Nee, geen 1 focking keer . Ik heb zoveel korte vluchtjes gehad. Maar nooit een Embrear.quote:
Haha, ik zat in een Virgin Blue Embraer 190 (ADL » OOL)quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:56 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nee, geen 1 focking keer . Ik heb zoveel korte vluchtjes gehad. Maar nooit een Embrear.
Weet je wanneer ze dat gaan doen? Ik vlieg in augustus en heb ook deze starclass geboekt. Heb je nog een refund gehad omdat je in de 767 deze service niet kreeg?quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:37 schreef FredvZ het volgende:
Zelf heb ik de economy niet ervaren, op de heenweg vlogen we "Star Class" met de PH-TFL. Dat leverde bij binnenkomst bij mij toch wel een klein wow-momentje op. Het verbleekt natuurlijk nog steeds bij de Business of First van een KLM, Emirates, etc., maar voor een low-cost carrier verwacht je het niet. Ruime stoelen met tv, stopcontact, verstelbare rugleuning en verstelbare voetsteun. Ik heb nog nooit zo lekker in een vliegtuigstoel gezeten. De klasse is lekker ruim opgezet met 1 rij 2-X-2 en twee rijen 2-3-2, in totaal dus 18 stoelen. Ik zat op rij 1 met een zee van beenruimte. Al met al een prima (relatief goedkope) omgeving om 10-12 uur in te verblijven. Het is dan ook heel erg jammer dat deze klasse maar een kort leven is beschoren. TUI gaat namelijk én de stoelen vervangen én de indeling van alle 787-800's in de groep gelijk aan elkaar maken.
Halverwege september. Als je Star Class hebt geboekt, dan krijg je (behoudens incidenten zoals deze week) gewoon Star Class.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:02 schreef ShaoliN het volgende:
Weet je wanneer ze dat gaan doen? Ik vlieg in augustus en heb ook deze starclass geboekt.
Misschien staat het er onduidelijk, maar ik had op beide vluchten een 787. Ik ben nog aan het kijken of ik recht heb op een refund, maar zover ik het nu kan zien heeft men het goed dichtgetimmerd.quote:Heb je nog een refund gehad omdat je in de 767 deze service niet kreeg?
Ok. Bedankt voor je info. Er is ook weinig te vinden over die starclass van Arke.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:05 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Halverwege september. Als je Star Class hebt geboekt, dan krijg je (behoudens incidenten zoals deze week) gewoon Star Class.
[..]
Misschien staat het er onduidelijk, maar ik had op beide vluchten een 787. Ik ben nog aan het kijken of ik recht heb op een refund, maar zover ik het nu kan zien heeft men het goed dichtgetimmerd.
Jep, ze zijn erg zuinig met dat soort informatie.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ok. Bedankt voor je info. Er is ook weinig te vinden over die starclass van Arke.
De vertraagde A380 van CZ (B-6138) staat momenteel bij gate E18; gepland vertrek is 14:00 uur; over zo'n 10 minuten dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:13 schreef Iemand91 het volgende:
Dus vrij grote kans dat we morgen inderdaad voor het eerst in de geschiedenis 3 A380's op Schiphol hebben. Tussen 12:45 - 13:15 uur moet je dus je slag slaan.
Wat een woest dingquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:40 schreef El_Grando101 het volgende:
Dit blijft mijn favoriete militaire toestel:
[ afbeelding ]
Dat geluid van de GAU-8.
Lijkt wel wat op geluid van godzilla, kippenvel.
Ik wil niet weten wat een First Class Ticket kost dan.quote:Lufthansa operates a First Class Terminal at Frankfurt Airport. The first terminal of its kind, access is limited only to departing Lufthansa First Class, same day Lufthansa Group first class (e.g. FRA-ZRH in SWISS business class and ZRH-ORD in SWISS First Class) and HON Circle members. Approximately 200 staff care for approximately 300 passengers per day in the terminal, which features a full-service restaurant, full bar, cigar lounge, relaxation rooms, and offices, as well as bath facilities. Guests are driven directly to their departing flight by Mercedes-Benz S-Class, Porsche Cayenne, Porsche Panamera, or Mercedes-Benz Viano.
SPOILER: Of eigenlijk welOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door derLudolf op 24-06-2015 14:55:10 ]Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat een woest ding
[..]
Ik wil niet weten wat een First Class Ticket kost dan.Op Airliners.net staan weleens tripreportjes waarin ook de First Class terminal daar aangedaan wordt. Ziet er zeker goed uit. Zou het er zelf nooooit van z'n leven voor over hebben (ik hou m'n tickets naar New York graag onder de ¤500) maar als de baas betaalt, waarom nietSPOILER: Of eigenlijk welOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een leuke http://www.airliners.net/(...)rts/read.main/2571432015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
Nou, al dat luxe gedoe hoef ik niet. Caviaar lijkt me niets, dure drank raak ik ook niet aan en die rare sausjes over het eten lijkt me ook maar niets. Een fatsoenlijke stoel is voldoende, als ze dan ook nog een Duits formaat Wiener Schnitzel erbij doen met Bratkartoffeln ben ik tevredenquote:Op woensdag 24 juni 2015 14:59 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Op Airliners.net staan weleens tripreportjes waarin ook de First Class terminal daar aangedaan wordt. Ziet er zeker goed uit. Zou het er zelf nooooit van z'n leven voor over hebben (ik hou m'n tickets naar New York graag onder de ¤500) maar als de baas betaalt, waarom niet
Hier een leuke http://www.airliners.net/(...)rts/read.main/257143
Een echt bed tijdens je vlucht is anders best wel lekker hoorquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou, al dat luxe gedoe hoef ik niet. Caviaar lijkt me niets, dure drank raak ik ook niet aan en die rare sausjes over het eten lijkt me ook maar niets. Een fatsoenlijke stoel is voldoende, als ze dan ook nog een Duits formaat Wiener Schnitzel erbij doen met Bratkartoffeln ben ik tevreden
Zo'n stoel en bed lijkt me wel fijn, maar om met een S-klasse of een Panamera naar het vliegtuig te worden gebracht valt bij mij onder de categorie 'wel leuk' maar heb d'r het geld niet voor overquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:47 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Een echt bed tijdens je vlucht is anders best wel lekker hoor
quote:Boeing Co (BA.N) said on Wednesday it would slow production of its 747-8 jumbo jet to one per month from March in an effort to keep the production line running amid sluggish demand for the iconic, humped-top plane.
The plane maker is currently building 747s at a rate of 1.5 a month, and had already announced plans to reduce the rate to 1.3 a month from September.
Boeing had been widely expected to slow production of its biggest plane in response to weakness in the cargo market. Boeing landed a commitment for 20 of the planes at the Paris Airshow last week.
But, last year it logged no net orders for the plane, which helped set up 2015 as a make-or-break year for the jet's future.
"With recent orders and commitments, along with these changes announced today, we anticipate a stable future for the 747 production system," Bruce Dickinson, vice president and general manager of the 747 programme, said in an internal company report on Wednesday.
The 747 has become a workhorse for air freight companies that appreciate its large capacity and unique hinged nose cone, which allows it to load long cargo such as pipe segments.
Even though the cargo market is recovering, the "overcapacity of freighters in the market" has prompted Boeing to slow production of the 747, Dickinson said in the report.
"We are optimistic that we have things in balance now and the cargo market is swinging back quite strongly."
Is gewoon open toch nu? Alleen wordt er wel het e.e.a. verbouwd.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:50 schreef mar456 het volgende:
Weet iemand toevallig of het al bekend is wanneer het panoramaterras weer opengaat op Schiphol?
Alle informatie die ik vind is medio 2015, maar dat is ook zo lekker uit de lucht
Oh klopt, ik had mijn vraag beter moeten formuleren.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:54 schreef Blistering het volgende:
[..]
Is gewoon open toch nu? Alleen wordt er wel het e.e.a. verbouwd.
Vanmorgen bericht gekregen dat Arke een groot deel van de reissom terug gaat betalen omdat ik geen Star Class heb kunnen vliegen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:05 schreef FredvZ het volgende:
Misschien staat het er onduidelijk, maar ik had op beide vluchten een 787. Ik ben nog aan het kijken of ik recht heb op een refund, maar zover ik het nu kan zien heeft men het goed dichtgetimmerd.
Over een klein uur zal deze kist haar eerste commerciële vlucht maken, en wel naar Amsterdam als een van de 4 dagelijkse vluchten tussen Atlanta en Schiphol.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:48 schreef Iemand91 het volgende:
Woensdagmorgen zijn met een Delta 757-200 (N703TW) 100 Delta medewerkers van de Delta’s Chairman’s Club ingevlogen voor de aflevering:
De A330-300 (N822NW) is vanmorgen aan de maatschappij geleverd en vliegt momenteel richting Atlanta. (Het is zojuist bij Bretagne boven de Atlantische Oceaan gekomen).
Delta is de eerste klant voor deze HGW (die ook voor de A330-200 mogelijk is) en er zijn nog 10 andere klanten. Delta zal nog 9 toestellen van dit type ontvangen.
Daarnaast heeft het ter vervanging van de 747-400 en 767-300ER vorig jaar ook nog 25 A350-900's en 25 A330-900neo's besteld.
Er moest o.a. wifi geïnstalleerd worden wat tijd in beslag neemt.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:22 schreef inkjet het volgende:
Dus het toestel heeft van eind Mei tot vandaag geen geld verdiend? Dat is lang voor een nieuwe kist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |