quote:Op zondag 14 juni 2015 16:24 schreef rajknier het volgende:
http://www.tourdejosemedia.nl/nl/blog/
Mooi verhaal, dank aan Sela
Zijn rug zal wel minder pijn doenquote:Op zondag 14 juni 2015 16:29 schreef Pedroso het volgende:
Mollema zit er ook bij, stijgende vorm dus.
Ik heb hem zien lossen een paar dagen terug. Ik denk niet dat we veel van hem moeten verwachten in de tour.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:34 schreef Momo... het volgende:
Ik bedacht me net dat ik Voeckler nog niet heb gezien deze Dauphine, al ik niet alle dagen gezien heb.
Hij werd enkele keren achterin in beeld gebracht. Zeg maar toen hij al achter de ploegwagens zat.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb hem zien lossen een paar dagen terug. Ik denk niet dat we veel van hem moeten verwachten in de tour.
Ik heb m al heel vaak lossend in beeld gezienquote:Op zondag 14 juni 2015 16:34 schreef Momo... het volgende:
Ik bedacht me net dat ik Voeckler nog niet heb gezien deze Dauphine, al ik niet alle dagen gezien heb.
Tot voor kort was het aanklampen en knallen in de slotkilometer idd. Met zijn mogelijkheden kan hij zoveel meer.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:34 schreef Jessica11111 het volgende:
Alejandro gaat steeds leuker rijden, had er niet eens een regenboog trui voor nodig
Ik kijk niet genoeg dusquote:Op zondag 14 juni 2015 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb m al heel vaak lossend in beeld gezien
Nibali doet nog even een paar kilometer trainingquote:Op zondag 14 juni 2015 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Nibali nog een aanval plaatsen of wat?
Die is er ook al af hoor.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:47 schreef Slobeend het volgende:
Volgens mij hebben Jose en Karsten niet door dat Mollema er nog zit.
Die vliegt er juist net af, ook dat hadden ze niet door.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:47 schreef Slobeend het volgende:
Volgens mij hebben Jose en Karsten niet door dat Mollema er nog zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |