Snap ik ook niet. Tijdens Le Mans blijkbaar toch nog wat terughoudender dan bij andere WEC racesquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:04 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom nou steeds die safety cars? Het verneukt het hele veld omdat er 3 zijn. Waarom niet gewoon een code 80 voor het hele circuit?
Kan best, ze staan allemaal naast de baan. Op Interlagos vorig jaar deden ze het ook.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:05 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Ze zijn met heavy equipement een fucking vangrail aan het vervangen... En dat wil jij in een code 80 doen??? Waarbij het verkeer dus totaal verspreid is? Niet echt slim
Er ligt een vangrail kapot, Wil je echt het gevaar hebben dat er weer wat op die plek gebeurd en dat ze dan de bomen ingaan ofzo? Zijn jullie niet goed wijs in jullie hoofd ofzoquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:06 schreef M90 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Tijdens Le Mans blijkbaar toch nog wat terughoudender dan bij andere WEC races
Ja, ik ook. Maar wel door een dreun van de vangrail. Als ie die vast had, dan heeft ie twee gebroken polsen.quote:
Doe eens rustig en denk even naquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:07 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Er ligt een vangrail kapot, Wil je echt het gevaar hebben dat er weer wat op die plek gebeurd en dat ze dan de bomen ingaan ofzo? Zijn jullie niet goed wijs in jullie hoofd ofzo
ook niks op twitter?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:10 schreef RAVW het volgende:
waarom horen we niets over die marshall, ben benieuwd hoe het gaat met hem
Minuutje verloren door een lekke band.quote:
doe ik niet aan meequote:
weer terug op de baan ja....quote:
Ik zie 'm helegaar niet meer in de live timing.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Minuutje verloren door een lekke band.
4 7 Run LM P1 Audi Sport Team Joest TRÉLUYER Benoît Audi R18 e-tron quattro M 49 2.118 7:55.205 3:18.865 246.7 4quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik zie 'm helegaar niet meer in de live timing.![]()
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:13 schreef Sinister-D- het volgende:
Oké, nu begint Van Dam troep te vertellen over de Nissan
Niets van zien langskomenquote:
Kan ik doen ja, en dan via bluetooth streamen naar de soundbarquote:
Damn. na F5 was ie er weerquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:15 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
4 7 Run LM P1 Audi Sport Team Joest TRÉLUYER Benoît Audi R18 e-tron quattro M 49 2.118 7:55.205 3:18.865 246.7 4
Deltawing rijd dit seizoen niet mee, Rijd volgens mij in het TUSSC maar weet niet zekerquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:21 schreef RAVW het volgende:
maar weet iemand waar die Deltawings zijn ? ik dacht dat ze dit jaar weer mee zouden rijden
dan heb ik het dus over deze [ afbeelding ]
Thanks!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:21 schreef Nymphetic13 het volgende:
http://www.lemans.audi-motorsport.com/
Jeroen is uit de auto
Ja, oa met Katherine Legge.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:21 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Deltawing rijd dit seizoen niet mee, Rijd volgens mij in het TUSSC maar weet niet zeker
Dat was toch Coronel?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:28 schreef Nymphetic13 het volgende:
Voor de mensen die nieuw zijn met WEC, Een coureur mag uitstappen op de baan, maar moet binnen 15 of 25 meter van de auto blijven. Gaat hij verder weg dan is de auto uitgevallen. Zo heeft Jeroen ooit een band verloren, heeft de wagen stil gezet, band gepakt, die op de bijrijder stoel gelegd, om vervolgens de pit in te gaan xD
zat ik ook aan te denken.quote:
De kabels van de radio waren vroeger de maximale lengte dat de coureur van de auto weg mocht, had hij dan pech kon hij nooit verder weglopen dan de maximum toegestane aantal meters omdat het kabeltje hem tegenhoudtquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:28 schreef Nymphetic13 het volgende:
Voor de mensen die nieuw zijn met WEC, Een coureur mag uitstappen op de baan, maar moet binnen 15 of 25 meter van de auto blijven. Gaat hij verder weg dan is de auto uitgevallen. Zo heeft Jeroen ooit een band verloren, heeft de wagen stil gezet, band gepakt, die op de bijrijder stoel gelegd, om vervolgens de pit in te gaan xD
Nope Was Bleek tijdens een qualify in Baltimore. Dit was nog in het ALMS tijdperk met zelfde regels als ELMS/WECquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:29 schreef Sinister-D- het volgende:
Mario Kart praktijken![]()
[ afbeelding ]
O ja! Coronel ging toen juist te ver van z'n auto weg en werd daarom gediskwalificeerd!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:34 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Nope Was Bleek tijdens een qualify in Baltimore. Dit was nog in het ALMS tijdperk met zelfde regels als ELMS/WEC
En we kunnen mogelijk weer racen
Ik zal ze vertellen dat jij dat gezegd hebt, dan gaan ze vast snel weer los!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:38 schreef Jigzoz het volgende:
Nou, SC heeft wel weer lang genoeg geduurd.
Waarom? niets aan de hand, SC weg, gele vlaggen tot volgende sector....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |