abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 24 juni 2015 @ 11:56:03 #126
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_153800084
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2015 10:43 schreef donroyco het volgende:

[..]

Nog niet in een Embraer gezeten? :o
Nee, geen 1 focking keer :D. Ik heb zoveel korte vluchtjes gehad. Maar nooit een Embrear.
  woensdag 24 juni 2015 @ 12:01:50 #127
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_153800257
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2015 11:56 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Nee, geen 1 focking keer :D. Ik heb zoveel korte vluchtjes gehad. Maar nooit een Embrear.
Haha, ik zat in een Virgin Blue Embraer 190 (ADL » OOL)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 24 juni 2015 @ 12:02:23 #128
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_153800278
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 11:37 schreef FredvZ het volgende:
Zelf heb ik de economy niet ervaren, op de heenweg vlogen we "Star Class" met de PH-TFL. Dat leverde bij binnenkomst bij mij toch wel een klein wow-momentje op. Het verbleekt natuurlijk nog steeds bij de Business of First van een KLM, Emirates, etc., maar voor een low-cost carrier verwacht je het niet. Ruime stoelen met tv, stopcontact, verstelbare rugleuning en verstelbare voetsteun. Ik heb nog nooit zo lekker in een vliegtuigstoel gezeten. De klasse is lekker ruim opgezet met 1 rij 2-X-2 en twee rijen 2-3-2, in totaal dus 18 stoelen. Ik zat op rij 1 met een zee van beenruimte. Al met al een prima (relatief goedkope) omgeving om 10-12 uur in te verblijven. Het is dan ook heel erg jammer dat deze klasse maar een kort leven is beschoren. TUI gaat namelijk én de stoelen vervangen én de indeling van alle 787-800's in de groep gelijk aan elkaar maken.
Weet je wanneer ze dat gaan doen? Ik vlieg in augustus en heb ook deze starclass geboekt. Heb je nog een refund gehad omdat je in de 767 deze service niet kreeg?
  woensdag 24 juni 2015 @ 12:05:32 #129
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_153800383
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2015 12:02 schreef ShaoliN het volgende:
Weet je wanneer ze dat gaan doen? Ik vlieg in augustus en heb ook deze starclass geboekt.
Halverwege september. Als je Star Class hebt geboekt, dan krijg je (behoudens incidenten zoals deze week) gewoon Star Class.

quote:
Heb je nog een refund gehad omdat je in de 767 deze service niet kreeg?
Misschien staat het er onduidelijk, maar ik had op beide vluchten een 787. Ik ben nog aan het kijken of ik recht heb op een refund, maar zover ik het nu kan zien heeft men het goed dichtgetimmerd.
So we just called him Fred
  woensdag 24 juni 2015 @ 12:06:13 #130
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_153800411
Ik heb eigenlijk geen idee welke vliegtuigen ik allemaal mee gevlogen heb, vluchtjes en Arilines nog wel geloof ik:
2000: Amsterdam - Toronto v.v.| KLM | 747
2006: Amsterdam - Toronto v.v | Air Transat | ? (iets kleins iniedergeval)
2007: 2009 Amsterdam - Londen v.v| KLM Cityhopper | Fokker 100
2008: Amsterdam - Accra | KLM v.v.| ? (ik denk een 767)
2008: Weeze - Rome | Ryanair | ?
2008: Rome - Amsterdam| Transavia | 737
2009: Amsterdam - Barcelona v.v.| Transavia | 737
2010: Brussel - Parijs - Entebbe via Addis Ababa v.v. | Ethiopian Airlines| Divers
2011: Brussel - Nice v.v. | Easyjet | ?
2012: Amsterdam - Londen v.v.| Easyjet |
2012: Amsterdam - Barcelone v.v. | Transavia |
2013: Amsterdam - Porto - Accra v.v.| TAP | ?

In augustus
Eindhoven - Porto | Ryanair | ?
Lissabon - Eindhoven | Transavia
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  woensdag 24 juni 2015 @ 12:21:47 #131
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_153800896
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 12:05 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Halverwege september. Als je Star Class hebt geboekt, dan krijg je (behoudens incidenten zoals deze week) gewoon Star Class.

[..]

Misschien staat het er onduidelijk, maar ik had op beide vluchten een 787. Ik ben nog aan het kijken of ik recht heb op een refund, maar zover ik het nu kan zien heeft men het goed dichtgetimmerd.
Ok. Bedankt voor je info. Er is ook weinig te vinden over die starclass van Arke.
pi_153801388
Dit blijft mijn favoriete militaire toestel:



Dat geluid van de GAU-8. ^O^

Lijkt wel wat op geluid van godzilla, kippenvel. :7
  woensdag 24 juni 2015 @ 12:49:02 #133
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_153801543
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juni 2015 12:21 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ok. Bedankt voor je info. Er is ook weinig te vinden over die starclass van Arke.
Jep, ze zijn erg zuinig met dat soort informatie.
So we just called him Fred
pi_153803281
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 22:13 schreef Iemand91 het volgende:
Dus vrij grote kans dat we morgen inderdaad voor het eerst in de geschiedenis 3 A380's op Schiphol hebben. Tussen 12:45 - 13:15 uur moet je dus je slag slaan.
De vertraagde A380 van CZ (B-6138) staat momenteel bij gate E18; gepland vertrek is 14:00 uur; over zo'n 10 minuten dus.
Hierna zal de A380 die vanmorgen is aangekomen (B-6137) - die momenteel nog op P16 staat - naar gate E18 gesleept worden voor vertrek om 16:00 uur.
En momenteel staat de Emirates A380 (A6-EOB) bij haar vaste gate E09; recht tegenover de CZ A380 van vanmorgen dus.
De Kaagbaan is momenteel in gebruik voor vertrek dus helaas geen 'Kodak-moment' meer voor de drie A380's bij elkaar.
(Stel dat Polderbaan gebruikt zou worden dan zou B-6138 nog langs de twee andere A380's taxiën)
  Moderator woensdag 24 juni 2015 @ 14:31:20 #135
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_153804261
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 12:40 schreef El_Grando101 het volgende:
Dit blijft mijn favoriete militaire toestel:

[ afbeelding ]

Dat geluid van de GAU-8. ^O^

Lijkt wel wat op geluid van godzilla, kippenvel. :7
Wat een woest ding 8-)


quote:
Lufthansa operates a First Class Terminal at Frankfurt Airport. The first terminal of its kind, access is limited only to departing Lufthansa First Class, same day Lufthansa Group first class (e.g. FRA-ZRH in SWISS business class and ZRH-ORD in SWISS First Class) and HON Circle members. Approximately 200 staff care for approximately 300 passengers per day in the terminal, which features a full-service restaurant, full bar, cigar lounge, relaxation rooms, and offices, as well as bath facilities. Guests are driven directly to their departing flight by Mercedes-Benz S-Class, Porsche Cayenne, Porsche Panamera, or Mercedes-Benz Viano.
Ik wil niet weten wat een First Class Ticket kost dan.
SPOILER: Of eigenlijk wel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 36% gewijzigd door derLudolf op 24-06-2015 14:55:10 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_153804984
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juni 2015 14:31 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wat een woest ding 8-)

[..]

Ik wil niet weten wat een First Class Ticket kost dan.
SPOILER: Of eigenlijk wel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op Airliners.net staan weleens tripreportjes waarin ook de First Class terminal daar aangedaan wordt. Ziet er zeker goed uit. Zou het er zelf nooooit van z'n leven voor over hebben (ik hou m'n tickets naar New York graag onder de ¤500) maar als de baas betaalt, waarom niet :7

Hier een leuke http://www.airliners.net/(...)rts/read.main/257143
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  Moderator woensdag 24 juni 2015 @ 15:38:27 #137
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_153806001
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 14:59 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Op Airliners.net staan weleens tripreportjes waarin ook de First Class terminal daar aangedaan wordt. Ziet er zeker goed uit. Zou het er zelf nooooit van z'n leven voor over hebben (ik hou m'n tickets naar New York graag onder de ¤500) maar als de baas betaalt, waarom niet :7

Hier een leuke http://www.airliners.net/(...)rts/read.main/257143
Nou, al dat luxe gedoe hoef ik niet. Caviaar lijkt me niets, dure drank raak ik ook niet aan en die rare sausjes over het eten lijkt me ook maar niets. Een fatsoenlijke stoel is voldoende, als ze dan ook nog een Duits formaat Wiener Schnitzel erbij doen met Bratkartoffeln ben ik tevreden :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_153806240
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 15:38 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nou, al dat luxe gedoe hoef ik niet. Caviaar lijkt me niets, dure drank raak ik ook niet aan en die rare sausjes over het eten lijkt me ook maar niets. Een fatsoenlijke stoel is voldoende, als ze dan ook nog een Duits formaat Wiener Schnitzel erbij doen met Bratkartoffeln ben ik tevreden :P
Een echt bed tijdens je vlucht is anders best wel lekker hoor :D
  Moderator woensdag 24 juni 2015 @ 16:48:03 #139
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_153807755
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 15:47 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Een echt bed tijdens je vlucht is anders best wel lekker hoor :D
Zo'n stoel en bed lijkt me wel fijn, maar om met een S-klasse of een Panamera naar het vliegtuig te worden gebracht valt bij mij onder de categorie 'wel leuk' maar heb d'r het geld niet voor over :P
En die first class lounge lijkt me op een directe vlucht ook niet echt noodzakelijk. En ach, ik heb eens 3 uur in Munchen zitten wachten op een Lufthansa vlucht naar Schiphol. Dan heb je al gratis kranten en koffie en dan kom je de tijd ook wel door :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_153815531
Net bekend gemaakt: de productie van de 747-8 wordt vanaf maart 2016 gereduceerd tot 1 kist per maand:

Boeing plans to further slow 747 jet production in 2016
quote:
Boeing Co (BA.N) said on Wednesday it would slow production of its 747-8 jumbo jet to one per month from March in an effort to keep the production line running amid sluggish demand for the iconic, humped-top plane.

The plane maker is currently building 747s at a rate of 1.5 a month, and had already announced plans to reduce the rate to 1.3 a month from September.

Boeing had been widely expected to slow production of its biggest plane in response to weakness in the cargo market. Boeing landed a commitment for 20 of the planes at the Paris Airshow last week.

But, last year it logged no net orders for the plane, which helped set up 2015 as a make-or-break year for the jet's future.

"With recent orders and commitments, along with these changes announced today, we anticipate a stable future for the 747 production system," Bruce Dickinson, vice president and general manager of the 747 programme, said in an internal company report on Wednesday.

The 747 has become a workhorse for air freight companies that appreciate its large capacity and unique hinged nose cone, which allows it to load long cargo such as pipe segments.

Even though the cargo market is recovering, the "overcapacity of freighters in the market" has prompted Boeing to slow production of the 747, Dickinson said in the report.

"We are optimistic that we have things in balance now and the cargo market is swinging back quite strongly."


[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 24-06-2015 22:05:33 ]
  woensdag 24 juni 2015 @ 22:50:05 #141
357211 mar456
Is fan van Chloë Grace Moretz
pi_153817139
Weet iemand toevallig of het al bekend is wanneer het panoramaterras weer opengaat op Schiphol?

Alle informatie die ik vind is medio 2015, maar dat is ook zo lekker uit de lucht :')
Is trouwens ook fan van Taylor Swift
  woensdag 24 juni 2015 @ 22:54:06 #142
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_153817273
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 22:50 schreef mar456 het volgende:
Weet iemand toevallig of het al bekend is wanneer het panoramaterras weer opengaat op Schiphol?

Alle informatie die ik vind is medio 2015, maar dat is ook zo lekker uit de lucht :')
Is gewoon open toch nu? Alleen wordt er wel het e.e.a. verbouwd.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 24 juni 2015 @ 22:54:53 #143
357211 mar456
Is fan van Chloë Grace Moretz
pi_153817305
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2015 22:54 schreef Blistering het volgende:

[..]

Is gewoon open toch nu? Alleen wordt er wel het e.e.a. verbouwd.
Oh klopt, ik had mijn vraag beter moeten formuleren.

Wie weet wanneer hij helemaal weer toegankelijk is, dus inclusief zicht op E/F pieren.
Is trouwens ook fan van Taylor Swift
  donderdag 25 juni 2015 @ 08:26:33 #144
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_153823669
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 12:05 schreef FredvZ het volgende:
Misschien staat het er onduidelijk, maar ik had op beide vluchten een 787. Ik ben nog aan het kijken of ik recht heb op een refund, maar zover ik het nu kan zien heeft men het goed dichtgetimmerd.
Vanmorgen bericht gekregen dat Arke een groot deel van de reissom terug gaat betalen omdat ik geen Star Class heb kunnen vliegen. *O*
So we just called him Fred
  donderdag 25 juni 2015 @ 10:35:32 #145
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_153825610
So we just called him Fred
  donderdag 25 juni 2015 @ 12:39:07 #146
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_153828226
De Belgen hebben er ruim twee maanden voor genomen, maar de OO-JNL (ex PH-OYJ, ex G-OBYJ) had vannacht zijn eerste vlucht voor JAF.
So we just called him Fred
pi_153839201
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 11:48 schreef Iemand91 het volgende:
Woensdagmorgen zijn met een Delta 757-200 (N703TW) 100 Delta medewerkers van de Delta’s Chairman’s Club ingevlogen voor de aflevering:



De A330-300 (N822NW) is vanmorgen aan de maatschappij geleverd en vliegt momenteel richting Atlanta. (Het is zojuist bij Bretagne boven de Atlantische Oceaan gekomen).



Delta is de eerste klant voor deze HGW (die ook voor de A330-200 mogelijk is) en er zijn nog 10 andere klanten. Delta zal nog 9 toestellen van dit type ontvangen.
Daarnaast heeft het ter vervanging van de 747-400 en 767-300ER vorig jaar ook nog 25 A350-900's en 25 A330-900neo's besteld.
Over een klein uur zal deze kist haar eerste commerciële vlucht maken, en wel naar Amsterdam als een van de 4 dagelijkse vluchten tussen Atlanta en Schiphol.
Vlucht 70 vanuit Atlanta vertrekt om 15:09 plaatselijke tijd en zal morgenvroeg om 05:55 uur op Schiphol.
Om 08:45 uur zal deze weer als vlucht 71 teruggaan naar Atlanta.

Nogmaals even wat er nieuw is aan de nieuwe A330:

pi_153839341
Wat wel vervelend ( :') ) is is dat je de normale A330 en de A330HGW uiterlijk niet van elkaar kunt onderscheiden.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_153840872
Dus het toestel heeft van eind Mei tot vandaag geen geld verdiend? Dat is lang voor een nieuwe kist.
--
pi_153841886
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 21:22 schreef inkjet het volgende:
Dus het toestel heeft van eind Mei tot vandaag geen geld verdiend? Dat is lang voor een nieuwe kist.
Er moest o.a. wifi geïnstalleerd worden wat tijd in beslag neemt.
Daarnaast moeten ze ook ETOPS waarschijnlijk regelen waaronder ETOPS proving flights; ofwel we kunnen deze kist waarschijnlijk vaker verwachten de komende tijd.

Het is overigens ook de eerste A330 voor Delta met de nieuwe belly logo:



Ondertussen al onderweg: http://www.flightradar24.com/DAL70/6a0b4be

[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 25-06-2015 22:14:40 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')