SPOILER: code voor de OP voor makkelijke edits.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Geplofte motor, 2 LMP's crashen dankzij olie?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar hoe kan je de auto in de fik vliegen van een botsinkje
Rijd nog?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:03 schreef PierreTT het volgende:
Het was dus de Rebellion, maar waar is die LMP2 Strakka dan?
Het lijkt eropquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Geplofte motor, 2 LMP's crashen dankzij olie?
Welke Nissan? 1 Rebellion, de Strakka en 'n Porsche GTE....quote:
Lijkt op enkel wat blikschade, geen grote ramp.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:07 schreef RingBewoner het volgende:
Die linksvoor nogal wat schade heeft.
Auto was optisch niet zwaar beschadigd dus verbaast me niks.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:04 schreef Nattekat het volgende:
Zag ik nou die Rebellion weer wegrijden?
twitter:StrakkaRacing twitterde op zaterdag 13-06-2015 om 16:07:08New rear wing section, new tyre and windscreen tearoff as covered in oil reageer retweet
twitter:BaronVonClutch twitterde op zaterdag 13-06-2015 om 16:07:26The #13 @RebellionRacing R-One is back on track and making its way back to the pits: #LM24 http://t.co/ybrTVQySb3
reageer retweet
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:09 schreef Nattekat het volgende:
Ja, ik moet gaan
Dag allen, tot vanavond
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:09 schreef Nattekat het volgende:
Ja, ik moet gaan
Dag allen, tot vanavond
Breng mij een chipolatta mee wil jequote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:09 schreef Nattekat het volgende:
Ja, ik moet gaan
Dag allen, tot vanavond
Zal ik doenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Breng mij een chipolatta mee wil je
Ooit wel jaquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:10 schreef Max23 het volgende:
Renger van der Zande als commentator, was dat ook niet ooit een groot talent?
Godver, ik ga ook even chips halenquote:
Porsche Manthey in de fik door een crash met een Rebellion en een Strakkaquote:
Rijdt nu in de USC.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:10 schreef Max23 het volgende:
Renger van der Zande als commentator, was dat ook niet ooit een groot talent?
Nee, de Manthey spuide olie door een plof wat ook de oorzaak was van zijn fik. De Strakka spinde over die olie, en raakte op zijn beurt de Rebellion weer.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Porsche Manthey in de fik door een crash met een Rebellion en een Strakka
Klopt, dat gebeurde inderdaadquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee, de Manthey spuide olie door een plof wat ook de oorzaak was van zijn fik. De Strakka spinde over die olie, en raakte op zijn beurt de Rebellion weer.
Hij zal wel denken: dat maak ik zelf wel uit.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:20 schreef M90 het volgende:
Team radio naar Audi #7 "Try to avoid the white power for the oil, it has caused us trouble with the radiator"
twitter:LeMansLive twitterde op zaterdag 13-06-2015 om 16:21:36Safety car in this lap #LM24 reageer retweet
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:23 schreef Sinister-D- het volgende:
Amerikaanse verslaggeving![]()
[ afbeelding ]
Ongehoord. Is wel een tactiek waar Porsche het lastig mee gaat krijgen. Die moeten dan toch zomaar anderhalve minuut goedmaken op de Audi.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:28 schreef Nymphetic13 het volgende:
Audi wilt vannacht 5 stinters gaan doenxD
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:34 schreef Nymphetic13 het volgende:
Toch beetje jammer dat de regie alleen maar oog lijkt te hebben heeft voor LMP1
Inderdaad. Meestal laten ze de battles in de GTE Pro etcetera ook wel zien.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:34 schreef Nymphetic13 het volgende:
Toch beetje jammer dat de regie alleen maar oog lijkt te hebben voor LMP1
Valt mee, is nu omdat daar het gevecht is. Eerder in de race lieten ze vooral P2 zien.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:34 schreef Nymphetic13 het volgende:
Toch beetje jammer dat de regie alleen maar oog lijkt te hebben voor LMP1
In ieder geval de beste coureur.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:37 schreef Fir3fly het volgende:
Jeetje. Audi lijkt toch echt wel de beste papieren te hebben.
Die kunnen een rondje verder inderdaadquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:39 schreef sasquatsch het volgende:
Audi naar binnen. Porsche nog niet. Zou kunnen dat Porsche zuiniger is op dit moment.
Toyota is inderdaad kansloos, Maar Nissan helemaal, En daar staat een Ligierquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:44 schreef Fir3fly het volgende:
Toyota kan dus ook niet langer door. Ze zijn volledig kansloos.
Lijkt erop. Dat kan dus weer leuk worden.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:39 schreef sasquatsch het volgende:
Audi naar binnen. Porsche nog niet. Zou kunnen dat Porsche zuiniger is op dit moment.
Idd zeg, als die man niet achterstevoren of in de grindbak heeft gestaan zijn de 24h nog niet omquote:
iddquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Idd zeg, als die man niet achterstevoren of in de grindbak heeft gestaan zijn de 24h nog niet om
Of de anderen moeten in problemen komen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:44 schreef Fir3fly het volgende:
Toyota kan dus ook niet langer door. Ze zijn volledig kansloos.
Spinnen van Tracey Krohn heeft niks met leeftijd te maken.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:52 schreef M90 het volgende:
Zijn de oudjes die nu de spins in LMP2 verzorgen
Ja.quote:
Weer reclame, weer Eurosport.quote:
GTE gevecht was mooier denk ik.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:00 schreef M90 het volgende:
Regie heeft ook de wissel voor p1 totaal gemist
Bij elk reclameblok schakel ik over.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Weer reclame, weer Eurosport.
Maar Krohn
Iedereen die Le Mans volgt weet dat.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:00 schreef Sinister-D- het volgende:
Die weet ook al direct wat Krohn betekend
Kan ik niet, heb geen RTL7. En geen andere zender hier in BE zendt uit. Dan moet ik voor elke reclame een stream startenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:01 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Bij elk reclameblok schakel ik over.
Ik kan me vergissen maar Le Mans leeft niet echt meer in België.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Kan ik niet, heb geen RTL7. En geen andere zender hier in BE zendt uit. Dan moet ik voor elke reclame een stream starten
autosport in het algemeen niet. Ondanks successen van Laurens Vanthoor en Stoffel Vandoorne.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen maar Le Mans leeft niet echt meer in België.
Met Ed Brown.quote:
30 (Sharp) en 31 (Brown) beidequote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Met Ed Brown.
Je hoeft niet te ninja editten
Ja, beetje veel schuivers in die klassequote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:09 schreef Jigzoz het volgende:
Beetje veel gepruts in de LMP2. Het nadeel van zo veel gentlemen drivers.
Is altijd wel in LMP2, maar laatste minuten is het wel erg.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:09 schreef Jigzoz het volgende:
Beetje veel gepruts in de LMP2. Het nadeel van zo veel gentlemen drivers.
Hmja, is ook zo.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Aston Martin veel schade.
[..]
Is altijd wel in LMP2, maar laatste minuten is het wel erg.Maar goed zonder gentlemen drivers stonden er geen 19 LMP2's op de grid.
Nu heeft Peugeot niets meer van snelheidsrecordsquote:
Niet helemaal:quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nu heeft Peugeot niets meer van snelheidsrecords
quote:The notable speed record was set in 1988 under the auspices of "Project 400". With that project, Welter set out to build the first car to do 400 km/h (248.54 mph) during the 24 Hours of Le Mans. That year, Welter's low-drag configuration WM Peugeot P88, including moving the radiators and intercoolers; combined with novel ducting, driven by Roger Dorchy, achieved 253 mph (407 km/h) on the Mulsanne Straight. Having struggled with reliability for the entire event, problems with the car for the whole weekend (turbocharger, cooling and electrical) finally ended their race.
Of in stijl afscheid nenen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:20 schreef Fir3fly het volgende:
Wel grappig, kan me nog een artikel herinneren waar iemand er maar over doorging dat Audi Le Mans aan Porsche zou laten en naar F1 zou gaan.
Nou, dat zien we.
Ik had de laatste 2 jaren de indruk dat ie Le Mans veel beter doet dan F1, alsof hij dit beter begrijpt. Al zitten ze hier met 2 in de box en kunnen ze elkaar verbeteren, zit hij op locatie en kan ie meer info vergaren. Ik stoor me tot op heden nog niet aan Van Dam iig.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:20 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ronald van Dam op Eurosport![]()
Ben benieuwd wat voor onzin hij daar gaat zeggen.
Ach ja, als je dat dan wil denken.quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:23 schreef Klonk het volgende:
Helemaal vergeten dat Lemans dit weekend was,
Ik weet het niet. Ik zie het wel.quote:
Een Porsche in dequote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:23 schreef Klonk het volgende:
Helemaal vergeten dat Lemans dit weekend was, nog belangrijke dingen gemist sinds de start?
Bonuspunten voor het beste gebruik van mijn ui ooitquote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Een Porsche in de [ afbeelding ]
Ja, eigenlijk wel erg, leef er normaal helemaal naar toe maar het echte leven was even heel nadrukkelijk aanwezig de afgelopen tijdquote:
Nee Cheng, teamgenoot van Nepchinees Tungquote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:25 schreef Sinister-D- het volgende:
Geel. Laat me raden: Tracy Krohn erlangs
twitter:24hours_Live twitterde op zaterdag 13-06-2015 om 17:37:50Lotterer had puncture #LEMANS #LM24 reageer retweet
Inderdaad!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:38 schreef Breaker.Faker het volgende:
AllardWeer op zijn oude nest als pit reporter
Komt hij toch het beste tot zijn recht. Als commentator weet je bij hem alles, behalve wie er gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:38 schreef Breaker.Faker het volgende:
AllardWeer op zijn oude nest als pit reporter
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Komt hij toch het beste tot zijn recht. Als commentator weet je bij hem alles, behalve wie er gewonnen heeft.
Ligt er maar net aan, als ze gerekend hebben op een aantal keer een 4 stint te doen om tijd te winnen in de pit, en het blijkt dat die band net over de 3 stints op zijn en daardoor lucht verliezen dan hebben ze een strategisch probleem.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:41 schreef KaheemSaid het volgende:
Een lekke band dat maakt het verhaal wel heel anders.
Last lapsquote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:41 schreef Fir3fly het volgende:
4 stints lijkt toch wat veel, Audi's 8 en 9 verliezen veel tijd nu.
Wat doen de 18 en 19? Ik zag de 19 met rasse schreden dichterbij komen.quote:
18 - 3:22.746quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat doen de 18 en 19? Ik zag de 19 met rasse schreden dichterbij komen.
Aha, de 19 had wel erg veel traffic trouwens.quote:
Moet ie vaker doen, gelijk 3:20quote:
Het leek alsof hij "gewoon" struikelde, hopelijk is dat ook zo.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:52 schreef Sinister-D- het volgende:
een marshal geraakt![]()
zag er een wegvliegen bij de impact tegen de vangrail
![]()
met dubbel geel moet je langzaam rijdenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:54 schreef RAVW het volgende:
zo die heeft wel mazzel dat die er niet vol opklapt op die langzaam reden
ja pas bij het 2 de flag niet vol in de remmen bij de eerste ...quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
met dubbel geel moet je langzaam rijden
Dat is niet duidelijk, alleen dat er op dat punt een marshall viel.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:56 schreef Jigzoz het volgende:
Maar is er nou echt een marshall geraakt?
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:56 schreef Fir3fly het volgende:
Het was de zone voor de 'slow zone', waar je dus moet afremmen. Maar die lag net na een bijna blinde bocht.
Het is bij de 1ste gele vlag. Kan Duval er wat aan doen dat de GT's opeens uit elkaar vliegen? Niks geen schuld van Duval. Die doet alles om de GT's te ontwijken die veel te snel vol op de remmen trappen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:56 schreef King_Merc het volgende:
DQ voor duval , rijdt keihard door , maar het team verdiend ook een tik op de vingers... Die hadden moeten zeggen dat ze langzaam reden...
Alle Audi,s 5 mins stop and go
Dit word een lange hoor. 30min minimaal maar waarschijnlijk wel 45min a 60 min. Vangrail moet vervangen wordenquote:
Ik hoorde het ook. Gaat een lange worden.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:59 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Dit word een lange hoor. 30min minimaal maar waarschijnlijk wel 45min a 60 min. Vangrail moet vervangen worden
Correctie, hij moest ze ontwijken, maar hij had moeten zien dat ze daarvoor langzaam reden, had dus voldoende af kunnen remmenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:56 schreef King_Merc het volgende:
DQ voor duval , rijdt keihard door , maar het team verdiend ook een tik op de vingers... Die hadden moeten zeggen dat ze langzaam reden...
Alle Audi,s 5 mins stop and go
zo zag ik het ook en ik denk dat er geen straffen komen .. denk je wagen in puzzel stukjes rijden al een straf op zich is ...quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:58 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Het is bij de 1ste gele vlag. Kan Duval er wat aan doen dat de GT's opeens uit elkaar vliegen? Niks geen schuld van Duval. Die doet alles om de GT's te ontwijken die veel te snel vol op de remmen trappen.
Hij kon die auto's niet eens zien. De crash gebeurde met name omdat de AM plots uitweek om de groep te ontwijken. Daardoor komt Duval op het gras en in de vangrailquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:03 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Correctie, hij moest ze ontwijken, maar hij had moeten zien dat ze daarvoor langzaam reden, had dus voldoende af kunnen remmen
Ze zijn met heavy equipement een fucking vangrail aan het vervangen... En dat wil jij in een code 80 doen??? Waarbij het verkeer dus totaal verspreid is? Niet echt slimquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:04 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom nou steeds die safety cars? Het verneukt het hele veld omdat er 3 zijn. Waarom niet gewoon een code 80 voor het hele circuit?
Snap ik ook niet. Tijdens Le Mans blijkbaar toch nog wat terughoudender dan bij andere WEC racesquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:04 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom nou steeds die safety cars? Het verneukt het hele veld omdat er 3 zijn. Waarom niet gewoon een code 80 voor het hele circuit?
Kan best, ze staan allemaal naast de baan. Op Interlagos vorig jaar deden ze het ook.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:05 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Ze zijn met heavy equipement een fucking vangrail aan het vervangen... En dat wil jij in een code 80 doen??? Waarbij het verkeer dus totaal verspreid is? Niet echt slim
Er ligt een vangrail kapot, Wil je echt het gevaar hebben dat er weer wat op die plek gebeurd en dat ze dan de bomen ingaan ofzo? Zijn jullie niet goed wijs in jullie hoofd ofzoquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:06 schreef M90 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Tijdens Le Mans blijkbaar toch nog wat terughoudender dan bij andere WEC races
Ja, ik ook. Maar wel door een dreun van de vangrail. Als ie die vast had, dan heeft ie twee gebroken polsen.quote:
Doe eens rustig en denk even naquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:07 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Er ligt een vangrail kapot, Wil je echt het gevaar hebben dat er weer wat op die plek gebeurd en dat ze dan de bomen ingaan ofzo? Zijn jullie niet goed wijs in jullie hoofd ofzo
ook niks op twitter?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:10 schreef RAVW het volgende:
waarom horen we niets over die marshall, ben benieuwd hoe het gaat met hem
Minuutje verloren door een lekke band.quote:
doe ik niet aan meequote:
weer terug op de baan ja....quote:
Ik zie 'm helegaar niet meer in de live timing.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Minuutje verloren door een lekke band.
4 7 Run LM P1 Audi Sport Team Joest TRÉLUYER Benoît Audi R18 e-tron quattro M 49 2.118 7:55.205 3:18.865 246.7 4quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik zie 'm helegaar niet meer in de live timing.![]()
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:13 schreef Sinister-D- het volgende:
Oké, nu begint Van Dam troep te vertellen over de Nissan
Niets van zien langskomenquote:
Kan ik doen ja, en dan via bluetooth streamen naar de soundbarquote:
Damn. na F5 was ie er weerquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:15 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
4 7 Run LM P1 Audi Sport Team Joest TRÉLUYER Benoît Audi R18 e-tron quattro M 49 2.118 7:55.205 3:18.865 246.7 4
Deltawing rijd dit seizoen niet mee, Rijd volgens mij in het TUSSC maar weet niet zekerquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:21 schreef RAVW het volgende:
maar weet iemand waar die Deltawings zijn ? ik dacht dat ze dit jaar weer mee zouden rijden
dan heb ik het dus over deze [ afbeelding ]
Thanks!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:21 schreef Nymphetic13 het volgende:
http://www.lemans.audi-motorsport.com/
Jeroen is uit de auto
Ja, oa met Katherine Legge.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:21 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Deltawing rijd dit seizoen niet mee, Rijd volgens mij in het TUSSC maar weet niet zeker
Dat was toch Coronel?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:28 schreef Nymphetic13 het volgende:
Voor de mensen die nieuw zijn met WEC, Een coureur mag uitstappen op de baan, maar moet binnen 15 of 25 meter van de auto blijven. Gaat hij verder weg dan is de auto uitgevallen. Zo heeft Jeroen ooit een band verloren, heeft de wagen stil gezet, band gepakt, die op de bijrijder stoel gelegd, om vervolgens de pit in te gaan xD
zat ik ook aan te denken.quote:
De kabels van de radio waren vroeger de maximale lengte dat de coureur van de auto weg mocht, had hij dan pech kon hij nooit verder weglopen dan de maximum toegestane aantal meters omdat het kabeltje hem tegenhoudtquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:28 schreef Nymphetic13 het volgende:
Voor de mensen die nieuw zijn met WEC, Een coureur mag uitstappen op de baan, maar moet binnen 15 of 25 meter van de auto blijven. Gaat hij verder weg dan is de auto uitgevallen. Zo heeft Jeroen ooit een band verloren, heeft de wagen stil gezet, band gepakt, die op de bijrijder stoel gelegd, om vervolgens de pit in te gaan xD
Nope Was Bleek tijdens een qualify in Baltimore. Dit was nog in het ALMS tijdperk met zelfde regels als ELMS/WECquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:29 schreef Sinister-D- het volgende:
Mario Kart praktijken![]()
[ afbeelding ]
O ja! Coronel ging toen juist te ver van z'n auto weg en werd daarom gediskwalificeerd!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:34 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Nope Was Bleek tijdens een qualify in Baltimore. Dit was nog in het ALMS tijdperk met zelfde regels als ELMS/WEC
En we kunnen mogelijk weer racen
Ik zal ze vertellen dat jij dat gezegd hebt, dan gaan ze vast snel weer los!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:38 schreef Jigzoz het volgende:
Nou, SC heeft wel weer lang genoeg geduurd.
Waarom? niets aan de hand, SC weg, gele vlaggen tot volgende sector....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |