/3 km zijn wel redelijk zwaar en als Sky het tempo al zo hoog houdt dat iedereen het lastig heeft om überhaupt aan te blijven haken geef ik Froome wel een kans op die 18 sec.
Ik zie het. Dan moet Froome daar zijn verschil maken idd.quote:Op zondag 14 juni 2015 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De kilometers 3 tot 7 zijn het lastigst. Aankomst is een stuk makkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |