Ja.quote:
Weer reclame, weer Eurosport.quote:
GTE gevecht was mooier denk ik.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:00 schreef M90 het volgende:
Regie heeft ook de wissel voor p1 totaal gemist
Bij elk reclameblok schakel ik over.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Weer reclame, weer Eurosport.
Maar Krohn
Iedereen die Le Mans volgt weet dat.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:00 schreef Sinister-D- het volgende:
Die weet ook al direct wat Krohn betekend
Kan ik niet, heb geen RTL7. En geen andere zender hier in BE zendt uit. Dan moet ik voor elke reclame een stream startenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:01 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Bij elk reclameblok schakel ik over.
Ik kan me vergissen maar Le Mans leeft niet echt meer in België.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Kan ik niet, heb geen RTL7. En geen andere zender hier in BE zendt uit. Dan moet ik voor elke reclame een stream starten
autosport in het algemeen niet. Ondanks successen van Laurens Vanthoor en Stoffel Vandoorne.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen maar Le Mans leeft niet echt meer in België.
Met Ed Brown.quote:
30 (Sharp) en 31 (Brown) beidequote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Met Ed Brown.
Je hoeft niet te ninja editten
Ja, beetje veel schuivers in die klassequote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:09 schreef Jigzoz het volgende:
Beetje veel gepruts in de LMP2. Het nadeel van zo veel gentlemen drivers.
Is altijd wel in LMP2, maar laatste minuten is het wel erg.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:09 schreef Jigzoz het volgende:
Beetje veel gepruts in de LMP2. Het nadeel van zo veel gentlemen drivers.
Hmja, is ook zo.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Aston Martin veel schade.
[..]
Is altijd wel in LMP2, maar laatste minuten is het wel erg.Maar goed zonder gentlemen drivers stonden er geen 19 LMP2's op de grid.
Nu heeft Peugeot niets meer van snelheidsrecordsquote:
Niet helemaal:quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nu heeft Peugeot niets meer van snelheidsrecords
quote:The notable speed record was set in 1988 under the auspices of "Project 400". With that project, Welter set out to build the first car to do 400 km/h (248.54 mph) during the 24 Hours of Le Mans. That year, Welter's low-drag configuration WM Peugeot P88, including moving the radiators and intercoolers; combined with novel ducting, driven by Roger Dorchy, achieved 253 mph (407 km/h) on the Mulsanne Straight. Having struggled with reliability for the entire event, problems with the car for the whole weekend (turbocharger, cooling and electrical) finally ended their race.
Of in stijl afscheid nenen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:20 schreef Fir3fly het volgende:
Wel grappig, kan me nog een artikel herinneren waar iemand er maar over doorging dat Audi Le Mans aan Porsche zou laten en naar F1 zou gaan.
Nou, dat zien we.
Ik had de laatste 2 jaren de indruk dat ie Le Mans veel beter doet dan F1, alsof hij dit beter begrijpt. Al zitten ze hier met 2 in de box en kunnen ze elkaar verbeteren, zit hij op locatie en kan ie meer info vergaren. Ik stoor me tot op heden nog niet aan Van Dam iig.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:20 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ronald van Dam op Eurosport![]()
Ben benieuwd wat voor onzin hij daar gaat zeggen.
Ach ja, als je dat dan wil denken.quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:23 schreef Klonk het volgende:
Helemaal vergeten dat Lemans dit weekend was,
Ik weet het niet. Ik zie het wel.quote:
Een Porsche in dequote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:23 schreef Klonk het volgende:
Helemaal vergeten dat Lemans dit weekend was, nog belangrijke dingen gemist sinds de start?
Bonuspunten voor het beste gebruik van mijn ui ooitquote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Een Porsche in de [ afbeelding ]
Ja, eigenlijk wel erg, leef er normaal helemaal naar toe maar het echte leven was even heel nadrukkelijk aanwezig de afgelopen tijdquote:
Nee Cheng, teamgenoot van Nepchinees Tungquote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:25 schreef Sinister-D- het volgende:
Geel. Laat me raden: Tracy Krohn erlangs
twitter:24hours_Live twitterde op zaterdag 13-06-2015 om 17:37:50Lotterer had puncture #LEMANS #LM24 reageer retweet
Inderdaad!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:38 schreef Breaker.Faker het volgende:
AllardWeer op zijn oude nest als pit reporter
Komt hij toch het beste tot zijn recht. Als commentator weet je bij hem alles, behalve wie er gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:38 schreef Breaker.Faker het volgende:
AllardWeer op zijn oude nest als pit reporter
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Komt hij toch het beste tot zijn recht. Als commentator weet je bij hem alles, behalve wie er gewonnen heeft.
Ligt er maar net aan, als ze gerekend hebben op een aantal keer een 4 stint te doen om tijd te winnen in de pit, en het blijkt dat die band net over de 3 stints op zijn en daardoor lucht verliezen dan hebben ze een strategisch probleem.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:41 schreef KaheemSaid het volgende:
Een lekke band dat maakt het verhaal wel heel anders.
Last lapsquote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:41 schreef Fir3fly het volgende:
4 stints lijkt toch wat veel, Audi's 8 en 9 verliezen veel tijd nu.
Wat doen de 18 en 19? Ik zag de 19 met rasse schreden dichterbij komen.quote:
18 - 3:22.746quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat doen de 18 en 19? Ik zag de 19 met rasse schreden dichterbij komen.
Aha, de 19 had wel erg veel traffic trouwens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |